تهران ، ولیعصر
021-987654

Google Snippets جستجو را برای صفحات بررسی محصول به روز می کند

Google نتایج جستجو را برای صفحات بررسی محصول با فهرست کردن مزایا و معایب یک مورد در قطعه جستجو به‌روزرسانی می‌کند.

علاوه بر این، داده‌های ساختاری برای همراهی با این به‌روزرسانی وجود دارد، اما واجد شرایط بودن برای قطعه‌های جدید ۱۰۰% اجباری نیست.

در حالی که داده‌های ساختاریافته مزایا و معایب جدید توصیه می‌شود، Google می‌گوید سعی می‌کند اطلاعات را به‌طور خودکار به قطعه‌ها بکشد.

در اینجا آنچه در حال تغییر است و نحوه افزودن دستی داده های ساختاریافته به صفحات بررسی محصول خود آمده است.

قطعات جستجوی جدید برای صفحات بررسی محصول

Google قطعه‌های دقیق‌تری را برای صفحات بررسی محصول با خطوط جدید فهرست متنی مزایا و معایب نمایش می‌دهد.

در یک پست وبلاگ، Google بیان می‌کند:

«بررسی‌های محصول اغلب حاوی فهرستی از مزایا و معایب است که تحقیقات ما نشان داده است که هنگام تصمیم‌گیری خرید، مورد استقبال خریداران قرار می‌گیرد. به دلیل اهمیت آنها برای کاربران، جستجوی Google ممکن است مزایا و معایب را در قطعه بررسی محصول در نتایج جستجو برجسته کند.»

نمونه ای از قطعه جستجوی جدید در زیر نشان داده شده است:

Google Updates Search Snippets For Product Review Pagesاعتبار تصویر: نماگرفت از developers.google.com/search/blog، اوت ۲۰۲۲.

Google می‌تواند این قطعه‌های جدید را به‌طور خودکار ایجاد کند، تا زمانی که اطلاعات در جایی در صفحه ظاهر شوند.

می‌توانید با علامت‌گذاری صفحات بررسی محصول خود با داده‌های ساختاریافته مزایا و معایب، اطلاعات را برای Google روشن کنید.

داده های ساختاریافته مزایا و معایب جدید

در ارتباط با به‌روزرسانی بخش‌های جستجوی بررسی محصول، Google در حال معرفی نوع جدیدی از داده‌های ساختاریافته است.

به‌عنوان بهترین روش، همیشه توصیه می‌شود در صورت امکان از داده‌های ساختاریافته پشتیبانی‌شده توسط Google استفاده کنید، حتی اگر الزامی نباشد.

برای اینکه به صورت دستی به Google درباره مزایا و معایب بررسی محصول سرمقاله بگویید، ویژگی‌های Notes مثبت و/یا NegativeNotes را به بررسی محصول تودرتو اضافه کنید.

نمونه‌هایی از هر دو نوع کد نشانه‌گذاری در زیر نشان داده شده است:

Google Updates Search Snippets For Product Review Pagesاعتبار تصویر: Screensho t از developers.google.com/search/docs/advanced/structured-data/product
Google Updates Search Snippets For Product Review Pagesاعتبار تصویر: Screensho t از developers.google.com/search/docs/advanced/structured-data/product

به اسناد رسمی Google مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد اعمال این نشانه گذاری.

اگر داده‌های ساختاری مثبت و منفی را اضافه می‌کنید، باید این دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

  • در حال حاضر، فقط صفحات بررسی محصول سرمقاله برای ظاهر مزایا و معایب در جستجو واجد شرایط هستند، نه صفحات محصول تاجر یا بررسی محصول مشتری.
  • حداقل باید دو عبارت در مورد محصول وجود داشته باشد. این می تواند هر ترکیبی از گزاره های مثبت و/یا منفی باشد (برای مثال، نشانه گذاری ItemList با دو عبارت مثبت معتبر است).
  • مزایا و معایب باید برای کاربران صفحه قابل مشاهده باشد.

منبع: Google
تصویر ویژه: Roman Samborskyi/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *