نشان محبوب فروشگاه معتمد Google تقریباً یک دهه است که وجود داشته است. در واقع، گوگل اعلام کرد که بیش از ۶۷٪ از کاربران به رتبهبندیهای Google، مقایسه قیمت و بررسیها برای کمک به خرید در فصل تعطیلات گذشته.
تجربه خوب مشتری در هر صنعتی، به ویژه در تجارت الکترونیک، حیاتی است. به همین دلیل است که Google اعلام کرد نشان فروشگاه معتمد خود را به فهرستهای خرید رایگان گسترش میدهد.
کسب نشان فروشگاه معتمد
در این تغییر خوش آمدگویی به شرکتهای آنلاین، نشان فروشگاه معتمد برای برندها براساس کارت امتیاز تجربه خرید آنها در دسترس خواهد بود.
اگر نام تجاری شما به طور مداوم خدمات حمل و نقل و بازگرداندن عالی ارائه می دهد، ممکن است نشان فروشگاه های معتمد در لیست های محصولات شما ظاهر شود.
اساس کسب نشان فروشگاه معتمد بر عملکرد موارد زیر است:
- سرعت حمل و نقل
- حمل و نقل
- هزینه های برگشت
- بازگرداندن پنجره ها
این معیارهای عملکرد با سایر بازرگانان در یک دسته نسبی مقایسه میشوند.
در اینجا نمونهای از ظاهر نشان فروشگاههای معتمد آمده است:
کارت امتیاز تجربه خرید توضیح داده شد
اگر در خرید در Google یا لیست محصولات رایگان در ایالات متحده شرکت کنید، این برنامه در دسترس شما است.
کارت امتیاز تجربه خرید ردیابی تجربه ای که در زمینه های متعدد به مشتریان خود ارائه می دهید (در قسمت نشان فروشگاه معتمد در بالا ذکر شده است).
در هر معیار، رتبهبندی یکی از این موارد را دریافت خواهید کرد:
- عالی
- قابل مقایسه
- فرصت
اگر معیارهای خاصی از این معیارها محقق شود، Google به فهرست محصولات شما در مکانهای موجود در برگه خرید و/یا نشانی در فهرستهای شما برجسته میدهد. با این حال، برای به دست آوردن نشان در لیست محصولات خود باید اطلاعاتی را برای همه مناطق بالا ارسال کنید.
در حالی که Google اطلاعاتی را که هر روز ارائه میدهید تجزیه و تحلیل میکند، یک دوره بازنگری ثابت برای تعیین وضعیت متریک شما وجود دارد. معیارهای بالا بر اساس میانگین وزنی نمایش از آن دوره بازگشتی محاسبه میشوند.
با ورود به حساب Google Merchant Center خود میتوانید عملکرد و کارت امتیاز تجربه خرید خود را مشاهده کنید.
مزایای نشان
دریافت نشان فروشگاه معتمد کار آسانی نیست. همه اینها بر اساس تجربه مشتری ارائه شده به کاربران شما است. اگر نام تجاری شما در حوزه حمل و نقل، بازگرداندن و بررسی برتری داشته باشد، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. برخی از این مزایا عبارتند از، اما محدود به موارد زیر نیست:
- افزایش تعامل در فهرست محصولات
- اعتماد به کاربران بهبود یافته
- فهرست های برجسته بیشتر در برگه خرید
- آگاهی از برند
در آزمایش اولیه نشان توسط Google، آنها بیان میکنند که «تجاری که نشان فروشگاه معتمد را نشان میدهند، احتمال بیشتری برای کلیک دریافت میکنند». علاوه بر این، Google اشاره میکند که مارکهای کمتر شناخته شدهای که نشان فروشگاههای معتمد دارند، کلیکها و ترافیک بیشتری دریافت میکنند.
ابزارهای گزارش جدید اعلام شد
علاوه بر نشان فروشگاه معتمد، Google ابزارهای گزارشدهی ارتقا یافته را برای اندازهگیری تأثیر فهرستهای رایگان راهاندازی کرد.
ابزار گزارشدهی جدید، بینش تاجران را از فهرستهای محصولاتشان در موارد زیر نشان میدهد:
- کل ترافیک
- نمایشها
- نرخ تبدیل
در گذشته، گزارش برای لیست محصولات رایگان برای بازرگانان در دسترس نبود. به عنوان مثال، اگر میخواهید فهرستهای محصولات رایگان را در مقابل فهرستهای پولی آزمایش کنید، نمیدانید که آیا فهرستهای رایگان تأثیر مثبتی بر کسبوکار شما داشته است یا خیر. اکنون، میتوانید همه دادههای تبدیل را از فهرستهای رایگان مشاهده کنید تا به شما در تصمیمگیری بهتر در آینده کمک کند.
نمونهای از گزارش فهرستهای محصول رایگان ارائه شده توسط Google در اینجا آمده است:
آخرین ابزاری که گوگل اعلام کرد، ابزار بینش قیمت آن است. هدف این ابزار کمک به برندها برای درک بهتر رقابت خود در بازار است.
ابزار بینش قیمتگذاری همچنین با استفاده از یادگیری ماشین، قیمتهای پیشنهادی را برای هر محصول فروخته شده ارائه میکند. بزرگترین مزیت ممکن است در تاثیر پیش بینی شده تغییرات قیمت بر درآمد شما باشد.
خلاصه
افزودن این ابزارها هم به نفع مشتری و هم برای شرکت است. با ارائه یک تجربه مشتری بدون درز، یک نشان فروشگاه معتمد به شما پاداش داده می شود. با اطلاعات آماری و ابزارهای گزارشدهی جدید، میتوانید سریعتر برای ایجاد تغییرات و بهبود محصول اقدام کنید.
منبع: Google
تصویر ویژه: B illustrations/Shutterstock