Google صفحه ارسال شغل توسعه دهندگان مرکزی جستجوی خود را به روز کرد تا کره جنوبی را به عنوان منطقه ای که در آن تجربه جستجوی شغل در دسترس است حذف کند.
تجربه جستجوی Google
تجربه جستجو یک نتیجه غنی است که حداقل سه مورد از آنها نتایج غنی تعاملی هستند.
نتایج غنی از نتایج جستجوی معمولی متمایز است و توجه را به صفحات وب که در آنها فهرست شده است جلب می کند.
طبق تجربیات جستجوی Google صفحه گالری، سه تجربه جستجوی تعاملی وجود دارد:
- رویداد
- فعالیت های خانه
- اعلام شغل
این تصویری از یک نتیجه جستجو با یک نتیجه غنی از تجربه جستجوی شغل است:
تجربه جستجوی ارسال شغل
Google به کسبوکارها امکان رتبهبندی آگهیهای شغلی خود را در یک نتیجه تعاملی غنی به نام تجربه جستجوی پست شغلی ارائه میدهد.
کسب و کارها می توانند از داده های ساختار یافته JobPosting برای واجد شرایط شدن برای حضور در تجربه جستجوی Job Posting استفاده کنند.
در واقع دو راه برای واجد شرایط بودن وجود دارد.
توصیههای Google:
“شما می توانید تجربه کاریابی را با افزودن داده های ساختاری JobPosting به صفحات وب پست کاری خود بهبود بخشید.
افزودن دادههای ساختیافته، پستهای شغلی شما را واجد شرایط میکند تا در یک تجربه کاربری خاص در نتایج جستجوی Google ظاهر شوند.
همچنین میتوانید با استفاده از یک سایت شغلی شخص ثالث با Google ادغام شوید.
در دسترس بودن منطقه ای تجربه جستجوی شغل
این نتیجه غنی در مناطقی در سراسر جهان در دسترس است:
- آسیا
- اروپا
- آمریکای لاتین
- خاورمیانه و آمریکای شمالی
- آمریکای شمالی
- آفریقای جنوب صحرا
در حالی که Job Experience در سراسر جهان در دسترس است، در هر کشوری در دسترس نیست.
برای مثال، تجربه جستجوی شغل در جمهوری چک، مجارستان و رومانی در دسترس نیست.
نتایج غنی از جستجوی کار قبلاً در کره جنوبی در دسترس بود، اما Google اخیراً آن را بیسر و صدا از اسناد در دسترس بودن منطقه ای در ۲ مارس ۲۰۲۳..
یک ورودی در صفحه توسعه دهندگان جستجوی مرکزی Log تغییرات در مارس ۲۰۲۳ با عبارت زیر اضافه شد:
“۲۸ فوریه: کره جنوبی را از مناطق موجود برای تجربه کاریابی در Google حذف کرد.”
من با بازاریاب جستجوی بینالمللی کریستوفر شین از مدیران دارایی دیجیتال صحبت کردم (نمایه LinkedIn) بپرسید چرا Google بازار کره را برای پست های جستجوی کار ترک می کند.
کریستوفر به اشتراک گذاشت:
«مردم در کره از Google برای جستجوی شغل استفاده نمی کنند. وقتی به دنبال شغل می گردند، مستقیماً به وب سایت های آگهی کار مراجعه می کنند.
هیچ یک از مشتریان من تا به حال، حتی یک بار، در مورد بهینه سازی برای پست های شغلی Google سؤال نکرده اند.
اینطور نیست که مردم در اینجا جستجو کنند.”
کریستوفر همچنین توضیح داد که گوگل تقریباً ۴۳٪ نفوذ به بازار در کره دارد، در حالی که حدود ۸ سال پیش این سهم ۵٪ بود.
محبوبیت گوگل در کره در حال افزایش است. اما الگوهای جستجوی کره ای ممکن است حفظ تجربه جستجوی پست شغلی را در آنجا توجیه نکند.
تصویر ویژه توسط Shutterstock/Mix and Match Studio