Google برای فروشگاههای تجارت الکترونیک آسانتر میکند تا محصولات خود را در برگه خرید در نتایج جستجو به نمایش بگذارند.
بهروزرسانی Google Search Console فهرست کردن محصولات را در برگه خرید بدون ارسال فید محصول یا تأیید مجدد وبسایت شما ممکن میسازد.
اکنون، می توانید با استفاده از کنسول جستجو، محصولات فهرست شده را با چند کلیک دریافت کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.
فهرست کردن محصولات در برگه خرید از طریق کنسول جستجوی Google
Google در حال ارائه یک ویژگی جدید در کنسول جستجو برای وبسایتهایی است که از دادههای ساختاری محصول استفاده میکنند.
یک مورد جدید پیمایش در کنسول جستجو با عنوان فهرستهای برگه خرید شما را به ویژگی متصل میکند که در آن میتوانید حساب Merchant Center را متصل کنید.
اگر حساب Merchant Center ندارید، از شما خواسته میشود با استفاده از فرآیند ثبتنام ساده، حسابی ایجاد کنید.
با استفاده از فرآیند ثبتنام ساده، میتوانید چندین مرحله را دور بزنید، مانند تأیید مالکیت سایت خود و ارسال فید محصول.
پس از اتصال حساب Merchant Center خود به کنسول جستجو، تنها کاری که باید انجام دهید این است که داده های ساختاریافته خود را به روز نگه دارید تا محصولات به سرعت فهرست شوند.
راهنمای به روز شده در مورد داده های ساختاری محصول
در مورد دادههای ساختاریافته محصول، ارزش بازدید مجدد از راهنمای بهروزرسانیشده Google ژوئیه گذشته منتشر کرد.
اگر چندین گونه از یک محصول را می فروشید و هر کدام یک صفحه وب اختصاصی دارند، توصیه می شود از داده های ساختاری منحصر به فرد برای همه موارد استفاده کنید.
پیش از این، Google مشخص نکرده بود که آیا انواع محصولات از داشتن دادههای ساختاری منحصربهفرد سود میبرند یا خیر. اکنون می دانیم که حداقل در مورد داده های ساختاریافته، یک مزیت وجود دارد.
منبع: هدف Google
تصویر ویژه: Casimiro PT/Shutterstock