Google به تبلیغکنندگان در صنعت خودرو ابزار جدیدی برای تقویت تلاشهای بازاریابی آنها در قالب یک واحد تبلیغاتی سفارشیسازی شده برای فروش خودرو میدهد.
وقتی افراد خودروهای فروش را جستجو میکنند، این قالب آگهی جدید وسایل نقلیه را برای خرید در نزدیکی نشان میدهد.
تغییر رفتار مصرفکننده آنلاین طی دو سال گذشته تغییر کرده است.
نه تنها افراد بیشتری برای یافتن خودروی بعدی خود به وب روی می آورند، بلکه به صورت آنلاین نیز خودرو را خریداری می کنند.
یک مطالعه Google نشان میدهد که ۸۹٪ از خریداران خودروی جدید، خودروی جدید خود را به صورت آنلاین تحقیق کردهاند.
در سال ۲۰۲۱، ۱۶% از خریداران خودروی جدید خودروی خود را به صورت آنلاین خریداری کردند، در حالی که سه سال قبل تنها ۱% بود.
هر صنعتی باید با انتظارات فزاینده مصرف کنندگان برای خرید آنلاین همگام باشد، حتی صنعت خودرو.
با تبلیغات وسایل نقلیه جدید Google، تبلیغکنندگان خودکار میتوانند با اطلاعات و موجودی مناسب در مقابل خریداران خودرو قرار بگیرند.
در اینجا اطلاعات بیشتری درباره تبلیغات خودروی Google و نحوه استفاده از آنها وجود دارد.
تجربه تبلیغات خودرو
هنگامی که کاربر خودروهای فروش را جستجو میکند، با گزینههایی برای خرید یا تحویل خودرو مواجه میشود.
قالب آگهی تصاویر و اطلاعات موجودی خاص را نشان می دهد، از جمله:
- مکان
- ساخت و مدل
- قیمت
- مدل
اگر کاربر روی تبلیغ خودرو کلیک کند، به صفحه توضیحات در وبسایت فروشنده منتقل میشود.
از آنجا میتوانند اطلاعات تماس فروشنده را دریافت کنند تا آنها را به خرید خود نزدیکتر کند.

چگونه شروع کنیم
در حال حاضر، نمایندگیهای خودرو در ایالات متحده واجد شرایط استفاده از تبلیغات خودرو هستند.
قالب تبلیغات خودرو به طور خودکار در حساب شما نمایش داده نمی شود. در صورت تمایل باید با Google تماس بگیرید.
اگر علاقه دارید که با تبلیغات خودرو شروع کنید، اولین قدم این است که یک فید موجودی خودرو ایجاد کنید. فید موجودی باید به Google Merchant Center متصل شود.
هنگامی که فید شما ایجاد و آپلود شد، حساب Google Ads شما باید به این موارد متصل شود:
- Google Merchant Center
- نمایه کسب و کار Google
برای اجرای تبلیغات وسایل نقلیه به کمپین های خرید هوشمند نیاز است. نمیتوانید تبلیغات خودرو را در کمپینهای خرید استاندارد اجرا کنید.
الزامات اضافی
اگر فروشنده خودرو هستید، واجد شرایط شرکت در تبلیغات خودرو هستید. تبلیغات خودرو برای:
مجاز نیست
- فروشندگان خصوصی
- فروشندگان فردی
- کارگزاران خودکار
تبلیغات وسیله نقلیه فقط برای وسایل نقلیه مسافربری غیرتجاری (اتومبیل، کامیون، SUV و غیره) مجاز است. خودروهایی که برای تبلیغات وسایل نقلیه مجاز نیستند عبارتند از:
- وسایل نقلیه تفریحی
- وسایل نقلیه تجاری
- وسایل نقلیه کشاورزی
- اتوبوس
- دو چرخ
- قطارها
- قایق
- هواپیما
- هر وسیله نقلیه کاربردی در فضای باز
در نهایت، اگر میخواهید تبلیغات خودرو را اجرا کنید، نمیتوانید برنامه Google Merchant Center دیگری را فعال کنید.
مزایای تبلیغات خودرو
تبلیغات وسیله نقلیه بیشتر هدف گذاری قیف برای کاربران است. این کاربران قصد خرید بالاتری دارند و آنها را به محدود کردن خرید نهایی نزدیکتر میکند.
Google قبل از انتشار عمومی آگهیهای خودرو را با تبلیغکنندگان خاصی آزمایش کرده است. تبلیغکنندگان مزایایی از جمله افزایش ۲۵ درصدی در تبدیلها را تبلیغ کردهاند.
مزایای اصلی فهرستهای Google برای تبلیغات خودرو
- سرنخ های واجد شرایط بیشتر با نمایش اطلاعات بیشتر قبل از کلیک کاربر
- تبدیل های همه کانال (آنلاین و آفلاین)
- افزایش نوردهی در کنار تبلیغات متنی شما
آخرین مزیتی که گوگل فهرست می کند، هدف گیری خودکار است. بسته به برداشتی که از هدفیابی خودکار با خرید هوشمند دارید، ممکن است از امتحان کردن آنها دوری کنید. تبلیغات خودرو همچنان ارزش آزمایش را دارد تا مشخص شود که آیا آنها افزایش تدریجی دارند یا خیر.
منبع: Google
تصویر ویژه: Rawpixel.com/Shutterstock