Google با ادغام آن با Google Ads و Google Analytics، پیادهسازی برچسب Google را در کل یک وبسایت آسانتر میکند.
برچسبهای سرتاسر سایت برای درک نحوه تعامل مشتریان با یک وبسایت و تبلیغات آن ضروری هستند.
با این حال، تنظیم و مدیریت برچسبها بدون تخصص فنی آسان نیست.
در ماه اوت، Google یک تگ Google را با قابلیت استفاده مجدد عرضه کرد که به تبلیغکنندگان کمک میکند برچسبهای سایت را تنظیم و مدیریت کنند.
برچسب Google به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا بدون تغییر کد وبسایت، کارهای بیشتری را در محصولات و حسابهای مختلف Google انجام دهند.
اکنون، Google قابلیتهای بیشتری را ارائه میکند که فرآیند راهاندازی را ساده میکند و دید بیشتری را برای پوشش اندازهگیری سایت ارائه میدهد.
خلاصه پوشش برچسب
برای بهبود دقت اندازه گیری، برچسب گذاری باید در تمام صفحات وب سایت استفاده شود. اکنون، با استفاده از خلاصه پوشش برچسب جدید، می توانید به سرعت تعیین کنید که آیا برچسب Google شما در تمام صفحات وب سایت شما پیاده سازی شده است یا خیر.
خلاصه پوشش برچسبها همچنین صفحاتی را پیشنهاد میکند که ممکن است به درستی برچسبگذاری نشده باشند تا اطمینان حاصل شود که در آنها گنجانده شدهاند.
در یک پست وبلاگ، Google نمونه ای از نحوه استفاده از گزارش خلاصه پوشش برچسب را به اشتراک می گذارد:
«میبینید که برچسبهای شما کجا در صفحات پیشنهادی پیادهسازی میشوند، که میتوانند به خلاصه شما اضافه شوند تا بعداً پوشش برچسب خود را در این صفحات درک کنید. و اگر پیشنهادات شامل همه صفحات وب سایت شما نمی شود، به سرعت URL ها را با وارد کردن آنها یا آپلود یک فایل CSV اضافه کنید. همچنین میتوانید روی نماد «دستیار برچسب» در کنار هر صفحه کلیک کنید تا بررسی کنید که آیا برچسبهای شما به درستی پیادهسازی شدهاند یا خیر.»
ادغام با Google Ads & Analytics
برای آسانتر کردن استفاده از برچسب Google، کسبوکارها و تبلیغکنندگان به زودی میتوانند قابلیتهای برچسب Google را که مستقیماً در Google Ads و Google Analytics ادغام شده است پیدا کنند.
این ادغام نیاز به افزودن کد بیشتر به وب سایت شما را برطرف می کند.
برای کسبوکارهایی که از سیستمهای مدیریت محتوای محبوب یا سازندگان وبسایت استفاده میکنند، اکنون میتوانید یک برچسب Google جدید را در وبسایت خود بدون ایجاد تغییرات دستی در کد سایت نصب کنید.
میتوانید از پیادهسازی gtag.js موجود خود مجدداً استفاده کنید یا یک تگ Google جدید برای استقرار بدون ایجاد تغییر در کد وبسایت خود ایجاد کنید. میتوانید این کار را مستقیماً در CMS خود در تبلیغات و جریانهای تنظیم حساب Analytics انجام دهید.
دستورالعملهای CMS برای پلتفرمهایی که با برچسب Google یکپارچه شدهاند، روی صفحه نصب شما نشان داده میشود.
منبع: Google
تصویر ویژه: Framalicious/Shutterstock