بهروزرسانی اخیر الگوریتم اصلی Google و بهروزرسانی بررسی محصول از ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲ انجام میشود، شرکت تأیید میکند.
Google بی سر و صدا از طریق صفحه به روز رسانی رتبه بندی جستجوی خود، تکمیل عرضه را اعلام کرد.
بهروزرسانی اصلی سپتامبر ۲۰۲۲ دو هفته شروع شد پیش، در ۱۲ سپتامبر. به روز رسانی بررسی محصول یک هفته راه اندازی شد بعداً، در ۲۰ سپتامبر.
هر دو بهروزرسانی در یک روز، یعنی ۲۶ سپتامبر عرضه میشوند، که اگر مشتاقانه منتظر ارزیابی تأثیر آنها هستید، ایدهآل است.
بعد چه باید کرد
اکنون زمان آن رسیده است که تأثیر بهروزرسانیها را با تجزیه و تحلیل رتبهبندی و الگوهای ترافیک وبسایت خود ارزیابی کنید.
اگر متوجه تغییرات مهم و پایداری شدید، احتمالاً نتیجه یک یا هر دو بهروزرسانی است.
چگونه متوجه شوید تحت تأثیر بهروزرسانی اصلی قرار گرفتهاید
Google بهروزرسانیهای اصلی را در تمام نتایج جستجو اعمال میکند، و این بهروزرسانیها میتوانند روی کل سایتها تأثیر بگذارند.
وکیل جستجوی Google، جان مولر، توضیح می دهد چگونه به روز رسانی های اصلی به جای عناصر خاص، کل سایت را هدف قرار می دهند:
“با بهروزرسانیهای اصلی، ما آنقدر روی مسائل فردی تمرکز نمیکنیم، بلکه بر ارتباط کلی وبسایت تمرکز میکنیم.
و این میتواند شامل مواردی مانند قابلیت استفاده، و تبلیغات در یک صفحه باشد، اما اساساً به طور کلی وبسایت است.”
با در نظر گرفتن این موضوع، تغییرات در رتبه بندی جستجو در اکثر صفحات وب سایت شما نشان می دهد که به روز رسانی اصلی شما را تحت تاثیر قرار داده است.
چگونه بفهمیم بهروزرسانی بررسی محصول بر شما تأثیر گذاشته است
این یکی سادهتر است، زیرا بهروزرسانیهای بررسی محصول فقط برای نتایج جستجو برای بررسی محصول اعمال میشود.
آیا نظرات محصول را منتشر می کنید؟ اگر نه، پس تحت تأثیر بهروزرسانی قرار نگرفتهاید.
اگر نظرات محصول را منتشر می کنید، به رتبه بندی ها دقت کنید. اگر متوجه تغییراتی شدید که محدود به صفحات بررسی محصول است، احتمالاً به دلیل بهروزرسانی بررسی محصول است.
از سوی دیگر، تغییرات رتبه بندی در کل سایت شما به احتمال زیاد نتیجه به روز رسانی اصلی است.
منتظر مقالات بعدی باشید تا تأثیر این بهروزرسانیها را تحلیل کنیم.
منبع: Google
تصویر ویژه: پاول ایگناتوف/Shutterstock