Google Ads در حال اجرای خط مشی جدیدی است که طبق آن طبق ائتلاف برای تبلیغات بهتر، صفحات فرود باید مطابق با “استانداردهای تبلیغات بهتر” باشند.
تغییر در خطمشی الزامات مقصد Google بیان میکند که اگر تبلیغی به صفحهای منتهی شود که با استانداردهای تبلیغاتی بهتر مطابقت نداشته باشد، Google آن آگهی را رد میکند.
Google برای تبلیغکنندگان ایمیلهایی ارسال میکند که آنها را از تغییر خطمشی مطلع میکند، که تقریباً یک ماه زمان میبرد تا بهروزرسانیهای لازم انجام شود.
این ایمیل به شرح زیر است:
«در اکتبر ۲۰۲۲، خطمشی الزامات مقصد بهروزرسانی میشود تا شامل خطمشی جدیدی باشد که به تجارب تبلیغاتی در مقاصد نیاز دارد تا با استانداردهای تبلیغات بهتر «ائتلاف برای تبلیغات بهتر» مطابقت داشته باشد. مقاصدی که حاوی تجربیات تبلیغاتی هستند که با استانداردهای تبلیغات بهتر مطابقت ندارند، از طریق گزارش تجربه آگهی اطلاعرسانی میشوند و هر گونه تبلیغاتی که به چنین مقاصدی منتهی شود تأیید نمیشود.»
اگر Google Ads را اجرا میکنید، این خطمشی جدید به این معنی است که باید مراقب صفحاتی باشید که افراد در آن قرار میگیرند.
Google نمیخواهد تبلیغکنندگان افراد را به صفحاتی بفرستند که حاوی تجربیات تبلیغاتی مزاحم یا مزاحم هستند.
صفحات مقصد شما ممکن است از قبل با استانداردهای تبلیغاتی بهتر مطابقت داشته باشند، به خصوص اگر برای بهروزرسانی تجربه صفحه Google بهینه شده باشند.
اگر مطمئن نیستید که صفحات فرود شما مطابق با استانداردها هستند، Google در گزارش تجربه تبلیغات به شما اطلاع میدهد.
تبلیغاتی که با استانداردهای تبلیغات بهتر مطابقت ندارند به شرح زیر هستند:
- تبلیغات پاپ آپ
- پخش خودکار تبلیغات ویدیویی با صدا
- تبلیغاتی که بازدیدکنندگان را از دیدن محتوای اصلی مسدود می کند
- تبلیغات تبلیغاتی و پستی با شمارش معکوس
- تبلیغات چسبناک بزرگ که با پیمایش بازدیدکننده در صفحه باقی می مانند
- تراکم تبلیغات بیشتر از ۳۰٪
- تبلیغات متحرک چشمک زن
یک قانون سرانگشتی خوب – اگر تبلیغی تجربه مرور بازدیدکنندگان را مختل کند، تقریباً به طور قطع در تضاد با استانداردهای بهتر تبلیغات است.
منبع: خطمشیهای تبلیغات Google، ائتلاف برای تبلیغات بهتر