تهران ، ولیعصر
021-987654

نام فایل های Google On Image و یک اشتباه شگفت انگیز SEO

لیزی ساسمن از Google و جان مولر در پادکست اخیر Search Off the Record اهمیت نام فایل های تصویری را مورد بحث قرار دادند و در یک نقطه درباره یک اشتباه بزرگ در مورد نام فایل ها بحث کردند.

اهمیت نام فایل ها

اسناد Google نمی‌گوید که آیا نام فایل‌های تصویر فاکتورهای رتبه‌بندی هستند یا خیر.

اما آنها می‌گویند که Google آن‌ها را یادداشت می‌کند تا به شما کمک کند بفهمد درباره چیست.

به همین دلیل، Google توصیه می‌کند که نام‌های فایل معنی‌دار به تصاویر داده شود.

دستورالعمل‌های Google مستندات بیان می کند:

“به همین ترتیب، نام فایل می تواند سرنخ هایی را در مورد موضوع تصویر به گوگل بدهد.

به عنوان مثال، my-new-black-kitten.jpg بهتر از IMG00023.JPG است.

اگر تصاویر خود را بومی سازی می کنید، مطمئن شوید که نام فایل ها را نیز ترجمه کرده اید.”

دادن نام فایل‌های معنی‌دار به تصاویر نیز تمرین خوبی است، زیرا امکان دیدن نام فایل تصویر و دانستن موضوع آن را برای اهداف سازمان آسان‌تر می‌کند.

نام فایل های تصویر چقدر مهم هستند؟

لیزی ساسمن و جان مولر از Google بحث خود را با تأیید اهمیت نام فایل‌ها آغاز می‌کنند و سپس درباره اهمیت کلی آنها بحث می‌کنند.

«لیزی ساسمن:
بنابراین قسمت دیگری که می توانید توجه خود را در آن متمرکز کنید، حدس می زنم نام فایل باشد.

پس کلماتی برای نام خود تصویر.

چقدر مهم است؟

چون این منطقه ای نیست که من در آن تلاش زیادی نکرده باشم، اما نمی دانم، آیا باید انجام دهیم؟

اگر من بروم و همه تصاویر سایت خود را تغییر دهم تا نام فایل دیگری داشته باشند، چه؟

برای توصیف بیشتر یا، نمی‌دانم… کلمات بیشتری را نیز در آنجا قرار دهید، مانند متن جایگزین؟

جان مولر:
ما توصیه می کنیم با نام فایل ها در دستورالعمل های تصویر ما کاری انجام دهید.

پس داشتن نام فایل های توصیفی خوب است.

اما فکر نمی‌کنم اگر کارهای دیگری را در اطراف تصاویر انجام دهید، مانند متن‌های جایگزین، متن اطراف تصویر، تغییر قابل توجهی مشاهده نمی‌کنید.

اینها سیگنال‌های واقعاً قوی هستند.

و نام فایل اغلب … از نقطه نظر فنی است.

این همان چیزی است که ما آن را نامیدیم، اما معمولاً اطلاعات منحصر به فرد واقعی ارائه نمی دهد.

البته، اگر متن جایگزین را انجام نمی‌دهید، یا اگر متن اطراف خوبی ندارید، مطمئناً، نام فایل ممکن است تنها جایی باشد که درباره این تصویر ذکر کنید.

اما اگر بقیه کارها را انجام دهید، معمولاً نام فایل‌ها مشکلی ندارد.”

چیزی که باید درباره خزیدن تصویر Google بدانید

جان مولر در ادامه یک مسئله فنی مهم را در مورد نحوه خزیدن تصاویر توسط Google و اینکه چرا باید در بهینه سازی تصاویر در یک وب سایت از قبل ایجاد شده.

جان مولر ادامه داد:

“و مورد دیگر در مورد نام فایل‌ها، به خصوص برای تصاویر، این است که وقتی تصاویر را می‌خزیم، معمولاً آنها را نمی‌خزیم، زیرا معمولاً تغییر زیادی نمی‌کنند.

لیزی ساسمن:
اوه.

جان مولر:
بنابراین این بدان معناست که اگر همه نام فایل‌ها را در سراسر وب‌سایت تغییر دهید، زمان زیادی طول می‌کشد تا سیستم‌های Google ببینند: «اوه، خوب، این یک تصویر جدید است و ما باید به نوعی به آن نگاه کنیم. نقطه ای.”

و برای درک نوع ارتباط بین تصویر قدیمی و جدید، این چیزی است که زمان زیادی طول می کشد.

بنابراین، اگر همه آنها را به یکباره تغییر دهید، حدس من این است… نمی دانم، حداقل در طی چند ماه، در جستجوی تصویر به نوعی آزاردهنده خواهد بود، زیرا به نوعی کاهش می دهیم. اولاً قدیمی‌ها به این دلیل که دیگر در صفحه ذکر نشده‌اند و موارد جدید را با سرعتی بسیار کند انتخاب کنید.

بنابراین این چیزی است که من فقط در صورتی سعی می کنم آن را انجام دهم که واقعاً بسیار مهم باشد.

مانند زمانی که انتقال از Blogger به تنظیم جدید برای پست های وبلاگ را انجام دادیم.

البته، تصاویر نیز باید جابجا شوند.

و در آن نقطه، “مطمئنا” بود. مانند این بود که “نام فایل را تغییر دهید، تصویر را به یک URL دیگر منتقل کنید.” “

نکته مهم در اینجا این است که توجه داشته باشید که Google اغلب تصاویر را نمی خزند و آماده باشید که نام تصاویر را تغییر دهید که برای ماه ها فهرست نشده اند.

تغییر نام فایل ها دارای حداقل تاثیر است

یک نکته مهم دیگر این است که تغییر نام فایل تصاویر از قبل خزیده شده و نمایه شده کمترین مزیت را دارد تا جایی که قابل مشاهده نباشد.

جان مولر ادامه داد:

“اما در غیر این صورت، هنگامی که آنها در سایت منتقل می شوند، و شما درست مانند تغییر دادن چیزها هستید، و مانند “اوه، من یک سیستم جدید برای نام فایل های تصویری دارم.”

فکر نمی‌کنم این باعث بهتر شدن آن شود.

این احتمالاً کمترین تأثیر را خواهد داشت، شاید اصلاً تأثیر قابل مشاهده ای نداشته باشد.

لیزی ساسمن:
برای مقدار تلاش، بله.

جان مولر:

و همه چیز برای چند ماه از بین می رود. جالب نیست.

لیزی ساسمن:
و فضایی برای خطاهای انسانی نیز وجود دارد. برای دوست داشتن از دست دادن یک پیوند شکسته.

اگر نیاز به مبادله دارید، این تصاویر و موارد دیگر در کجا جاسازی شده‌اند.

فقط با فراموش کردن به‌روزرسانی مکان‌های مختلف استفاده از آن تصاویر، می‌توانید مشکلات بیشتری ایجاد کنید.»

می‌توانم تصور کنم که همه چیز اشتباه است.”

نام فایل های تصویری و SEO

این بخش از پادکست Google حداقل چهار دیدگاه در مورد موضوع نام فایل‌های تصویر داشت.

  • نام فایل‌های تصویری که توصیفی هستند از نقطه نظر جستجوی تصویر مفید هستند زیرا به Google کمک می‌کنند تا بفهمد یک تصویر درباره چیست.
  • متن جایگزین و متن اطراف تصویر سیگنال قوی‌تر و مهم‌تری نسبت به نام فایل در مورد تصویر ارائه می‌دهند.
  • تغییر نام فایل تصویری تصویری که از قبل نمایه شده است، “اثر حداقلی” دارد و احتمالاً آن را بهتر نمی کند.
  • تغییر نام فایل یک تصویر نمایه شده ممکن است باعث شود که تصویر تغییر نام یافته خزیده نشود و برای ماه ها ایندکس نشود.

نقل قول

به پادکست Search Off the Record گوش دهید

این بخش را می توان در دقیقه ۲۰:۵۵ شنید

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Mix and Match Studio

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *