تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل ۳ استراتژی را برای تطبیق با حریم خصوصی بازاریابی ارائه می دهد

Google یک مقاله استراتژی درباره داده‌ها و اندازه‌گیری منتشر کرد که آینده نزدیک کوکی‌ها، حریم خصوصی و ردیابی تبدیل‌ها را بررسی می‌کند. در این مقاله توضیح داده شده است که سال ۲۰۲۳ برای بازاریابان چگونه خواهد بود و آنها اکنون برای آماده شدن چه کاری باید انجام دهند.

این مقاله به آمار شگفت‌انگیزی اشاره می‌کند که در سال ۲۰۲۰ تنها ۱۰ درصد از جمعیت تحت پوشش مقررات حفظ حریم خصوصی بودند و تا سال ۲۰۲۳، ۶۵ درصد از جمعیت در کشورهایی زندگی خواهند کرد که مقررات حفاظت از حریم خصوصی دارند که میزان فعالیت اینترنتی آنها را محدود می‌کند. قابل ردیابی است.

این مقاله استراتژی‌هایی را برای ایجاد تبدیل مورد بحث قرار می‌دهد و این رویکردها را در قالب شکستن سه افسانه پیرامون اولین واقعیت بازاریابی حریم خصوصی در آینده نزدیک ارائه می‌کند.

سه افسانه حریم خصوصی

  • افسانه شماره ۱: منسوخ شدن کوکی برچسب های وب سایت را مختل می کند
  • افسانه شماره ۲: اندازه گیری دقیق به داده های شخص ثالث متکی است
  • افسانه شماره ۳: حفاظت از حریم خصوصی و هدایت نتایج کسب و کار متقابل هستند

افسانه ۱: حذف کوکی ها و برچسب های وب سایت

Google اشاره می‌کند که کوکی‌های شخص ثالث در نهایت حذف خواهند شد، اما این امر بر توانایی اندازه‌گیری دقیق و بهینه‌سازی کمپین‌های بازاریابی اینترنتی تأثیری نخواهد گذاشت.

آنها استفاده از برچسب سایت جهانی (gtag.js) یا Google Tag Manager را برای بهینه سازی کمپین های بازاریابی توصیه می کنند.

Google بیان کرد که این ابزارهای اندازه گیری ارائه می دهند:

“…اندازه گیری دقیق، اثرات پایین دستی مثبت دارد و مدل سازی تبدیل و پیشنهاد قیمت را بهبود می بخشد.”

افسانه ۲: از دست دادن داده های شخص ثالث بر اندازه گیری دقیق تأثیر می گذارد

کوکی‌های شخص ثالث چیزی هستند که تبلیغات مرتبط با زمینه را فعال می‌کنند که هدف‌گیری مشتری را برای تبلیغ‌کنندگان بهبود می‌بخشد، چیزی که مصرف‌کنندگان اغلب به شوخی از آن به عنوان تبلیغات وحشتناک یاد می‌کنند.

Google پیشنهاد می‌کند که اکنون زمان شروع برنامه‌ریزی یک استراتژی داده شخص اول است.

مقاله به ویدیویی با عنوان «چگونه بازاریابان باید در مورد ایجاد یک استراتژی داده شخص اول فکر کنند؟” با حضور Jaylen Baca، رهبر محصولات جهانی Google.

او با تعریف داده‌های شخص اول به‌عنوان تمام اطلاعات جمع‌آوری‌شده درباره هر مشتری از هر نوع تعامل، از جمله تعاملات تلفنی، تعاملات در فروشگاه، و تعاملات برنامه، ارائه را آغاز می‌کند.

Baca ایجاد شراکت B2B با شرکت‌های مرتبط را پیشنهاد می‌کند که می‌تواند به ایجاد داده‌های شخص اول بیشتر کمک کند.

او این سناریو را ارائه کرد:

“به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت مواد غذایی و نوشیدنی هستید، می توانید با یک فروشنده کیت غذای خانگی مانند هوم سرآشپز یا HelloFresh شریک شوید تا مخاطبان خود را افزایش دهید و داده های خود را افزایش دهید.”

افسانه ۳: حفاظت از حریم خصوصی تأثیر منفی بر نتایج کسب و کار خواهد داشت

Google تصدیق می‌کند که از دست دادن داده‌های شخص ثالث منجر به «شکاف‌های اندازه‌گیری» می‌شود و بیان می‌کند که این امر اجتناب‌ناپذیر است.

اما آنها پیشنهاد می‌کنند که مدل‌های یادگیری ماشینی ایمن برای حفظ حریم خصوصی می‌توانند برای کمک به ارائه گزارش دقیق در سفر مشتری وارد عمل شوند.

Google توضیح می‌دهد:

“یادگیری ماشین با تجزیه و تحلیل داده‌ها برای شناسایی روندها، همبستگی‌ها و سایر بینش‌ها کار می‌کند که در غیر این صورت ممکن است از طریق خطای انسانی یا موارد دیگر از دست بروند.”

پیوندی به یک توضیح ویدیویی پنج دقیقه‌ای درباره مدل‌سازی تبدیل وجود دارد که نمای کلی از نحوه یادگیری ماشین، همراه با داده‌های شخص اول، می‌تواند به افزایش عملکرد کمپین کمک کند، با استناد به مطالعه‌ای که نشان می‌دهد ابزارهای یادگیری ماشینی می‌توانند عملکرد کمپین را افزایش دهند، وجود دارد. ۳۵%.

نقل قول

واقعیت در مقابل تخیلی: ۳ افسانه اندازه گیری مانع بازاریابی شما می شود

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *