Google با افزودن مجموعهای جامعتر از تصاویر محصول، تجربه خرید در دسکتاپ را بصریتر میکند.
در نمونهای از Google که در زیر نشان داده شده است، میتوانید ببینید که چگونه نتایج جستجو برای صفحات دستهبندی محصول شامل یک ردیف کامل از تصاویر کوچک است.
احتمالاً، تصاویر از صفحات پیوند داده شده در نتایج جستجو کشیده میشوند، اگرچه Google مشخص نمیکند.
عکس از صفحه: blog.google/products/shopping/shoppable-search-on-desktop/، اکتبر ober 2022. همانطور که صفحه را پایین میروید، یک ویژگی جستجوی منحصربهفرد با قیمتها و رتبهبندیهای اختصاص داده شده به نتایج هر محصول را خواهید دید.
با کلیک بر روی یکی از محصولات، پانلی در سمت راست با پیوندهایی به خرده فروشان مختلف که محصول را می فروشند، ظاهر می شود.
این ویژگی به شما امکان می دهد بدون از دست دادن جایگاه خود در نتایج جستجو، اطلاعات بیشتری در مورد یک محصول بخوانید.
عکس از صفحه: blog.google/products/shopping/shoppable-search-on-desktop/، اکتبر ۲۰۲۲.علاوه بر این، میتوانید نتایج را بر اساس نوع، نام تجاری، خردهفروش، اطراف و موارد موجود در فروش فیلتر کنید.
در یک پست وبلاگ، Google میگوید که تجربه جستجوی خرید جدید هنگام جستجو برای لباس، لوازم الکترونیکی، محصولات زیبایی یا کالاهای خانگی ظاهر میشود.
با این بهروزرسانی، نتایج جستجو برای پرسشهای مربوط به خرید در دسکتاپ به تجربهای نزدیکتر است که Google اخیراً در تلفن همراه ارائه کرده است.
- نگاه کنید به: Google 9 ویژگی جدید خرید را معرفی کرد
Google خاطرنشان می کند که نتایج و فیلترهای جستجوهای خرید پویا هستند، به این معنی که آنها به طور مداوم با جدیدترین محتوا به روز می شوند.
تجربه خرید جدید روی دسکتاپ اکنون در نتایج جستجوی Google ارائه میشود.
منبع: Google
تصویر ویژه: Roman Samborskyi/Shutterstock