Google تأیید میکند که بهروزرسانی بررسی محصول ژوئیه ۲۰۲۲، چهارمین بهروزرسانی از سری بهروزرسانیهایی که بررسیهای با کیفیت پایین را هدف قرار میدهد، اکنون در حال ارائه است.
این بهروزرسانی امروز، ۲۷ ژوئیه منتشر میشود و ظرف دو تا سه هفته به پایان میرسد.
Google در حالی که به صفحه رسمی بهروزرسانیهای رتبهبندی جستجو پیوند میخورد، این خبر را در توییتر اعلام کرد.
امروز ما بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه ۲۰۲۲ را منتشر کردیم. صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را پس از تکمیل عرضه به روز می کنیم: https://t.co/sQ5COfdNcb
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 27 ژوئیه، ۲۰۲۲
اگر اعلامیه Google برای شما غافلگیر کننده است، به این دلیل است که چنین است. بسیاری از تغییرات الگوریتم گوگل، از جمله تمام بهروزرسانیهای بررسی محصول تاکنون، بدون هشدار انجام میشوند.
با این حال، این نباید چیز بدی باشد. با هر به روز رسانی الگوریتم، فرصتی برای بهبود رتبه بندی وجود دارد، به خصوص اگر آخرین به روز رسانی به شما آسیب برساند.
این چیزی است که باید در مورد تغییر الگوریتم بررسی محصول جولای ۲۰۲۲ بدانید.
چه چیزی در حال تغییر است؟
بهروزرسانی امروز اصلاحشدهای از الگوریتم بررسی محصول Google است که در معرفی شد مارس ۲۰۲۱.
این الگوریتم برای پاداش دادن نظراتی طراحی شده است که تحقیقات عمیق را به اشتراک می گذارند. از محتوای نازکی که خلاصه اطلاعاتی است که می توانید در وب سایت سازنده پیدا کنید.
هیچ راهنمایی جدیدی در بهروزرسانی امروز گنجانده نشده است. به وبسایتهایی که نظرات محصول را منتشر میکنند، تشویق میشوند به معیارهای دقیق Google برای کیفیت بالا تمرکز کنند. محتوا.
به طور خلاصه، Google میخواهد ببیند که شما محصولی را که در حال بررسی آن هستید بهصورت دست اول آزمایش و آزمایش کردهاید.
میتوانید با گنجاندن اطلاعاتی مانند اندازهگیریهای کمی، مزایا و معایب، مقایسه با سایر محصولات و غیره، این موضوع را برای Google و خوانندگان خود روشن کنید.
بازنویسی همان محتوایی که از قبل در وب وجود دارد، دیگر آن را قطع نمی کند. گوگل اکنون بررسی هایی را که ارزش منحصر به فردی ارائه می دهند در اولویت قرار داده است. حتی عکسهای اصلی نیز عملا اجباری هستند.
آیا تحت تاثیر قرار خواهم گرفت؟
اگر نظرات محصول را در سایت خود منتشر نکنید، این بهروزرسانی برای شما اعمال نمیشود. این یک بهروزرسانی اصلی نیست که بر همه نتایج جستجو تأثیر بگذارد.
اگر محصولاتی را میفروشید که مشتریان میتوانند در وبسایت شما بررسی کنند، این بهروزرسانی همچنان برای شما اعمال نمیشود، زیرا این بهعنوان مقاله مروری در نظر گرفته نمیشود.
این بهروزرسانی برای وبسایتهایی اعمال میشود که بررسیهای طولانی محصول را منتشر میکنند، مانند مواردی که در وبسایتهایی مانند Wirecutter و CNET دیده میشوند.
اگر متوجه شدید رتبهبندی صفحات بررسی محصول در هفتههای آینده نوسان میکند، احتمالاً به دلیل بهروزرسانی بررسی محصول در ژوئیه ۲۰۲۲ است.
اگر تحت تاثیر منفی قرار گرفته اید، بهترین راه برای بازیابی این است که با پیروی از راهنمایی های Google، کیفیت صفحات بررسی محصول خود را بهبود ببخشید.
تصویر ویژه: Thongden Studio/Shutterstock