Google در حال رفع اشکالی است که باعث ناپدید شدن نظرات در نمایه های کسب و کار Google شده است. Google تأیید میکند که نظرات در حال بازیابی هستند.
رابط جستجوی Google، دنی سالیوان، در پاسخ به مایک بلومنتال، که میگوید یک هفته پیش این اشکال را گزارش کرده، در توییتر اعلام کرد.
از اینجا عذرخواهی می کنیم. تیم از این باگ آگاه است و فعالانه آن را برطرف کرده است. بسیاری از مرورها بازیابی شدهاند، و این کار ادامه خواهد داشت.
— Google SearchLiaison (@searchliaison) 2022 نوامبر، ۱۵ نوامبر
Blumenthal در مورد جدی بودن باگ اغراق نمی کند. نظرات، نان و کره یک رستوران هستند، و حذف آنها میتواند تأثیر قابلتوجهی بر درآمد داشته باشد.
تعداد زیادی وجود دارد href=”https://support.google.com/business/thread/188235481″ target=”_blank” rel=”noopener”>رشتهها در تالار گفتمان راهنمای نمایه کسبوکار Google که توسط صاحبان کسبوکاری که بیشترین ضرر را از دست دادهاند شروع شده است. همه نظرات آنها.
در هر رشته، صاحبان مشاغل یک چیز مشترک دارند. پس از اعمال ویرایشهای پیشنهادی Google در نمایه کسبوکار خود، همه نظرات خود را از دست دادند.
Blumenthal در یک پست وبلاگمی نویسد وقتی کسبوکارها ویرایشهای پیشنهادی را اعمال کردند، متوجه شد Google در حال تغییر شماره شناسایی مشتری (CID) است:
«با کمی جستجو، متوجه شدم که در هر مورد Google CID را تغییر داده است، شناسهای که Google برای پیوند دادن همه اطلاعات مرتبط با یک کسبوکار، از جمله نظرات، استفاده میکند. معمولاً CID فقط زمانی تغییر میکند که دو فهرست با هم ادغام شوند یا Google فهرستی را بهدلیل نقض دستورالعملها به سختی به حالت تعلیق درآورد و سپس آن را بازگرداند.”
بررسیهای مشتری با یک شماره CID خاص مرتبط است، به این معنی که تغییر CID، نظرات را حذف میکند.
این اتفاق هرگز نباید بیفتد، مخصوصاً در هنگام اعمال ویرایشهای پیشنهادی Google.
بررسی در راه است، و امیدواریم که این کار به آسانی بازگرداندن نمایههای کسب و کار Google آسیبدیده به شمارههای CID اصلیشان باشد.
اگر Google اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد، این پست را بهروزرسانی میکنیم.
تصویر ویژه: The Image Party/Shutterstock