تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل هدف گذاری فرکانس تبلیغات را برای کمپین های یوتیوب اجرا می کند

با انتشار فرکانس هدف، Google به تبلیغ‌کنندگان کنترل بیشتری بر تعداد دفعاتی که مردم آگهی‌هایشان را در YouTube می‌بینند، می‌دهد.

پیش از این، کنترل فرکانس تبلیغات در YouTube فقط در صورت اجرای کمپین‌های تلویزیونی متصل در Google Display & Video 360 امکان‌پذیر بود.

اکنون، قابلیت فرکانس هدف به صورت جهانی برای همه تبلیغ‌کنندگانی که کمپین‌های YouTube را اجرا می‌کنند در دسترس است.

در یک پست وبلاگ، Google توضیح می‌دهد که چگونه فرکانس هدف می‌تواند به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا به اهداف خود برسند بدون اینکه بینندگان را با تبلیغات زیاد آزار دهند:

«این به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا به سمت دسترسی و فرکانس دقیق‌تر بهینه‌سازی شوند، در حالی که تضمین می‌کند که همچنان تجربه تبلیغاتی مناسبی برای بینندگان ارائه می‌کنیم. فرکانس هدف به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که هدف فرکانس حداکثر چهار در هفته را انتخاب کنند و سیستم‌های ما به سمت حداکثر دسترسی منحصر به فرد در آن فرکانس مورد نظر بهینه می‌شوند.»

بدون ایجاد اختلال در بازگشت سرمایه، فرکانس تبلیغات را افزایش دهید

همیشه خطر کاهش بازدهی زمانی وجود دارد که به طور مکرر همان تبلیغ را به افراد نشان دهید.

در نهایت، به نقطه‌ای می‌رسی که بینندگان را تماشا می‌کنند و تأثیرات افزوده شده باعث فروش کمتر می‌شود.

Google اذعان می‌کند که دیدن یک آگهی برای بینندگان ناامیدکننده و برای تبلیغ‌کنندگان بیهوده است.

مطالعه‌ای که به سفارش Google انجام شده است نشان می‌دهد که بازگشت سرمایه تبلیغات تلویزیونی به میزان ۴۱ درصد کاهش می‌یابد زمانی که فرکانس بیش از ۶ بار نمایش هفتگی باشد، یعنی ۴۶ درصد از نمایش‌های تلویزیونی ارائه‌شده.

این تقریباً نیمی از نمایش‌های هدر رفته است، Google می‌گوید:

“تقریباً نیمی از نمایش‌های تلویزیونی خطی در مطالعه ما ضایعات در نظر گرفته شد، اما همین مطالعه از نیلسن نشان می‌دهد که مارک‌ها می‌توانند متوسط ​​تعداد دفعات هفتگی خود را از یک به سه در YouTube با بازگشت سرمایه ثابت افزایش دهند.

این فرصت بزرگی برای بازاریابان است تا تأثیر خود را بر روی همان گروهی از افرادی که امروز به آنها دسترسی دارند، به حداکثر برسانند.”

با فرکانس هدف، Google قصد دارد به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا تعداد بازدیدها را بدون تأثیر منفی بر بازگشت سرمایه، افزایش دهند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هدف فرکانس را انتخاب کنند، و Google به سمت حداکثر دسترسی منحصر به فرد در هدف فرکانس بهینه‌سازی می‌کند.

در آزمایش، Google می‌گوید که بیش از ۹۵ درصد از کمپین‌های فرکانس هدف در YouTube به اهداف فرکانس خود دست یافته‌اند که طبق بهترین شیوه‌های توصیه‌شده تنظیم شوند.

در دسترس بودن

تکرار هدف در سراسر جهان برای همه تبلیغ‌کنندگان Google Ads در دسترس است.

برای شروع استفاده از کمپین بهینه‌سازی فرکانس، یک کمپین دسترسی ویدیویی جدید با هدف تعیین شده روی فرکانس هدف ایجاد کنید، و سپس فرکانس هفتگی مورد نظر را انتخاب کنید.


منبع: Google
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *