تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل امتیاز بهینه سازی را به کمپین های حداکثر عملکرد می آورد

Google شش ویژگی جدید را برای کمپین‌های Performance Max ارائه می‌کند، از جمله امتیاز بهینه‌سازی که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید.

تبلیغ‌کنندگان اکنون یک راه سریع و آسان برای شناسایی زمینه‌های بهبود قبل از اجرای کمپین Performance Max دارند.

علاوه بر این، توضیحات جدید اضافه شده به سوالات مربوط به عملکرد کمپین پس از راه اندازی پاسخ می دهد.

در اینجا تمام جزئیات مربوط به شش ویژگی جدید کمپین‌های Performance Max آمده است.

کمپین‌های حداکثر عملکرد تبلیغات Google: 6 ویژگی جدید

۱. امتیاز بهینه سازی

راه‌هایی برای بهبود کمپین خود با امتیاز بهینه‌سازی Google Ads پیدا کنید.

امتیاز از ۰ تا ۱۰۰٪ متغیر است و اگر کمپین شما کمتر از ۱۰۰٪ درجه بندی شود، توصیه هایی برای افزایش امتیاز دریافت خواهید کرد.

امتیاز بهینه‌سازی ویژگی‌ای است که تبلیغ‌کنندگان هنگام ایجاد انواع دیگر کمپین‌ها در Google Ads به آن وابسته هستند و اکنون برای حداکثر عملکرد در دسترس است.

۲. تنظیمات فصلی

با تعدیل‌های فصلی، می‌توانید استراتژی پیشنهاد خود را برای رویدادهایی که انتظار می‌رود نرخ تبدیل بالاتر باشد، مانند تبلیغات و فروش، تنظیم کنید.

Google توصیه می‌کند زمانی که افزایش قابل توجهی در نرخ تبدیل خارج از الگوهای فصلی معمولی پیش‌بینی می‌کنید، از تنظیمات فصلی استفاده کنید. مناقصه هوشمند از قبل رویدادهای فصلی پیش بینی شده را در نظر می گیرد.

۳. حذف داده ها

با استثناهای داده، می‌توانید به پیشنهاد هوشمند Google بگویید داده‌های مربوط به تاریخ‌هایی را که کمپین شما با ردیابی تبدیل مشکل داشت، نادیده بگیرد.

به استثنای داده‌ها می‌تواند مانع از تأثیرگذاری نادرست ردیابی تبدیل بر استراتژی پیشنهاد حداکثر عملکرد شما شود.

۴. کنترل‌های هدف‌یابی موقعیت مکانی پیشرفته

با استفاده از گزینه های موقعیت مکانی پیشرفته جدید، در مورد هدف خود دقیق تر شوید.

در بخش «گزینه‌های مکان» در تنظیمات کمپین، گزینه‌هایی را برای هدف‌یابی بر اساس «حضور» یا «حضور یا علاقه» پیدا خواهید کرد.

۵. توضیحات

توضیحات در کمپین‌های Performance Max به شما کمک می‌کند تا حدس و گمان را از درک اینکه چرا شاهد تغییر عملکرد غیرمنتظره هستید حذف کنید.

Google Ads توصیه‌هایی برای اصلاح عملکرد شما ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد با عیب‌یابی فوراً در زمان صرفه‌جویی کنید.

۶. بینش تشخیصی

در طول راه‌اندازی اولیه کمپین حداکثر عملکرد، می‌توانید از بینش‌های تشخیصی برای شناسایی مشکلات مربوط به خط‌مشی آگهی، صورت‌حساب، بودجه و موارد دیگر استفاده کنید.

اگر مشکلی پیدا شود، Google توصیه هایی برای رفع آن ارائه می دهد.


منبع: راهنمای Google Ads
تصویر ویژه: iQoncept/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *