Google اخیراً ابزارهای جدیدی را برای بهبود عملکرد تبلیغات جستجو با هوش مصنوعی (AI) معرفی کرده است.
برای ارتباط کسبوکارها با مخاطبان مورد نظر خود، نظارت بر روند تغییر در جستجو و رفتار مصرفکننده بسیار مهم است.
برای کمک به بازاریابان در دستیابی به نتایج بیشتر با کمپینهای جستجو، Google Ads در حال ایجاد چندین تغییر برای ارتقای خلاقیت بیشتر و بهبود عملکرد است.
با هوش مصنوعی Google دارایی های جدید ایجاد کنید
یکی از ابزارهای جدید در Google Ads ایجاد خودکار دارایی های تبلیغاتی با استفاده از هوش مصنوعی Google است.
Google تلاش میکند اطمینان حاصل کند که بهترین تبلیغ در زمان مناسب به فرد مناسب ارائه میشود، که میتواند با طیف گستردهای از داراییهای خلاق مرتبط به دست آید.
با این حال، ایجاد سرفصل ها و توضیحات بیشتر می تواند چالش برانگیز باشد.
برای مقابله با این مشکل، Google داراییهای ایجاد شده به صورت خودکار را در رویداد Google Marketing Live در سال گذشته معرفی کرد.
این ویژگی به آگهیهای جستجوی واکنشگرا اجازه میدهد تا مناسبترین ترکیبهای دارایی را نمایش دهند، که شامل داراییهای جدیدی است که بر اساس زمینه منحصربهفرد آگهی، مانند صفحه فرود، ایجاد شدهاند.
اکنون، داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار به زبان انگلیسی در دسترس همه تبلیغکنندگان بهعنوان نسخه بتا باز است. پذیرندگان اولیه شاهد افزایش ۲ درصدی در تبدیل ها با هزینه قابل مقایسه به ازای هر تبدیل در میان گروه های تبلیغاتی با تبلیغات جستجوی پاسخگو هستند.
علاوه بر این، این بهروزرسانی شامل تغییرات زیر است:
- قدرت آگهی هنگام تعیین رتبه، داراییهای ایجاد شده و موجود بهطور خودکار را در نظر میگیرد.
- داراییهایی که بهطور خودکار ایجاد میشوند از ورودیهای ارائهشده، مانند کلمات کلیدی، برای سفارشیسازی سرفصلها و بهبود ارتباط آنها با درخواست استفاده میکنند.
- هر گونه دارایی ایجاد شده به صورت خودکار که ترجیح می دهید در تبلیغات خود لحاظ نشود، قابل حذف هستند.
هدف جدید جذب مشتری
Google یک هدف جدید جذب مشتری برای کمپینهای جستجو در سطح جهانی ارائه کرده است.
این ویژگی به بازاریابان این امکان را میدهد تا با استفاده از پیشنهاد قیمت هوشمند و دادههای شخص اول، به راحتی یک خط لوله ثابت از مشتریان جدید ایجاد کنند.
با ترکیب این هدف جدید جذب مشتری با استراتژیهای پیشنهادی مانند به حداکثر رساندن ارزش تبدیل با ROAS هدف، بازاریابان میتوانند مشتریان جدیدی را که برای کسب و کارشان ارزشمندتر هستند، اولویتبندی کرده و کشف کنند.
هدف جدید جذب مشتری دارای دو حالت زیر است:
- ارزش مشتری جدید: برای مشتریان جدید بیشتر از مشتریان فعلی پیشنهاد دهید.
- فقط مشتریان جدید: فقط برای مشتریان جدید پیشنهاد دهید.
به طور خلاصه
ویژگیهای جدید Google Ads از داراییهای ایجاد شده بهطور خودکار و اهداف جذب مشتری میتواند با افزایش ارتباط تبلیغات، ارتباط آنها با مشتریان جدید و در نهایت افزایش عملکرد کمپین، برای بازاریابان مفید باشد.
این بهروزرسانیها قرار است در هفتههای آینده منتشر شوند.
تصویر ویژه: Camilo Concha/Shutterstock
منبع: Google