تهران ، ولیعصر
021-987654

Google Surveys در حال خاموش شدن است. در اینجا ۶ جایگزین وجود دارد

Google اعلام کرد که محصول تحقیقات بازار Google Surveys را تعطیل می کند. این سرویس پس از ۱ نوامبر در دسترس نخواهد بود و کاربران یک ماه دیگر فرصت خواهند داشت تا داده های تاریخی را دانلود کنند.

Google شروع به اطلاع رسانی به کاربران در مورد تعطیلی قریب الوقوع Surveys در این هفته کرد و ایمیل هایی شبیه به ایمیل زیر ارسال کرد:

پیوندی در ایمیل به صفحه راهنمای Google با پرسش و پاسخ کامل در غروب Surveys منتهی می‌شود.

پاسخ به این سوال، “چرا سروی در حال غروب است؟” Google به برنامه‌هایی برای بسته‌بندی مجدد سرویس و ارائه آن به مشتریان از طریق Google Ads اشاره می‌کند.

در صفحه راهنما، Google بیان می‌کند (تاکید از من است):

«در حالی که ما به مأموریت خود برای فعال کردن مشاغل در هر اندازه برای انجام تحقیقات بازار سفارشی با ابزاری آسان و مقرون به صرفه اعتقاد داریم، ما معتقد نیستیم که محصول موجود بهترین راه برای انجام این کار در آینده باشد. تیم نظرسنجی تلاش خواهد کرد تا راه‌های جدیدی را برای ارائه مقیاس و بینش شبکه تحقیقاتی خود به مشتریان از طریق محصولات Google Ads برای تحقیقات آگهی‌دهنده، مشتری و بازار بیابد.»

از آنجایی که Google هیچ برنامه‌ای فوری برای ارائه جایگزین ندارد، در پایان این مقاله، شش گزینه جایگزین برای Google Surveys را فهرست کرده‌ایم که می‌توانید به آنها توجه کنید.

قبل از اینکه به آن برسیم، اجازه دهید به طور خلاصه سایر اطلاعات ضروری در مورد خاموشی Surveys را مرور کنیم.

خاموش شدن Google Surveys – آنچه باید بدانید

آخرین روز دسترسی به Google Surveys ۱ نوامبر است.

آخرین فرصت شما برای دانلود داده‌های تاریخی ۱ دسامبر است.

اگر نظرسنجی اخیری دارید که تا ۱ نوامبر تکمیل نشده یا تکمیل نخواهد شد، می‌توانید درخواست بازپرداخت کنید.

Google Opinion Rewards برای ناشران دیگر نظرسنجی‌های جدید را از اول دسامبر در وب‌سایت‌ها ارائه نخواهد کرد. با این حال، برنامه Google Opinion Rewards از بین نمی‌رود.

خاموش شدن Google Surveys تأثیری بر Google Forms که یک سرویس جداگانه است، ندارد.

۶ گزینه جایگزین برای نظرسنجی Google

اگر Google Surveys جزء ارزشمندی از کسب و کار شما بود، احتمالاً به جایگزینی نیاز دارید.

در اینجا شش محصول مشابه وجود دارد که می‌توانید برای تصمیم‌گیری در مورد نیازهای کسب‌وکارتان به آنها نگاه کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که اینها به هیچ ترتیبی رتبه بندی نمی شوند و ما هیچ یک از محصولات فهرست شده در زیر را توصیه نمی کنیم. اینها پیشنهادهایی برای استفاده به عنوان نقطه شروع برای تحقیقات بیشتر هستند.

  1. Formsort: یک ردیف رایگان ارائه می‌کند با عملکرد اولیه و یک ردیف پولی با ویژگی های برتر.
  2. Tally: ادعا می کند که ۹۹٪ از ویژگی ها را به صورت رایگان ارائه می کند ، اگرچه بسیاری از گزینه های سفارشی سازی اضافی با اشتراک ماهانه در دسترس هستند.
  3. WordForms: یک ردیف رایگان و دو سطوح اشتراک های پولی.
  4. Typeform: یک سطح رایگان اولیه و چندین سطح از اشتراک های پولی برای نیازهای مختلف کسب و کار.
  5. ۱۲۳ Form Builder: یک سطح رایگان اولیه را ارائه می دهد و چندین سطح اشتراک پولی.
  6. Appinio: یک راه حل برتر برای نقشه برداری گروه های هدف بسیار خاص هیچ ردیف رایگان برای این مورد وجود ندارد.


منبع: Google
تصویر ویژه: dennizn/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *