تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل درباره چرا به‌روزرسانی محتوای مفید بی‌صدا به نظر می‌رسد

آدرس Google گزارش می‌دهد که به‌روزرسانی محتوای مفید کمترین تأثیر را بر نتایج جستجو دارد و به همه یادآوری می‌کند که هنوز در حال انتشار است.

پس از یک هفته از راه‌اندازی به روز رسانی محتوای مفید، اجماع فزاینده ای وجود دارد که هیچ تغییر عمده ای ایجاد نمی کند.

گزارش‌هایی مبنی بر بی‌صدا بودن به‌روزرسانی توجه رابط جستجوی Google، دنی سالیوان را به خود جلب کرد، که در یک سری توییت به این وضعیت می‌پردازد.

به طور خلاصه، سالیوان نکته ای را که هفته گذشته در مورد به روز رسانی بخشی از یک تلاش مستمر است تکرار می کند و می گوید که رتبه بندی باید برای وب سایت هایی که محتوای خوب منتشر می کنند خوب باشد.

برای پاسخ کامل او، به خواندن بخش‌های زیر ادامه دهید.

محتوای مفید به روز رسانی تلاش مستمر

تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید Google ممکن است ناچیز به نظر برسد زیرا هدف آن اصلاح سیگنال در طول زمان است.

سالیوان توضیح می دهد:

«به‌روزرسانی انجام نشد. همانطور که توضیح دادیم این نیز بخشی از یک تلاش مستمر است. ما به اصلاح نحوه عملکرد آن ادامه خواهیم داد. به طور مستقیم، راهنمایی‌هایی که ما ارائه کرده‌ایم این است که سئوکاران و سازندگان باید در نظر داشته باشند.”

پاسخ او به یک رشته چند قسمتی ادامه می‌یابد، جایی که او می‌گوید به‌روزرسانی‌ها همیشه به معنای تغییرات بزرگ نیستند.

به‌علاوه، سالیوان پیشنهاد می‌کند کسانی که تحت تأثیر منفی به‌روزرسانی قرار می‌گیرند ممکن است کمتر بازخورد خود را به اشتراک بگذارند.

«اما به‌روزرسانی‌ها لزوماً به معنای یک تغییر بزرگ بزرگ نیست. اگر محتوای خوبی دارید، به طور کلی خوب هستید…

کسانی که از مسائل رضایت دارند، ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که نمی‌خواهند در مورد تغییر به‌طور خاص صحبت کنند…”

اگرچه سالیوان این ایده را که به‌روزرسانی محتوای مفید تغییری عظیم در نتایج جستجو ایجاد می‌کند، کم‌اهمیت می‌داند، اما هنوز هم سئوکاران و ناشران باید به آن توجه کنند.

«همانطور که قبلاً گفتم، با این به‌روزرسانی محتوای مفید، بخشی از یک تلاش مستمر است. به طور مستقیم، این چیزی است که سئوکاران و سازندگان باید به آن توجه کنند. ما به تنظیم آن ادامه می دهیم، آن را اصلاح می کنیم. مهم است، به همین دلیل است که ما زمان زیادی را صرف صحبت کردن در مورد آن کرده ایم.”

به‌روزرسانی محتوای مفید Google باید هفته آینده عرضه شود، اما این آخرین باری نیست که درباره آن می‌شنویم.

به‌روزرسانی محتوای مفید مانند به‌روزرسانی‌های اصلی Google نیست، زیرا هر چند ماه یک بار با یک راه‌اندازی عمده اصلاح می‌شود.

سالیوان می‌گوید «بهبودهای تدریجی» احتمالاً بخشی از «عملیات معمولی Google» خواهد بود. این معنای ادامه است.

ما همچنان به نظارت و گزارش تحولات قابل توجه در مورد به روز رسانی محتوای مفید Google ادامه خواهیم داد.


تصویر ویژه: mentalmind/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *