تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل تبلیغات صوتی را در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد

Google تبلیغات صوتی را در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد و راه‌های بیشتری برای دسترسی به موسیقی و شنوندگان پادکست در YouTube به کسب‌وکارها می‌دهد.

پیش از این، دسته‌های محصول خاص برای اجرای تبلیغات صوتی واجد شرایط نبودند. با این عرضه گسترده‌تر، به نظر می‌رسد Google در حال برداشتن محدودیت‌های قبلی است.

Google همچنین گزینه‌های هدف‌گیری جدیدی را به تبلیغات صوتی اضافه می‌کند. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به‌طور خاص به شنوندگان پادکست دسترسی پیدا کنند.

Google این به‌روزرسانی‌ها را در طول هفته تبلیغات نیویورک، همراه با چندین پیشرفت دیگر در تبلیغات YouTube اعلام کرد. در اینجا اطلاعات بیشتری درباره همه ویژگی‌های جدید وجود دارد.

تبلیغات صوتی Google به طور گسترده در دسترس است

Google به داده‌های تحقیقات ادیسون استناد می‌کند که نشان می‌دهد YouTube دومین مقصد محبوب برای گوش دادن به پادکست است.

اکنون، همه تبلیغ‌کنندگان Google می‌توانند با تبلیغات صوتی در YouTube به شنوندگان پادکست دسترسی پیدا کنند.

تبلیغات صوتی برای افرادی که در YouTube به موسیقی گوش می دهند نیز ارائه می شود. با این حال، گزینه‌ای برای محدود کردن هدف‌یابی به شنوندگان پادکست وجود دارد، اگر در درجه اول به هدف‌گیری شما علاقه دارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات صوتی Google، از جمله توضیح کامل در مورد ایجاد آنها، به این جزئیات مراجعه کنید راهنما از Brooke Osmundson’s Search Engine.

به‌روزرسانی‌های دیگر تبلیغات YouTube

انفجار لحظه ای

YouTube در حال راه‌اندازی پیشنهاد جدیدی به نام «Moment Blast» است که برای دسترسی به بینندگان در طول رویدادهایی مانند ورزش‌های زنده، انتشار فیلم یا عرضه محصول طراحی شده است.

در یک اعلامیه، Google بیان می‌کند:

«Moment Blast به تبلیغ‌کنندگان موقعیت برتر را در محتوای منتخب YouTube در تلویزیون‌های متصل (CTV) و سایر دستگاه‌ها، به‌علاوه یک کارت عنوان مارک دار و قرار دادن سرصفحه اختیاری می‌دهد.

فیدهای محصول در تبلیغات Discovery

تبلیغ کنندگان Google اکنون می توانند فیدهای محصول موجود را به تبلیغات Discovery در YouTube بیاورند.

تبلیغات Discovery می‌توانند در قسمت‌هایی مانند بالای نتایج جستجوی YouTube، بخش ویدیوهای پیشنهادی، یا در صفحه اصلی برنامه تلفن همراه YouTube ظاهر شوند.

پیش از این، تبلیغ‌کنندگان می‌توانستند از تبلیغات اکتشافی برای ارسال کاربران به صفحه مقصد، فرم سرنخ یا ویدیوی YouTube استفاده کنند. اکنون می توان از آنها برای هدایت کاربران به صفحات محصول نیز استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر درباره فیدهای محصول در تبلیغات اکتشافی در رویداد تعطیلات خرید YouTube در ۱۰ نوامبر اعلام خواهد شد.


منبع: Google

تصویر ویژه: Framalicious/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *