در گزارشی از Google در مورد اینکه چگونه اطلاعات Maps را قابل اعتماد نگه میدارد، شرکت جستجو نشان میدهد که هفت میلیون نمایه تجاری جعلی را در سال ۲۰۲۱ حذف کرده است.
بهعلاوه، Google از ایجاد دهها میلیون نمایه تجاری جعلی جلوگیری کرد و بیش از یک میلیون حساب کاربری متعلق به «بازیگران بد» را غیرفعال کرد.
تأیید مشروعیت اطلاعات در نمایههای کسبوکار Google و Google Maps به طور فزایندهای چالش برانگیز است، زیرا تعداد مشارکتها سال به سال در حال افزایش است.
Google اکنون روزانه ۲۰ میلیون مشارکت از افرادی که از Maps استفاده میکنند، دریافت میکند، مانند ساعات کاری بهروز، اطلاعات تماس، عکسها و نظرات.
در اینجا نکات مهم گزارش Google در مورد اینکه چه چیزی برای دقیق نگه داشتن اطلاعات نمایه نقشهها و کسبوکار انجام میشود، آمده است.
چگونه Google اطلاعات کسب و کار محلی را قابل اعتماد نگه می دارد
Google از ترکیبی از یادگیری ماشینی و اپراتورهای انسانی برای شناسایی محتوای جعلی یا سوء استفادهکننده در Maps و نمایههای کسبوکار استفاده میکند.
افراد در سال ۲۰۲۱ در مقایسه با سال ۲۰۲۰، ۳۰ درصد بیشتر محتوا را به کسب و کارها رساندند، اگرچه کمتر از ۱ درصد آن را کلاهبرداری یا سوءاستفاده تلقی کردند.
درصد کمی از محتوای جعلی نشان میدهد که بیشتر مشارکتها با نیت خوب انجام میشوند، اما گاهی اوقات «بازیگران بد» سعی میکنند ویرایشهای توهینآمیز انجام دهند یا نمایههای تجاری جعلی ایجاد کنند.
Google بیشتر محتوای مخرب را قبل از اینکه در جستجو و Maps منتشر شود، میگیرد. در اینجا مقداری از آن محتوا در سال ۲۰۲۱ شناسایی شده است.
اطلاعات جعلی از Google Maps و نمایههای کسب و کار در سال ۲۰۲۱ حذف شد
در سال ۲۰۲۱، Google:
- بیش از ۱۰۰ میلیون ویرایش توهینآمیز را از پخش زنده مسدود کرد.
- هفت میلیون نمایه تجاری جعلی را حذف کرد.
- دریافت ۶۳۰ هزار گزارش از نمایههای کسب و کار جعلی، که بر اساس آنها عمل شده است.
- قطع ۱۲ میلیون تلاش برای ایجاد نمایههای تجاری جعلی.
- هشت میلیون تلاش برای ادعای مالکیت نمایه های کسب و کار از افرادی که به آنها تعلق نداشتند متوقف شد.
- بیش از یک میلیون حساب کاربری به دلیل فعالیت های نقض کننده خط مشی، مانند خرابکاری آنلاین یا کلاهبرداری، غیرفعال شد.
- پس از شناسایی فعالیتهای مشکوک و تلاشهای سوءاستفاده، از بیش از ۱۰۰ هزار کسبوکار محافظت کنید.
- ۹۵ میلیون مرورهای ناقض خط مشی را مسدود یا حذف کرد.
- بیش از یک میلیون مروری را که مستقیماً گزارش شده بود حذف کرد.
- بیش از ۱۹۰ میلیون عکس و پنج میلیون ویدیو را که کیفیت پایینی داشتند یا خطمشیهای محتوا را نقض میکردند، مسدود یا حذف کرد.
Google متعهد به اطمینان از قابل اعتماد بودن اطلاعات Google Maps و نمایه کسب و کار است.
اگر متوجه شدید اطلاعات تقلبی در نمایه کسبوکار شما یا هر نوع دیگری ارائه شده است، همیشه میتوانید آن را مستقیماً به Google گزارش دهید.
همانطور که این دادهها نشان میدهند، Google بر اساس گزارشهایی که دریافت میکند عمل میکند.
تصویر ویژه: TonelsonProductions/Shutterstock