ابزار تبلیغات بامپر Google، که ویدیوهای طولانیتر را به تبلیغات بامپر شش ثانیهای کوتاه میکند، اکنون به طور گسترده در دسترس است. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از آن وجود دارد.
این ابزار که قبلاً با نام Bumper Machine شناخته میشد، در حال آزمایش از سال ۲۰۱۹. به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که بدون زحمت، تبلیغات باپر برای کمپینهای دسترسی ویدیویی ایجاد کنند.
در اینجا نحوه Google توضیح داده شده است ابزاری که اکنون به عنوان شناخته شده است برش ویدیو:
«ویدئوی برش یک ابزار تولید آگهی ویدیویی است که به تبلیغکنندگان کمک میکند تا به سرعت از داراییهای ویدیویی طولانیتر خود، آگهیهای باپر جدید ایجاد کنند. Trim video از Google Machine Learning برای سادهسازی فرآیند ایجاد آگهی بامپر با شناسایی مهمترین فریمها در یک آگهی طولانی و تبدیل آنها به ویدیوهای ۶ ثانیهای استفاده میکند. همچنین دارای ویژگیهای ویرایش ساده است که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد خروجی نهایی را تغییر دهند.»
نسخهای از ابزار منتشر شده امروز شامل بهبودهایی است، مانند یک مدل یادگیری ماشینی پیشرفته که میتواند کلیپها را بهتر انتخاب کند و یک رابط بصریتر.
من ابزار را آزمایش کردم و می توانم بررسی کنم که کار با آن آسان است. این برای همه طراحی شده است، صرف نظر از تجربه شما در زمینه ویرایش ویدیو.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که پیوندی را به یکی از ویدیوهای YouTube خود بچسبانید یا یکی را از کتابخانه Google Ads خود بردارید، و این ابزار چهار تبلیغ مختلف شش ثانیه ای ایجاد می کند.
میتوانید ویدیوهای تولید شده خودکار را مقایسه کنید، آنهایی را که دوست دارید ذخیره کنید، یا با انتخاب کلیپهای مختلف آنها را ویرایش کنید.
نحوه استفاده از ابزار Google’s Trim Video Tool
میتوانید از طریق کتابخانه دارایی در حساب Google Ads خود به ابزار ویدیوی برش دسترسی داشته باشید.
در منوی پیمایش، روی نماد ابزارها و تنظیمات کلیک کنید.
در بخش کتابخانه مشترک، روی کتابخانه دارایی کلیک کنید.
در بخش ویدیو، روی برش ویدیو کلیک کنید و یک ویدیو را انتخاب کنید.
توجه به این نکته مهم است که صفحه راهنمای Google که در بالا پیوند دادم میگوید که میتوانید از هر منبعی از ویدیو استفاده کنید.
با این حال، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، ابزار trim video از شما میخواهد URL را از YouTube جایگذاری کنید.
من پیوندهای ویدیوها را از منابع مختلف آزمایش کردم و می توانم تأیید کنم که فقط پیوندهای YouTube کار می کنند. یا میتوانید از یک ویدیو از کتابخانه Google Ads خود استفاده کنید.
توجه داشته باشید که ویدئو باید بین هفت ثانیه تا ۱۴۰ ثانیه باشد.
پس از چسباندن پیوند، روی دکمه ایجاد ویدیوها کلیک کنید.
تولید کلیپها چند دقیقه طول میکشد و سپس به صفحهای هدایت میشوید که میتوانید آنها را پیشنمایش یا ویرایش کنید.
ویرایش یک کلیپ محدود به انتخاب مهرهای زمانی مختلف است. مثال زیر را ببینید:
وقتی از کلیپ های خود راضی بودید، روی دکمه آپلود ویدیوهای کوتاه شده کلیک کنید.
اکنون آنها در حساب Google Ads شما برای استفاده به عنوان تبلیغات بامپر در دسترس هستند.
منبع: Google
تصویر ویژه: TarikVision/Shutterstock