تهران ، ولیعصر
021-987654

گوگل فرآیند ایجاد تبلیغات را ساده می کند

Google چندین به‌روزرسانی را ارائه می‌کند که برای ساده‌سازی فرآیند ایجاد تبلیغات با چندین افزونه طراحی شده‌اند.

افزونه‌های تبلیغاتی مانند پیوندهای سایت و فرم‌های سرنخ می‌توانند نرخ کلیک را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. Google به داده‌های داخلی استناد می‌کند که نشان می‌دهد وقتی چهار پیوند سایت با تبلیغات جستجو نشان داده می‌شوند، تبلیغ‌کنندگان ۲۰ درصد افزایش نرخ کلیک را مشاهده می‌کنند.

مشکل برای بازاریابان زمان‌دار این است که مدیریت تبلیغات و برنامه‌های افزودنی تبلیغات به مراحل جداگانه نیاز دارد.

اکنون، می‌توانید کمپین‌هایی با پسوندهای تبلیغاتی در یک گردش کار ایجاد کنید.

به‌علاوه، «افزونه‌های آگهی» را که به عنوان «دارایی‌ها» نامیده می‌شوند، در ادامه این مقاله مشاهده خواهید کرد، زیرا Google اصطلاح جدیدی را برای آن‌ها در نظر گرفته است.

«برنامه‌های افزودنی» پیوند سایت اکنون «دارایی» پیوند سایت هستند. قیمت «افزونه‌ها» اکنون «دارایی» قیمت هستند، و غیره.

هیچ تغییری در نحوه عملکرد دارایی ها وجود ندارد. تفاوت فقط در نام است.

با پاک شدن این موضوع، در اینجا اطلاعات بیشتری درباره نحوه تغییر گردش کار ایجاد آگهی وجود دارد.

جریان کاری جدید برای کمپین های جستجو و عملکرد حداکثر

هنگام ایجاد کمپین‌های جستجو و حداکثر عملکرد، قبل از بررسی نهایی با مرحله دیگری به نام تبلیغات و دارایی‌ها روبرو خواهید شد.

Google Streamlines Ad Creation Processاعتبار تصویر: عکس صفحه از blog.google/products/ads-co merce/create-engaging-ads/، سپتامبر ۲۰۲۲.

در طول این مرحله، می‌توانید دارایی‌های مختلفی مانند تصاویر، پیوندهای سایت، قیمت‌ها، فرم‌های سرنخ و هر چیز دیگری را که برای اهداف کمپین شما اعمال می‌شود، اضافه کنید.

اگر مطمئن نیستید که کدام دارایی ها ارزش استفاده را دارند، Google اکنون توصیه هایی را بر اساس آنچه می خواهید به دست آورید ارائه می دهد.

هنگامی که دارایی ها را اضافه می کنید، یک ابزار پیش نمایش به شما نشان می دهد که چگونه در نتایج جستجو به نظر می رسند.

Google Streamlines Ad Creation Processاعتبار تصویر: عکس صفحه از blog.google/produc ts/ads-commerce/create-engaging-ads/، سپتامبر ۲۰۲۲.

دارایی‌هایی که برای اولین بار در طول این گردش کار جدید ایجاد می‌شوند، هنگام کار روی سایر کمپین‌ها و گروه‌های تبلیغاتی در دسترس خواهند بود.

افزونه‌های تبلیغاتی موجود به‌طور خودکار به دارایی‌ها منتقل می‌شوند و در عین حال ارتباط خود را در سطوح حساب، کمپین و گروه تبلیغات حفظ می‌کنند.

گزارش‌دهی جدید برای دارایی‌های Google Ads

می‌توانید عملکرد دارایی‌ها را در منوی جدید «تبلیغات و دارایی‌ها» نظارت کنید.

با کلیک بر روی دارایی‌ها به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید بین دارایی و Association در یک منوی کشویی جابجا شوید.

Google Streamlines Ad Creation Processاعتبار تصویر: اسکرین شات از blog.google/products/ads-commerce/create-engaging-ads/، سپتامبر ۲۰۲۲.

نمایش جدول “دارایی” در مورد سرفصل ها و توضیحات گزارش می دهد، در حالی که نمای جدول “Association” در مورد دارایی هایی مانند تصاویر و قیمت ها گزارش می دهد.

می‌توانید نحوه عملکرد دارایی‌ها در سطوح حساب، کمپین و گروه تبلیغات را ببینید و نتایج را بر اساس نوع دارایی فیلتر کنید.

در نهایت، گزارش ترکیبات به شما امکان می‌دهد ترکیب‌های دارای عملکرد برتر را مشاهده کنید.

Google Streamlines Ad Creation Processاعتبار تصویر: عکس صفحه از blog.google/products/ads-commerce/create-engaging-ads/، سپتامبر ۲۰۲۲ .

در دسترس بودن

جریان کاری و گزارش‌های به‌روزرسانی شده Google Ads، به جز گزارش ترکیبی، در هفته‌های آینده در دسترس خواهد بود.

به گفته Google، گزارش ترکیبی در چند ماه آینده منتشر خواهد شد.


منبع: Google

تصویر ویژه: Piotr Swat/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *