تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل می گوید محتوای تولید شده با هوش مصنوعی برخلاف دستورالعمل ها است

جان مولر، مدافع جستجوی Google می‌گوید محتوایی که به‌طور خودکار با ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی تولید می‌شود، طبق دستورالعمل‌های وب‌مستر موتور جستجو، هرزنامه محسوب می‌شود.

این موضوع در خلال یک پاتوق اخیر در ساعات اداری SEO مرکزی جستجوی Google در پاسخ به سؤالی در مورد ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی GPT-3 پرداخته شده است.

در جامعه SEO در مورد استفاده از ابزارهای GPT-3 و اینکه آیا آنها از دیدگاه Google قابل قبول هستند یا خیر، بحث وجود دارد.

مولر می گوید محتوای نوشته شده توسط هوش مصنوعی در دسته محتوای تولید شده به صورت خودکار قرار می گیرد که می تواند منجر به جریمه دستی شود.

با این حال، سیستم‌های Google ممکن است فاقد توانایی تشخیص محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی بدون کمک بازبینان انسانی باشند.

همانطور که در ادامه این مقاله توضیح خواهیم داد، ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی کاربردهای عملی دارند و بسیاری از سازمان های معتبر بدون مشکل از آنها استفاده می کنند.

ابتدا، بیایید به پاسخ مولر به این سوال که Google چگونه استفاده از این ابزارها را می‌بیند نگاه کنیم.

محتوای تولید شده به صورت خودکار خلاف دستورالعمل های وبمستر Google است

صرف نظر از ابزارهای مورد استفاده برای ایجاد آن، محتوای نوشته شده توسط ماشین ها به طور خودکار تولید شده در نظر گرفته می شود.

همانطور که مولر به سرعت اشاره کرد، موضع Google در مورد محتوای تولید شده به صورت خودکار همیشه روشن بوده است:

“برای ما اینها اساساً همچنان در دسته محتوای تولید شده به طور خودکار قرار می گیرند که تقریباً از ابتدا در دستورالعمل های وب مستر وجود داشت.

و مردم به روش های مختلف به طور خودکار محتوا تولید می کنند. و برای ما، اگر از ابزارهای یادگیری ماشینی برای تولید محتوای خود استفاده می‌کنید، اساساً مانند این است که فقط کلمات را به هم می‌زنید، یا مترادف‌ها را جستجو می‌کنید، یا ترفندهای ترجمه‌ای را انجام می‌دهید که مردم قبلا انجام می‌دادند. از این دست چیزها.

شک من این است که شاید کیفیت محتوا کمی بهتر از ابزارهای قدیمی مدرسه باشد، اما برای ما همچنان محتوا به صورت خودکار تولید می‌شود، و این بدان معناست که برای ما هنوز با دستورالعمل‌های وبمستر مخالف است. بنابراین ما آن را هرزنامه می‌دانیم.”

آیا Google می‌تواند محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را شناسایی کند؟

یک سؤال بعدی در مورد توانایی Google برای شناسایی محتوای نوشته شده توسط ابزارهای یادگیری ماشین پرسیده می‌شود.

آیا Google می تواند تفاوت بین محتوای نوشته شده توسط انسان و محتوای نوشته شده توسط ماشین را درک کند؟

مولر هیچ ادعایی در مورد شناسایی خودکار محتوای نوشته شده با هوش مصنوعی توسط گوگل ندارد.

گرچه، اگر تیم وب هرزنامه Google آن را پیدا کند، مجاز است در مورد آن اقدام کند.

“من نمی توانم این را ادعا کنم. اما برای ما، اگر ببینیم که چیزی به طور خودکار تولید می‌شود، تیم هرزنامه وب قطعاً می‌تواند در مورد آن اقدام کند.

و نمی‌دانم آینده در آنجا چگونه تکامل خواهد یافت، اما تصور می‌کنم مانند هر فناوری دیگری، یک بازی موش و گربه وجود خواهد داشت، جایی که گاهی اوقات مردم کاری انجام می‌دهند و فرار می‌کنند. با آن، و سپس تیم وب هرزنامه آن مشکل را در مقیاسی وسیع‌تر حل می‌کند.

از توصیه ما همچنان آن را به‌عنوان محتوای تولید شده خودکار می‌بینیم. من فکر می کنم با گذشت زمان شاید این چیزی باشد که به این شکل تکامل یابد که بیشتر به ابزاری برای مردم تبدیل شود. مثل اینکه از ترجمه ماشینی به عنوان پایه ای برای ایجاد نسخه ترجمه شده یک وب سایت استفاده می کنید، اما همچنان به صورت دستی از طریق آن کار می کنید.

و شاید با گذشت زمان این ابزارهای هوش مصنوعی در جهتی تکامل یابند که از آنها برای کارآمدتر شدن در نوشتن خود استفاده کنید یا مطمئن شوید که به روشی مناسب مانند ابزارهای بررسی املا و دستور زبان می نویسید. همچنین بر اساس یادگیری ماشینی است. اما من نمی‌دانم آینده چه چیزی به ارمغان می‌آورد.”

مولر توضیح می‌دهد که Google نحوه استفاده از ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی را در نظر نمی‌گیرد.

او اضافه می کند که استفاده از آنها در هر ظرفیتی هرزنامه محسوب می شود.

«در حال حاضر همه اینها برخلاف دستورالعمل‌های مدیر وب‌سایت است. بنابراین، از دیدگاه ما، اگر قرار بود با چنین چیزی مواجه شویم، اگر تیم وب هرزنامه آن را ببیند، آن را به عنوان هرزنامه می بیند.»

برای شنیدن پاسخ کامل او، ویدیوی زیر را ببینید:

مرتبط: نرم افزار تشخیص محتوای AI: آیا آنها می توانند ChatGPT را شناسایی کنند؟

این برای وب سایت شما چه معنایی دارد؟

در اینجا اطلاعاتی از رئیس تیم تحریریه SEJ در مورد معنای پاسخ مولر برای وب سایت شما وجود دارد.

میراندا میلر، سردبیر مدیر ارشد اینجا در مجله موتور جستجو.

«پیام در اینجا این است که اگر Google محتوای تولید شده به صورت خودکار را شناسایی کند، تیم وب هرزنامه می‌تواند اقدامی انجام دهد. اما ما در مورد اسپینرهای مقاله ۲۰۰۳ صحبت نمی کنیم.”

«هوش مصنوعی توسط رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و سایر سازمان‌ها برای اتوماسیون تحقیقات و ارجاع متقابل، خزیدن و طبقه‌بندی محتوا در بسیاری از زبان‌ها برای شناسایی گرایش‌های نوظهور، تولید خلاصه مقاله و مقاله، بررسی حقایق، خرد کردن داده‌ها، استفاده می‌شود. و حتی نوشتن مقالات کامل،” او اشاره می کند.

میلر با اشاره به اینکه استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند به سازندگان محتوا کمک کند، می‌گوید: «آسوشیتدپرس استفاده از هوش مصنوعی را برای تولید داستان در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد. قرار دادن هوش مصنوعی در تولید محتوا چیز جدیدی نیست و مهمترین عامل در اینجا برنامه هوشمند آن است. بر موانع زبان و سواد غلبه کنید، کیفیت نوشتار خود را بهبود بخشید، و موارد دیگر.

«اینها نتایج خوبی هستند. آیا برای گوگل عجیب نیست که استفاده از هوش مصنوعی توسط وب‌مسترها و سازندگان محتوا را به منظور بهبود تجربه کاربر در حالی که خودشان به شدت از آن استفاده می‌کنند، ممنوع کند؟» او اضافه می کند.


تصویر ویژه: Zapp2Photo/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *