تهران ، ولیعصر
021-987654

توصیه Google Updates در مورد نحوه کنترل عناوین در نتایج جستجو

Google Search Central بخشی از صفحه پشتیبانی توسعه دهندگان را به روز کرد که نکاتی را در مورد نحوه کنترل عنوان سایتی که Google در نتایج جستجو استفاده می کند ارائه می دهد. بخش جدید درباره عیب‌یابی برچسب‌های عنوان است تا مشخص شود چرا Google ممکن است پیوندهای عنوان را تغییر دهد.

پیوند عنوان

صفحه پشتیبانی عنوانی را که در نتایج جستجو دیده می شود به عنوان پیوند عنوان تعریف می کند. پیوند عنوان عموماً از آنچه یک ناشر در تگ عنوان استفاده می‌کند نشات می‌گیرد.

با این حال Google می تواند پیوند عنوان را به چیز دیگری تغییر دهد. برخی از ناشران و سایرین در جامعه SEO گزارش کرده اند که وقتی Google برچسب عنوان نمایش داده شده به عنوان پیوند عنوان را تغییر می دهد، ترافیک نتایج جستجو کاهش می یابد.

بهترین شیوه پیوندهای عنوان

Google هفت بهترین روش را برای نوشتن برچسب عنوان ارائه می‌کند که بر آنچه Google در نتایج جستجو نشان می‌دهد تأثیر می‌گذارد.

بهترین شیوه تگ هفت عنوان

۱. مطمئن شوید که هر صفحه دارای برچسب عنوان است.

۲. برچسب‌های عنوان مختصری بنویسید که توضیح دهد صفحه وب درباره چه چیزی است. Google اضافه می‌کند که این به معنای اجتناب از توضیحات مبهم مانند صفحه اصلی یا نمایه است.

۳. از پر کردن کلمات کلیدی پرهیز کنید.

۴. از صفحه بخاری که در سراسر سایت تکرار می شود اجتناب کنید.

۵. عبارات نام تجاری تا زمانی که تبدیل به دیگ بخار شوند اشکالی ندارد. استفاده از عبارات مارک تجاری در صفحه اصلی قابل قبول است (مانند، “مکانی برای ملاقات و معاشرت افراد”) اما Google نسبت به تکرار عبارت نام تجاری در بسیاری از صفحات دیگر هشدار می دهد.

۶. Google گاهی اوقات از آنچه در عناصر عنوان در پیوندهای عنوان است استفاده می‌کند. به همین دلیل، Google توصیه می‌کند از یک عنوان متمایز استفاده کنید که معمولاً در یک عنصر عنوان H1 یا H2 در بالای صفحه وجود دارد.

به گفته Google:

«Google هنگام ایجاد پیوندهای عنوان به منابع مختلفی از جمله عنوان تصویری اصلی، عناصر عنوان، و سایر متن‌های بزرگ و برجسته نگاه می‌کند، و اگر چندین عنوان دارای وزن بصری و برجستگی یکسانی باشند، ممکن است گیج‌کننده باشد.

مطمئن شوید که تیتر اصلی شما متمایز از سایر متن های موجود در صفحه است و به عنوان برجسته ترین در صفحه متمایز است (به عنوان مثال، با استفاده از یک فونت بزرگتر، قرار دادن عنوان در اولین عنصر قابل مشاهده

در صفحه صفحه، و غیره).»

۷. از Robots.txt به درستی استفاده کنید. Google هشدار می دهد که Robots.txt فقط باید برای جلوگیری از خزیدن یک صفحه استفاده شود. استفاده نادرست از Robots.txt برای جلوگیری از ایندکس شدن یک صفحه است زیرا صفحاتی که توسط robots.txt مسدود شده اند همچنان می توانند ایندکس شوند اگر صفحه یا وب سایت دیگری به صفحه مسدود شده پیوند داده شود.

Google توصیه می‌کند که در مواردی که صفحه‌ای توسط robots.txt مسدود می‌شود و Google نمی‌تواند صفحه را بخزد، ممکن است Google از متن لنگر سایتی که به صفحه پیوند دارد استفاده کند.

به ناشران یادآوری می‌شود که مؤثرترین راه برای دور نگه‌داشتن یک صفحه از فهرست این است که به Google اجازه دهید آن را بخزد و یک متا تگ noindex را کشف کند، که Google را از گنجاندن صفحه در فهرست Google باز می‌دارد.

Google نحوه ایجاد پیوندهای عنوان را توضیح می دهد

پیوندهای عنوان به طور خودکار از اطلاعات موجود در خود صفحه وب و همچنین از سایر سایت‌هایی که به صفحات ارجاع می‌دهند ایجاد می‌شوند.

Google عوامل زیر را فهرست می‌کند که بر پیوند عنوانی که Google در نتایج جستجو نشان می‌دهد تأثیر می‌گذارد:

  • «محتوا در عناصر
  • عنوان اصلی تصویری یا عنوان نمایش داده شده در صفحه
  • عناصر عنوان، مانند عناصر

  • محتوای دیگری که از طریق استفاده از شیوه درمانی بزرگ و برجسته است
  • متن دیگر موجود در صفحه
  • متن را روی صفحه لنگر بزنید
  • متن در پیوندهایی که به صفحه اشاره می کنند”

نکات عیب یابی

در نهایت Google فهرستی از مواردی را برای بررسی ارائه می‌کند که ممکن است باعث شود Google پیوند عنوان خود را بنویسد.

عناصر نیمه خالی – این به معنای برچسب‌های عنوان ناقص هستند

عناصر منسوخ – این به برچسب‌های عنوانی اشاره دارد که برای منعکس کردن اطلاعات تغییر یافته در یک صفحه وب، مانند تاریخ، به‌روزرسانی نشده‌اند.

عناصر نادرست – Google توصیه می‌کند که برچسب‌های عنوان باید دقیقاً توضیح دهند که صفحه درباره چه چیزی است. Google نمونه‌ای از تگ عنوان را ارائه می‌کند که خیلی جزئی است و توصیف سطح بالایی از موضوع صفحه ارائه نمی‌دهد.

اسناد راهنما مثالی از “حیوانات عروسکی غول پیکر، خرس های عروسکی، خرس های قطبی – نام سایت” را به عنوان برچسب عنوان نادرست ارائه می دهد.

Google پیشنهاد می‌کند که «حیوانات پرشده – نام سایت» دقیق‌تر است.

متن Micro-boilerplate در عنصرs – چیزی که این توضیح می دهد این است که چه اتفاقی می افتد زمانی که چندین صفحه در مورد چیزهای مشابه هستند اما تگ عنوان به طور دقیق آن چیزی را که از همه متفاوت است متمایز نمی کند. صفحات در گروه.

Google از نمونه صفحات وب در مورد یک برنامه تلویزیونی استفاده می کند که نام نمایش را در هر صفحه تکرار می کند و در عین حال اطلاعات بیشتری را که یک صفحه را از صفحه دیگر متمایز می کند حذف می کند.

هیچ عنوان اصلی واضحی وجود ندارد – این در مورد عناصر عنوان در صفحه است. همانطور که قبلا ذکر شد، عنوان اصلی باید از همه عنوان‌های دیگر صفحه متمایز باشد.

چگونه پیوندهای سایت خود را کنترل کنیم

نکته‌های Google برای تشخیص اینکه چرا Google برچسب‌های عنوان را در نتایج جستجو بازنویسی می‌کند مفید است. این سند همچنین به‌عنوان راهنمای نوشتن برچسب‌های عنوان با کیفیت مفید است که از بازنویسی در نتایج جستجو جلوگیری می‌کند.

نقل قول

مستندات برچسب عنوان جدید Google را بخوانید

پیوندهای عنوان خود را در نتایج جستجو کنترل کنید

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *