Google اکنون به کسب و کارها اجازه می دهد تا تعهد خود را به محیط زیست در نمایه کسب و کار Google.
این به شرکتها کمک میکند تا با توجه به نگرانیهای مربوط به تغییرات آب و هوا و پایداری، از رشد آگاهیهای زیستمحیطی در میان مصرفکنندگان سرمایهگذاری کنند.
افزایش تعداد مشتریان ارزش اکو-آگاهی
در نظرسنجی انجام شده توسط Google، ۸۲٪ از مصرف کنندگان، پایداری را به عنوان اولویت اصلی هنگام تصمیم گیری برای خرید گزارش کردند.
با توجه به این موضوع، “بازیافت” را به عنوان یکی از محبوب ترین جستجوهای خود با میانگین امتیاز محبوبیت ۸۱ از ۱۰۰ مشاهده کرده است.
پرسشهایی مانند «تغییر آب و هوا»، «پایداری» و «انرژیهای تجدیدپذیر» همگی مورد توجه قرار گرفتهاند.
گزارش سال ۲۰۲۱ توسط Ipsos، سومین شرکت تحقیقاتی بزرگ جهان، ۶۸٪ از مردم بر این باورند که اگر کسبوکارها اکنون برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی اقدام نکنند، مشتریان خود را شکست میدهند.
شاخص کسب و کار پایداری ۲۰۲۱ توسط GreenPrint و شرکت فناوری محیط زیست، پیدا شد ۷۸٪ آمریکاییها احتمالاً محصولی را خریداری میکنند که به وضوح برچسب دوستدار محیط زیست است.
شرکت ها اکنون می توانند قابلیت های بازیافت را برجسته کنند
از زمان تولد جنبش زیست محیطی در دهه ۱۹۷۰، یکی از چالشهای کلیدی همیشه فراهم کردن دسترسی به خدمات بازیافت بوده است.
با تشخیص تمایل مشتریان، کسبوکارهای بیشتری اکنون این خدمات را ارائه میکنند.
برای کمک به جستجوگران در یافتن فروشگاههایی که چه چیزی و در کجا بازیافت میکنند، Google یک ویژگی بازیافت جدید را به نمایههای کسبوکار اضافه کرده است که یافتن نقاط بازیافت را برای افراد در نتایج جستجو و Google Maps آسانتر میکند.
چه مصرفکنندگان به دنبال مکانهایی برای بازیافت پلاستیک، بطریهای شیشهای یا یک تلویزیون قدیمی هستند، یک جستجوی ساده اکنون میتواند آنها را در جهت درست راهنمایی کند. افزودن این اطلاعات به کسب و کارها این امکان را می دهد که از مزایای نظارت محیط زیست بهره مند شوند.
افزودن بازیافت به نمایه های کسب و کار
در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ دسته نمایه کسب و کار Google وجود دارد که ویژگیها به دو دسته تقسیم میشوند: ذهنی و واقعی.
ویژگیهای ذهنی چیزهایی هستند مانند اینکه آیا یک تجارت برای بچهها خوب است یا معمولی. اینها از نظرات کاربرانی که کسبوکار را بررسی کردهاند به دست آمدهاند.
در حالی که ویژگی های واقعی، مانند بازیافت، توسط کسب و کار حفظ می شود.
افزودن بازیافت به نمایه کسب و کار Google تنها به چند کلیک نیاز دارد. با رفتن به برگه اطلاعات و کلیک بر روی “از کسب و کار – افزودن ویژگی ها” شروع کنید.
انتخاب «بازیافت» از فهرست ویژگیها به نمایه کسبوکار اجازه میدهد در جستجوهای افرادی که به دنبال راههایی برای دور انداختن اقلام به شیوهای سازگار با محیط زیست هستند نشان داده شود.
این مشخصه جدید به دیگر دستههای رایج ارزش مصرفکننده میپیوندد، از جمله دسترسی، امکانات، گزینههای پرداخت، و سلامت و ایمنی.
Google همچنان متعهد به پایداری است
Google فقط سازمانهای دیگر را تشویق نمیکند تا شیوههای سبز را اتخاذ کنند. موتور جستجو از سال ۲۰۰۷ کربن خنثی بوده است (اولین شرکت بزرگی که این کار را انجام می دهد)، با هدف تبدیل شدن به طور کامل بدون کربن تا سال ۲۰۳۰.
از مراکز داده کارآمد انرژی گرفته تا قراردادهایی برای ایجاد نزدیک به ۶ گیگاوات انرژی تجدیدپذیر در سراسر جهان، Google خود را در جنبش پایداری تثبیت کرده است.
Google در حال حاضر پاک ترین ابر در صنعت را اداره می کند و خدمات بشردوستانه، علمی و اطلاعات مکانی محیطی برای تجزیه و تحلیل از طریق موتور Google Earth.
تصویر ویژه: GoodStudio/Shutterstock