بهروزرسانی پیشرو به تلاشهای Google برای نشان دادن نظرات مفیدتر و عمیقتر بر اساس تخصص دست اول در نتایج جستجو ادامه میدهد.
زمان بندی Google برای به روز رسانی بررسی محصول بعدی با نتیجه به روز رسانی محتوای مفید.
وقتی بهروزرسانی بررسی محصول ژوئیه را اضافه میکنید ، این سه تغییر الگوریتم تایید شده گوگل در یک ماه است.
به نظر میرسد Google مأموریتی برای پاکسازی صفحه اول از محتوای کمارزش دارد، با تمرکز شدید روی محتوایی که مردم برای اطلاعرسانی درباره تصمیمهای خرید استفاده میکنند.
جزئیات کمی درباره بهروزرسانی بررسی محصول بعدی – موارد مشابه؟
اعلامیه Google جزئیات کمی درباره بهروزرسانی الگوریتم بررسی محصول بعدی ارائه میدهد.
اگر پست وبلاگ را مرور کرده باشید، ممکن است آن را از دست داده باشید، زیرا ذکر مختصر بود. در این اطلاعیه آمده است:
“ما می دانیم که بررسی های محصول می تواند نقش مهمی در کمک به تصمیم گیری در مورد چیزی برای خرید داشته باشد. سال گذشته، مجموعهای از بهروزرسانیها را برای نشان دادن بررسیهای مفیدتر و عمیقتر بر اساس تخصص دست اول در نتایج جستجو آغاز کردیم.
به اصلاح این سیستمها ادامه دادهایم، و در هفتههای آینده، بهروزرسانی دیگری را ارائه خواهیم کرد تا یافتن نظرات با کیفیت بالا و اصلی را آسانتر کنیم. ما این کار را ادامه میدهیم تا مطمئن شویم وقتی در حال تحقیق درباره خرید در وب هستید مفیدترین اطلاعات را پیدا میکنید.”
به نظر میرسد که بهروزرسانی بعدی بیشتر شبیه به هم باشد.
پیامهای Google در مورد الگوریتم بررسی محصول خود بهشدت از یک بهروزرسانی به بهروزرسانی دیگر تغییر نکرده است. منطقی است انتظار راهنمایGoogle > این بار به همین شکل بمانید.
ارتباط احتمالی با بهروزرسانی محتوای مفید؟
بهروزرسانی بعدی بررسی محصول Google قرار است همزمان با راهاندازی به روز رسانی محتوای مفید کامل شد.
نزدیک بودن بهروزرسانی محتوای مفید و بهروزرسانی بررسی محصول، ارتباط احتمالی بین این دو را نشان میدهد.
حدس من این است که بهروزرسانی محتوای مفید به Google امکان میدهد مرورهای محصولی را که ارزش منحصربهفردی میافزایند یا دانش دست اول را نشان میدهند، بهتر شناسایی کند.
هر دو الگوریتم برای شناسایی کیفیت های مشابه در یک محتوا طراحی شده اند. در یک پست وبلاگ در مورد به روز رسانی محتوای مفید، Google توصیه های زیر را در مورد ارزیابی ارزش صفحه ارائه می دهد:
“آیا محتوای شما به وضوح تخصص دست اول و عمق دانش را نشان می دهد (به عنوان مثال، تخصص ناشی از استفاده واقعی از یک محصول یا خدمات یا بازدید از یک مکان)؟”
بلوک نقل قول>
به نظر شبیه چیزی است که بهروزرسانی بررسی محصول به دنبال آن است.
وقتی بهروزرسانی محتوای مفید به پایان رسید، Google ممکن است دادههایی را که به دست میآورد گرفته و در تکرار بعدی بهروزرسانی بررسی محصول اعمال کند.
این ممکن است صفحات بازبینی محصول مفیدی را که Google در بهروزرسانیهای قبلی از دست داده است، تقویت کند.
برعکس، Google همچنین میتواند از دادهها برای شناسایی نظرات محصولات با کیفیت پایین استفاده کند. صفحاتی که پس از بهروزرسانیهای قبلی از ارزششان کاسته نشده است، میتوانند رتبهبندی را کاهش دهند.
معلوم نیست که آیا Google اطلاعات بیشتری در مورد بهروزرسانی بررسی محصول بعدی قبل از انتشار آن ارائه میکند یا خیر.
منبع: Google
تصویر ویژه: ۱۳_Phunkod/Shutterstock