تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل تبلیغات را از نتایج ارگانیک متمایزتر می کند

Google به‌روزرسانی‌هایی را برای تبلیغات جستجو ارائه می‌کند که شامل حذف برچسب «آگهی» و اضافه کردن نام‌ها و نشان‌واره‌های کسب‌وکار می‌شود.

این تغییرات کمک می‌کند تا آگهی‌های جستجوی Google از نتایج ارگانیک تشخیص داده شوند.

نام‌های کسب‌وکار در تبلیغات جستجوی Google

Google اخیراً با نمایش نام وب سایت به جای برچسب عنوان، قطعات جستجو را برای صفحات اصلی وب سایت تغییر داده است.

اکنون، نام کسب و کار بالاترین عنصر بصری تبلیغات جستجو خواهد بود. نمونه ای از طراحی جدید را در زیر ببینید:

Google Makes Ads More Distinguishable From Organic Resultsعکس از صفحه: https://support.goog le.com/google-ads/answer/12834372، اکتبر ۲۰۲۲.

پیش از این، URL صفحه فرود در بالای تبلیغات جستجو ظاهر می‌شد و به دنبال آن متن عنوان آگهی قرار داشت.

Google همچنان URL و متن عنوان را در طرح جدید نمایش می دهد. این اطلاعات را حذف نمی کند؛ نام کسب و کار را واضح تر می کند.

این تغییر ممکن است در شرایطی مفید باشد که یک کسب‌وکار برای کلمات کلیدی یک رقیب مناقصه می‌دهد. وقتی روی یک تبلیغ کلیک می‌کنند، برای جستجوگران واضح‌تر خواهد بود که از وب‌سایت کسب‌وکاری که بازدید می‌کنند.

لوگوها در تبلیغات جستجوی Google

علاوه بر نام‌های کسب‌وکار، Google اکنون آرم‌های تجاری را در تبلیغات جستجو نمایش می‌دهد.

این تغییر بیشتر برای جستجوگران آشکار می‌سازد که کدام کسب‌وکار برای تبلیغ پول پرداخت می‌کند، بنابراین وقتی به صفحه مقصد می‌رسند جای تعجبی وجود ندارد.

شامل نشان‌واره‌ها با متمایز کردن بیشتر تبلیغات از نتایج ارگانیک به جستجوگران کمک می‌کند.

نتایج جستجوی ارگانیک معمولاً متنی ساده هستند، با تصویر کوچک گاه به گاه در سمت راست.

یک نشان‌واره کسب‌وکار در بالا سمت چپ اکنون یکی از مشخصه‌های تعیین‌کننده تبلیغات جستجو است و آن‌ها را از تکه‌های جستجوی ارگانیک متمایز می‌کند.

Google برای تبلیغات نیز با انتقاد مواجه شده است. مشابه نتایج معمولی با این به‌روزرسانی، سردرگمی کمتری وجود دارد.

برچسب حمایت شده در تبلیغات جستجوی Google

در نهایت، Google برچسب “آگهی” را به نفع برچسب “اسپانسر” جدید حذف می کند.

کلمه “Sponsored” اکنون در خط خودش در گوشه سمت چپ بالای تبلیغات جستجو نشان داده خواهد شد.

این به‌روزرسانی‌های تبلیغات «جستجوی Google» به‌تدریج در تلفن همراه منتشر می‌شوند، با تجربه مشابهی که بعداً برای دسک‌تاپ برنامه‌ریزی شده است.

واجد شرایط بودن

نام‌ها و نشان‌واره‌های کسب‌وکار در تبلیغات جستجوی Google در حال حاضر در نسخه بتا هستند و محدود به تبلیغ‌کنندگانی است که معیارهای واجد شرایط بودن را دارند.

معیارهای واجد شرایط بودن شامل موارد زیر است:

  • حساب بیش از ۹۰ روز است که باز است.
  • این حساب دارای سابقه خوبی از انطباق با خط مشی است.
  • حساب دارای کمپین های فعال است.
  • این حساب دارای تبلیغات متنی فعال است و حداقل در ۲۸ روز گذشته در کمپین‌های جستجو هزینه کرده است.
  • حساب در یک عمودی یا فرعی واجد شرایط است. عمودی یا فرعی حساس (به عنوان مثال، محتوای جنسی، الکل، قمار، و مراقبت های بهداشتی) در حال حاضر برای اطلاعات کسب و کار واجد شرایط نیستند.
  • حساب برنامه راستی‌آزمایی تبلیغ‌کننده Google را تکمیل کرده است.

وقتی معیارهای واجد شرایط بودن برآورده شد، Google Ads صفحه مقصد شما را برای یافتن نام و نشان‌واره کسب‌وکار می‌خزد و به‌طور خودکار آنها را به کمپین‌های شما اضافه می‌کند.

شما این گزینه را خواهید داشت که اطلاعات اضافه شده به صورت خودکار را که نمی خواهید اضافه کنید، مرور و حذف کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید به صورت دستی یک نام تجاری و نشان‌واره به هر کمپین اضافه کنید.

Google همه نام‌ها و نشان‌واره‌های کسب‌وکار را بررسی می‌کند تا مطمئن شود با خط‌مشی‌های Google Ads و الزامات قالب مطابقت دارند.

اگر Google نتواند نام کسب و کار شما را درج کند، در عوض دامنه را از URL نمایشی شما نشان می دهد. اگر نتواند نشان‌واره شما را نمایش دهد، Google یک نماد کره آبی اضافه می‌کند.

ویژگی‌های نام تجاری و نشان‌واره جدید به‌طور خودکار منتشر می‌شوند. وقتی تبلیغ‌کنندگان دسترسی دریافت کنند، یک اعلانی در حساب Google Ads خود دریافت می‌کنند.


منبع: Google

تصویر ویژه: JL Images/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *