تهران ، ولیعصر
021-987654
گوگل طراحی به روز شده جستجوی دسکتاپ را معرفی می کند

گوگل طراحی به روز شده جستجوی دسکتاپ را معرفی می کند

Google طراحی به روز نتایج جستجوی موبایل خود را به دسکتاپ ارائه می کند، شرکت امروز اعلام شد.

طرح بندی جدید به کاربران کمک می کند تا به سرعت وب سایت ها را در نتایج جستجو و تبلیغات شناسایی کنند.

چه چیزی در حال تغییر است؟

طراحی به‌روزرسانی‌شده شامل فاویکون‌ها و نام‌های سایت در نتایج جستجوی دسک‌تاپ Google می‌شود، مشابه طرحی که در ماه اکتبر برای جستجوی تلفن همراه ارائه شد.

این تغییر بخشی از تلاش‌های مداوم Google برای بهبود تجربه کاربر با متمایز کردن نتایج جستجو و تبلیغات از نظر بصری است.

فاویکون‌ها و نام‌های سایت

Google Introduces Updated Desktop Search Design

افزودن نام سایت به نتایج جستجو در دسک‌تاپ، کاربران را قادر می‌سازد تا وب‌سایت مرتبط با هر پیوند صفحه وب را شناسایی کنند.

Google همچنین اندازه و شکل فاویکون‌هایی را که در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند تنظیم می‌کند تا آنها را بیشتر نمایان کند.

این تغییرات برای تبلیغات جستجو نیز اعمال می‌شود و وضوح و شفافیت بیشتر تبلیغ‌کننده را فراهم می‌کند.

برچسب گذاری تبلیغات را پاک کنید

Google متعهد به ارائه برچسب‌گذاری واضح برای تبلیغات است تا اطمینان حاصل کند که کاربران می‌توانند آنها را از نتایج جستجوی ارگانیک متمایز کنند.

برچسب تبلیغات جستجو اکنون در خط خودش در گوشه سمت چپ بالای آگهی ظاهر می‌شود. آگهی‌های تلفن همراه با کلمه «حمایت‌شده» با متن سیاه و سفید برچسب‌گذاری می‌شوند تا از سایر انواع محتوا بیشتر قابل توجه و متمایز باشند.

نحوه ارائه نام سایت به Google

Google با در نظر گرفتن محتوای سایت و ارجاع‌هایی که به آن به صورت آنلاین نشان داده می‌شوند، به‌طور خودکار نام‌های سایت را در نتایج جستجو ایجاد می‌کند.

اگرچه تغییر دستی نام سایت برای هر سایت غیرممکن است، می‌توانید با افزودن داده‌های ساختار یافته وب‌سایت، دقت نام نمایش داده شده برای سایت خود را بهبود بخشید.

توجه به این نکته مهم است که نام سایت با پیوندهای عنوان هر صفحه، که برای هر URL منحصر به فرد است، متفاوت است.

Google از نام سایت برای ارائه دقیق ترین نمایش منبع هر نتیجه استفاده می کند.

به طور خلاصه

طراحی به‌روزرسانی شده نتایج جستجوی دسک‌تاپ Google با فاویکون‌ها و نام‌های سایت با هدف متمایز کردن بیشتر نتایج جستجو و تبلیغات از نظر بصری است.

یک نام سایت از نظر بصری جذاب و دقیق می‌تواند شانس جذب کلیک‌های بازدیدکنندگان احتمالی را افزایش دهد.

برای بازاریابان و متخصصان سئو، این امر بر اهمیت استفاده از داده‌های ساختاریافته برای کمک به Google برای نمایش نام سایت دلخواه شما در نتایج جستجو تأکید می‌کند.


تصویر ویژه: fr_design/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *