تهران ، ولیعصر
021-987654

مدیران Google Vision & Strategy For Google Ads را به اشتراک می گذارند

Google رویداد سالانه Google Marketing Live خود را در ۲۴ مه ۲۰۲۲ میزبانی کرد.

یکی از تمرکز اصلی این رویداد، پیش‌بینی‌هایی برای رشد آتی Google Ads بود.

در طول فصل اول تماس کسب درآمد Google، این شرکت ۲۴ درصد رشد درآمد جستجو را در سال به سال تبلیغ کرده است.

جان نیکولتی، معاون تولید جهانی و فعال‌سازی فروش Google، جلسه مربوط به ترسیم آینده رشد تبلیغات را رهبری کرد.

او دو عنصر کلیدی برای تبلیغ کنندگان به اشتراک گذاشت تا خود را از بسته جدا کنند:

  • برای ارتقاء سطح عملکرد جستجو، به اتوماسیون وارد شوید
  • کسب و کار خود را در کانال های جدید رشد دهید

نیکولتی اظهار داشت: «فرصت‌های رشد و نوآوری ثابت هستند». همانطور که تکنولوژی تکامل می یابد، مصرف کنندگان سازگار می شوند. به عنوان بازاریاب، بسیار مهم است که در لبه پیشرو باشید و اکنون اقدام کنید.

ارتقاء استراتژی جستجوی شما

نیکولتی خاطرنشان می‌کند که “بیش از ۸۰٪ تبلیغ‌کنندگان از مناقصه خودکار در Google Ads استفاده می‌کنند تا زمان را با عملکرد بهتر آزاد کنند.”

او در جلسه خود اعلام کرد که “trifecta” اتوماسیون جستجو شامل این اجزای کلیدی است:

  • کلیدواژه‌های تطبیق گسترده: با گسترده نگه داشتن تطابق کلمات کلیدی، به شما امکان می‌دهد شبکه گسترده‌تری را در جستجوهای مرتبط ایجاد کنید.
  • تبلیغات جستجوی پاسخگو: جستجوی پاسخگو تبلیغات به ارائه پیام مناسب به مشتری مناسب کمک می کند و به شما امکان می دهد سریعتر مقیاس کنید.
  • مناقصه هوشمند: کار دستی را از کنترل هر پیشنهاد منتفی می کند. Smart Bidding هر جستجو و کاربر جداگانه را در نظر می گیرد تا بر اساس اهداف کمپین شما پیشنهاد دهد.

کانال های خود را متنوع کنید تا مشتریان بیشتری پیدا کنید

در حالی که جستجو راهی عالی برای دستیابی به کاربرانی است که آماده اقدام هستند، حفظ استراتژی فقط جستجو فرصت‌های رشد شما را محدود می‌کند.

نیکولتی بر روی حداکثر کارایی + مناقصه مبتنی بر ارزش تمرکز کرد تا به راحتی تلاش های خود را گسترش دهد و به مشتریان خود در هر کجا که هستند دسترسی پیدا کند.

بخشی از مزیت حداکثر عملکرد این است که تبلیغات شما فراتر از موتورهای جستجو نمایش داده می شود. اکنون می‌توانید به مشتریان دسترسی پیدا کنید:

  • شبکه نمایش
  • یوتیوب
  • Gmail
  • نقشه ها

یک مطالعه موردی که از حداکثر عملکرد پشتیبانی می‌کند، منجر به افزایش ۱۳ درصدی در کل تبدیل‌های افزایشی در یک CPA مشابه شد.

نیکولتی تاکید کرد که هر تبلیغ کننده می تواند به راحتی با Performance Max شروع به کار کند. این نوع کمپین را می‌توان حتی بدون قابلیت‌های خلاقانه قوی راه‌اندازی کرد.

خلاصه

تغییر ثابت است و فقط سریع‌تر تغییر می‌کند.

تبلیغ‌کنندگان باید فراتر از جذب تقاضای امروزی نگاه کنند. روی استراتژی های آینده نگر تمرکز کنید. نیکولتی به شما توصیه می‌کند برای ایجاد تقاضای فردا، روی ایجاد برند خود تمرکز کنید.

“ادیسون باش. نیکولتی نتیجه می گیرد.


منبع: Google Marketing Live

تصویر ویژه: IB Photography/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *