تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل ویژگی های جدید تبلیغاتی را مشاهده می کند

Google پیش‌نمایش ویژگی‌های تبلیغاتی جدیدی را که در ۲۴ مه در Google Marketing Live اعلام می‌کند به اشتراک می‌گذارد.

این ویژگی‌ها نشان‌دهنده چیزی است که تیم Google Ads در چند ماه اول سال ۲۰۲۲ روی آن کار کرده است.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مشتاقانه منتظر افزایش تلاش‌های بازاریابی خود با افزودن‌های آتی به Google Ads باشند.

بهبود تبلیغات نمایشی واکنشگرا

تبلیغات نمایشی پاسخگو Google که خلاقیت تبلیغاتی را با اندازه‌های مختلف واحدهای تبلیغاتی سازگار می‌کند، در حال ارتقا هستند.

طرح بندی های تلفن همراه

طرح‌بندی‌های کاملاً جدید و اول تلفن همراه برای تبلیغات نمایشی واکنش‌گرا می‌توانند هر تصویر پرتره یا دارایی ویدیویی را در خود جای دهند.

Google Shares Sneak Peek At New Advertising Featuresاعتبار تصویر: با گوگل فکر کنید e، می ۲۰۲۲.

آگهی‌های نمایشی واکنش‌گرا می‌توانند به‌طور خودکار ویدیو را از خلاقیت ثابت تولید کنند. این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد وقتی طرح‌بندی‌های تلفن همراه اول در دسترس قرار می‌گیرد، به موجودی آگهی‌های تلفن همراه تمام صفحه دسترسی داشته باشند.

آموزش ماشین

کل فرآیند تولید تبلیغات متناسب با قالب‌ها و انواع دستگاه‌های مختلف با یادگیری ماشینی سرعت می‌گیرد.

در یک پست وبلاگ، Google توضیح می‌دهد که یادگیری ماشینی چه چیزی را برای تبلیغات نمایشی واکنش‌گرا به ارمغان می‌آورد:

«با استفاده از یادگیری ماشینی برای سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی و تکرار، می توانید تبلیغات نمایشی جذاب را سریعتر از همیشه ارائه دهید. به زبان ساده، چند تصویر، ویدیو و سرفصل را آپلود کنید، و ما به‌طور خودکار ترکیب‌های تبلیغاتی چشم‌گیر ایجاد و آزمایش می‌کنیم که با میلیون‌ها مکان تبلیغاتی ممکن مطابقت داشته باشند و مهمتر از همه، نتایجی را ارائه می‌دهند.»

تست Google نشان می‌دهد که تبلیغ‌کنندگان هنگام افزودن یک تبلیغ نمایشی واکنش‌گرا به یک گروه تبلیغاتی با یک تبلیغ نمایشی ثابت، به‌طور میانگین دو برابر تبدیل‌ها را مشاهده می‌کنند.

برداشتن تصویر

Google Ads از یادگیری ماشینی برای برداشتن تصاویر در تبلیغات محصول استفاده می‌کند.

برش‌کردن تصویر به‌طور یکپارچه تصاویر را برای پر کردن در دسترس گسترش می‌دهد تا حاشیه‌های سفید باقی نماند.

نمونه‌ای از تبلیغات محصول با و بدون برداشتن تصویر در زیر نشان داده شده است:

Google Shares Sneak Peek At New Advertising Featuresاعتبار تصویر: Think With Google، می ۲۰۲۲.

این یک بهبود خودکار خواهد بود، به این معنی که هیچ تغییر دستی از طرف تبلیغ‌کنندگان لازم نیست.

اطلاعات بیشتر در مورد بهبودهایی که برای تبلیغات نمایشی واکنشگرا ارائه می شود در Google Marketing Live نشان داده خواهد شد. در ۲۴ مه.

مرکز الهام خلاق

اکنون در دسترس است، Google خانه‌ای در وب ایجاد کرده است تا الهام‌بخشی برای تبلیغات خلاقانه باشد.

Google برخی از موفق‌ترین دارایی‌های خلاق را از سراسر Google Ads گرد هم آورده و آنها را در مرکز الهام خلاق.

در آنجا نمونه‌های واقعی تبلیغاتی را می‌بینید که برای کسب‌وکارها در کمپین‌های Discovery، Display، Apps و YouTube کار می‌کردند.

Google امیدوار است این به شما کمک کند راه‌هایی برای پیشبرد کمپین‌های خود را حتی بیشتر کنید.


منبع: Think With Google

تصویر ویژه: Javier Brosch/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *