یک راه حل جدید برای سایت های تجارت الکترونیک، جستجوی با کیفیت Google و توصیه هایی را در مورد ویژگی های دیجیتال خرده فروشان ارائه می دهد.
Google Cloud انتشار جستجوی خردهفروشی را اعلام کرده است، ابزاری که برای ارائه قابلیتهای موتور جستجوی Google در دامنههای خود به خردهفروشان طراحی شده است.
ساخته شده با فناوریهای Google که زمینه و هدف کاربر را درک میکند، برای کمک به کسبوکارها در بهبود جستجوی محل و تجربه خرید کلی طراحی شده است.
تجارب کاربری ضعیف برای خرده فروشان آنلاین هزینه دارد
یک نظرسنجی که توسط The Harris Polls و Google Cloud انجام شد نشان داد که تجربیات بد آنلاین هر سال ۳۰۰ میلیارد دلار برای خردهفروشان ایالات متحده هزینه دارد و ۷۶ درصد از مصرفکنندگان گزارش دادهاند که جستجوهای ناموفق آنها را از خرید از وبسایتهای خردهفروشی صرفنظر میکنند.
برعکس، تجارب جستجوی خوب با تبدیل خرید بالاتر، سفارشهای بزرگتر و وفاداری به نام تجاری همبستگی نشان داده شده است، به طوری که ۶۹٪ از مشتریان گزارش دادهاند که پس از یک تجربه جستجوی موفق، موارد دیگری را خریداری کردهاند.
جستجوی خردهفروشی امیدوار است بتواند به هر دو طرف این مشکل رسیدگی کند، رها شدن جستجو را به حداقل برساند و با بهبود تجربیات مشتری، فروش را تشویق کند.
کلید هدف و زمینه برای جستجوهای موفق
الگوریتمهای جستجوی Google در مأموریت مداوم خود برای ارائه نتایج جستجوی بهتر به کاربران، دائماً بهروزرسانی میشوند تا هدف کاربر را بهتر درک کنند و نتایج مرتبط را سریعتر برگردانند. جستجوی خرده فروشی این اصل را در تجربه خرید اعمال می کند.
هوش مصنوعی پیشرفته Google به جستجوی خردهفروشی درک پیشرفته پرس و جو میدهد و نتایج و توصیههای بهتری را در جستجوی محصول ایجاد میکند، حتی از جستجوهای گسترده.
ایجاد تجربیات بهتر مشتری
جستجوی خردهفروشی که کاملاً مدیریت شده و قابل تنظیم است، به سازمانها اجازه میدهد تجارب جستجوی متمرکز بر خریدار را ایجاد کنند. با تکیه بر نمایهسازی، بازیابی و رتبهبندی موتور جستجو، تلاش میکند تا کشف محصول را برای خریداران آسانتر کند، در حالی که اهداف تجاری را برای خردهفروشان بهینه میکند.
تجار میتوانند قوانین تجاری را برای تنظیم دقیق آنچه که مشتریان میبینند، تنوع در نمایشهای محصول، فیلتر بر اساس در دسترس بودن و اضافه کردن برچسبهای سفارشی، به دلخواه خود اعمال کنند. این به آنها اجازه میدهد تا نتایج دلخواه را برای تعامل، درآمد یا تبدیل به دست آورند.
قابلیت ها عبارتند از:
- درک جستجوی پیشرفته– درک دقیقتر از آنچه جستجوگران میخواهند، نتایج بهتری ایجاد میکند.
- جستجوی معنایی – تطبیق موثر ویژگیهای محصول با محتوای وبسایت، کشف سریع و مرتبط محصول را ایجاد میکند.
- نتایج بهینه شده– نتایج از تعامل کاربر و مدلهای رتبهبندی برای دستیابی به اهداف تجاری خاص استفاده میکند.
- امنیت و حریم خصوصی پیشرفته – کنترلهای دسترسی قوی از دادههای خردهفروش محافظت میکند و اطمینان میدهد که فقط برای ارائه نتایج جستجوی مرتبط در داراییهای خود استفاده میشود.
جستجوی خرده فروشی به مجموعه راهکارهای کشف محصول می پیوندد
جستجوی خردهفروشی جدیدترین افزوده به راهحلهای کشف محصول Google Cloud است، مجموعهای از ابزارهایی که برای افزایش کارایی عملیاتی خردهفروشی، سادهسازی تجربههای خرید دیجیتال، و آدرس دادن به اولویتهای مشتری در حال تغییر طراحی شدهاند.
این نتیجه حاصل از تجزیه و تحلیل مستمر تیمهای رسانه داخلی Google از بازار خردهفروشی و تعهد به نوآوری است، زیرا آنها به دنبال یافتن راه جدیدی برای کمک به کسبوکارها برای به حداکثر رساندن نتایج در یک چشمانداز دیجیتالی در حال تغییر هستند.
به پیشنهادات فعلی Google Cloud Vision Product میپیوندد، که از شناسایی و جستجوی شی با نیروی یادگیری ماشینی برای ارائه موارد مشابه یا مکمل از کاتالوگهای محصول و توصیههای هوش مصنوعی استفاده میکند، که توصیههای محصول مرتبط را برای ایجاد تعامل در بین کانالها ارائه میدهد.
کل مجموعه به صاحبان اموال تجارت الکترونیک اجازه می دهد تا داده ها را یکپارچه کنند، مدل ها را مدیریت کنند و عملکرد را از طریق یک رابط گرافیکی نظارت کنند. با ابزارهای موجود، از جمله Google Analytics 360، Tag Manager و BigQuery ادغام می شود.
وبلاگ در جستجوی خرده فروشی در اینجا.
تصویر ویژه: Rafapress/Shutterstock