امیر دانشی پور | آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ

Google بهترین روش‌های بررسی محصول را روشن می‌کند

Google اسناد مربوط به نحوه نوشتن نظرات محصول را به روز کرد تا نمونه هایی از انواع بررسی کنندگان محصول را اضافه کند و تمرکز اسناد را با عبارت دقیق تر بیشتر کند.

به طور کلی سه حذف از سند اصلی (از ۲۱ خط) انجام شد.

همچنین هفت مورد به سند اضافه شد که منجر به ۲۴ خط شد.

برترین شیوه های نوشتن مرور محصول

مستندات Google Search Central در مورد نحوه نوشتن نظرات محصول، به این منظور است که به ناشران و بازرگانان بررسی محصول راهنمایی هایی را در مورد آنچه که بررسی محصول با کیفیت بالا را تشکیل می دهد ارائه می دهد.

هدف از مستندات فهرست کردن بهترین روش‌های خاص برای بررسی محصول است تا آن صفحات شانس بیشتری برای دیده شدن توسط مشتریان در جستجوی Google داشته باشند.

نمونه هایی از بازبینان محصول

تغییر ایجاد شده در مستندات روشن‌تر می‌کند که بهترین شیوه‌ها برای چه نوع ناشری در نظر گرفته شده است.

گوگل سه مثال را فهرست می‌کند

اسناد سه نمونه از انواع ناشران بررسی محصول را فهرست می‌کند.

افزودن صفحه بیانگر این نیست که این محدودیتی است که بهترین شیوه‌ها به چه کسانی محدود می‌شود.

این فقط سه نمونه از ناشران بررسی محصول است.

این سه مثال هستند:

“یکی از کارکنان متخصص یک تاجر که خریداران را بین محصولات رقیب راهنمایی می کند.

یک وبلاگ نویس که نظرات مستقلی در مورد محصولات ارائه می دهد.

یکی از اعضای تحریریه در یک سایت خبری یا انتشارات دیگر.”

اسناد همچنان دارای بخشی است که تأیید می‌کند صفحات بررسی محصول می‌توانند حاوی پیوندهای وابسته باشند.

صفحات بررسی محصول

دومین تغییر در بهترین شیوه‌های بررسی محصول این است که واضح‌تر شود که این بهترین شیوه‌ها به صفحات بررسی محصول و نه فقط بررسی محصول اشاره دارد.

این یک تمایز به ظاهر جزئی است که در واقع وضوح بیشتری به ارمغان می آورد.

فهرست تغییرات ایجاد شده در بهترین شیوه های بررسی محصول

۱. کلمه “بازبینی” را حذف کرد و “صفحات بررسی محصول” را اضافه کرد

قبل از:

“انتشار نظرات محصول با کیفیت بالا در سایت تجارت الکترونیک یا بررسی محصول شما…”

بعد از:

“انتشار صفحات بررسی محصول با کیفیت بالا در سایت تجارت الکترونیک یا بررسی محصول شما…”

۲. ۲۰ کلمه حذف شد. همه چیز بعد از کلمات “برای مثال” حذف شد.

قبل از:

“برای مثال، بررسی‌ها می‌توانند خریداران را بین محصولات رقیب راهنمایی کنند، و به خریداران کمک می‌کنند تا بهترین مدل یا مدل را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنند.”

بعد از:

“به عنوان مثال، می توانید یک صفحه بررسی محصول به صورت زیر ایجاد کنید:

یکی از کارکنان متخصص یک تاجر که خریداران را بین محصولات رقیب راهنمایی می کند.
وبلاگ نویسی که نظرات مستقلی درباره محصولات ارائه می دهد.
یکی از اعضای تحریریه در یک سایت خبری یا انتشاراتی دیگر.»

۳. کلمه “بازبینی” حذف شد و به “صفحات بررسی”

به روز شد

قبل از:

“برای کمک به خریداران برای کشف نظرات محصول شما در جستجوی Google و سایر سطوح Google، این بهترین شیوه ها را دنبال کنید:”

بعد از:

“برای کمک به خریداران برای کشف صفحات بررسی محصول شما در جستجوی Google و سایر سطوح Google، این بهترین شیوه ها را دنبال کنید:”

بهترین شیوه ها برای چه کسانی هستند واضح تر است

به‌روزرسانی بهترین شیوه‌های بررسی محصول، روشن می‌کند که مستندات مربوط به صفحات بررسی محصول است، که بررسی‌های محصول تولید شده توسط کاربر را مستثنی می‌کند.

این با مثال‌هایی از افرادی که بررسی‌های محصول را می‌نویسند بیشتر روشن می‌شود: کارکنان بازرگان، یک وبلاگ نویس یا نویسنده در یک خبر یا شکل دیگری از نهاد ناشر.

بنابراین، اگرچه ممکن است تغییری نسبتاً جزئی به نظر برسد، اما در واقع روشن می‌کند که مستندات بهترین شیوه‌ها برای چه کسانی در نظر گرفته شده است.


نقل‌ها

مقایسه بین نسخه اصلی و اسناد به روز شده:

صفحه وب اصلی در Archive.org Wayback Machine

به‌روزرسانی و جاری صفحه وب

تصویر ویژه توسط Shutterstock/Just dance

خروج از نسخه موبایل