Google از انتشار بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه ۲۰۲۳ خبر داد. این بهروزرسانی در سطح جهانی برای یازده زبان اعمال میشود و تقریباً دو هفته طول میکشد تا به طور کامل عرضه شود.
به راهنمای بررسی محصول تغییر دهید
بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه ۲۰۲۳ همراه با توضیحی است که در دستورالعمل بهروزرسانی بررسیهای محصول موجود است.
Google اسناد بهروزرسانی بررسی محصول خود را بهروزرسانی کرد تا بهتر نشان دهد که سند مربوط به خود سیستم بررسی محصول و کارهایی است که انجام میدهد.
اولین تغییر قابل توجه در عنوان مستندات است.
سند بررسی های قبلی محصول عنوان:
بهروزرسانی بررسیهای محصول جستجوی Google و وبسایت شما
سند بررسی محصول جدید عنوان:
سیستم بررسی محصولات جستجوی Google و وب سایت شما
قبلاً هیچ اشاره ای به موضوع “سیستم بررسی محصول” نشده بود و اکنون این عبارت ده بار استفاده شده است.
عبارت «بهروزرسانی نظرات محصول» ده بار در نسخه اصلی راهنمای بهروزرسانی بررسیهای محصول Google ظاهر شد، اما اکنون فقط سه بار ظاهر میشود.
اگرچه ممکن است این تغییر جزئی به نظر برسد، اما این تأثیر این است که تمرکز راهنمای Google را به دور از بهروزرسانی بررسیهای محصول تغییر میدهد.
تغییر در راهنما بر روی سیستم بررسی محصول تاکید دارد.
این به نوبه خود واضحتر میکند که بهروزرسانی تغییری در «سیستم بررسی محصول» است.
یکی از قسمتهای جدید در راهنمای بهروزرسانیشده سیستم بررسی محصولات توضیح میدهد:
“به صورت دورهای، نحوه عملکرد سیستم بررسی محصول را بهبود میبخشیم.
وقتی این کار را بهطور قابل توجهی انجام میدهیم، آن را بهعنوان «بهروزرسانی بررسیهای محصول» در صفحه بهروزرسانیهای رتبهبندی جستجوی Google خود به اشتراک میگذاریم.
به روز رسانی نظرات محصول برای یازده زبان
اعلام بهروزرسانی اشاره خاصی به این واقعیت دارد که در حال انتشار به یازده زبان است.
زبانهایی که بهروزرسانی در حال انتشار است عبارتند از:
- هلندی
- انگلیسی
- فرانسوی
- آلمانی
- اندونزی
- ایتالیایی
- لهستانی
- پرتغالی
- روسی
- اسپانیایی
- ویتنامی
ارائه بهروزرسانی سیستم بررسی دو هفته ای محصول
Google همچنین اعلام کرد که عرضه تقریباً دو هفته طول میکشد تا به پایان برسد، که تاریخ تکمیل آن ۷ مارس ۲۰۲۳ است.
اگر سایتی تحت تاثیر به روز رسانی قرار گرفت چه باید کرد؟
بهطور مداوم بهروزرسانیهای الگوریتم Google باعث تغییرات رتبهبندی میشوند که لزوماً دائمی نیستند.
اگر سایت شما تحت تأثیر بهروزرسانی قرار بگیرد، بهتر است کمی بنشینید و منتظر بمانید تا بهروزرسانی تمام شود.
درباره سیستم بررسی محصول
هدف از سیستم بررسی محصول حذف محتوای نازکی است که صرفاً خلاصهای هستند و بررسیهای بیشتری را بر اساس تجربه و تحقیق واقعی ارائه میکند.
اعلام به روز رسانی سیستم بررسی محصولات از طریق توییتر بود.
امروز ما بهروزرسانی بررسیهای محصول فوریه ۲۰۲۳ را منتشر کردیم که برای این زبانها در سراسر جهان اعمال میشود: انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، ویتنامی، اندونزیایی، روسی، هلندی، پرتغالی، لهستانی. ۲ هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود. اطلاعات بیشتر در اینجا: https://t.co/YpNnK97G3O
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 21 فوریه، ۲۰۲۳
تصویر ویژه توسط Shutterstock/Kues