تهران ، ولیعصر
021-987654

پیوندهای رزرو هتل اکنون در جستجو و نقشه گوگل موجود است

سال گذشته، Google روشی را برای نشان دادن پیوندهای رزرو رایگان. در این ماه، گوگل از گسترش لینک های رزرو رایگان خبر داد. این پیوندهای رایگان اکنون در جستجو و Maps در دسترس هستند.

صنعت سفر مطمئناً از زمان همه‌گیری، نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد، با «تعطیلات بهاری” نزدیک به حجمی است که در سال ۲۰۱۹ بود.

با بازگشت سفر به سطوح قبل از همه‌گیری، Google نکات جدیدی را برای کمک به هتل‌ها برای ارتباط و دسترسی به افرادی که آماده سفر هستند اعلام کرد.

رزروهای رایگان در Google

مشتریان ممکن است راه‌هایی برای جستجوی سفر داشته باشند. چه در Google.com جستجو کنند یا در برنامه Maps، هتل ها و شرکای سفر اکنون می توانند با پیوندهای رزرو رایگان دسترسی خود را گسترش دهند.

این به‌روزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا از بین گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل انتخاب کنند. وقتی کاربر روی پیوند کلیک کرد، می‌تواند رزرو خود را در وب‌سایت هتل یا شرکای سفر تکمیل کند.

An example of the new hotel booking links experience.اعتبار تصویر: Blog.google.com، مارس ۲۰۲۲

چرا تغییر؟

از زمانی که پیوندهای رزرو هتل رایگان معرفی شدند، شرکای سفر و هتل مزایای قابل توجهی از جمله افزایش تعامل کاربر را مشاهده کردند. همه، از هتل‌های فردی و بوتیک گرفته تا آژانس‌های مسافرتی بزرگ، مزایای آن را دیده‌اند.

یکی از موتورهای رزرو، “myhotelshop” شاهد افزایش ۳۰ درصدی رزرو در تابستان ۲۰۲۱ بوده است.

گزارش جدید در دسترس است

با گسترش پیوندهای رزرو رایگان به جستجو و Maps، گزارش جدید اکنون در دسترس است.

در حساب مرکز هتل خود، گزارش کلیک برای پیوندهای رایگان را مشاهده خواهید کرد.

در آینده، Google معیارهای دیگری را اضافه خواهد کرد، مانند:

  • نمایش‌ها
  • ارزش رزرو
The Google hotel ads reporting experience.اعتبار تصویر: Blog.google.com، مارس ۲۰۲۲

به روز رسانی های اضافی برنامه

Google تغییر شایسته‌ای در نرخ‌های اشتراک‌گذاری و در دسترس بودن ایجاد کرده است. از آوریل ۲۰۲۲، هتل‌های جداگانه می‌توانند به‌طور دستی نرخ‌ها و در دسترس بودن را از طریق نمایه کسب‌وکار Google خود وارد کنند. شرایط واجد شرایط بودن خاصی برای این ویژگی وجود دارد:

  • کسب و کار در Google تأیید شده است
  • رزرو آنلاین وب سایت فعال/در دسترس است

این به‌روزرسانی الزامات فنی را که قبلاً برای به‌روزرسانی اطلاعات مورد نیاز بود، حذف می‌کند.

اگر می‌خواهید استفاده از این ویژگی را شروع کنید، باید فرم علاقه مندی را از Google پر کنید که می‌توانید آن را پیدا کنید اینجا.

مزیت دیگر به‌روزرسانی نرخ‌ها در نمایه کسب‌وکار Google شما، برجسته کردن همزمان پیشنهادات منحصر به فرد شما است. Local Posts for Google Business Profile به شما امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌ها را در زمان واقعی درباره موضوعات خاصی که برای مسافران اهمیت دارد به اشتراک بگذارید. ایده ها می توانند عبارتند از:

  • هر گونه تغییر یا به‌روزرسانی خط‌مشی هتل به دلیل COVID-19
  • ویژگی های ویژه ای که هتل شما ارائه می دهد، در حالی که هتل های رقیب ارائه نمی دهند
  • نمایش بهترین تصاویر و ویدیوهای شما از ملک هتل

خلاصه

صنعت مسافرت در حال بازیابی جهش‌ها به سطوح قبل از همه‌گیری است. Google تجربه رزرو هتل خود را به‌روزرسانی کرد تا هم برای تبلیغ‌کننده و هم برای مسافر مفید باشد.

از آنجایی که مسافر می تواند مستقیماً از طریق سایت شما رزرو کند، موانع اضافی برای تکمیل رزرو از بین می رود. این می تواند به افزایش نرخ تبدیل شما نیز کمک کند.

با ایجاد فضای پیوند رزرو رایگان بیشتر، می‌توانید رزروهای رقابتی بیشتری را بدون هیچ هزینه‌ای برای خود به دست آورید. اگر هنوز از این برنامه استفاده نمی‌کنید، با تماس با Google از طریق فرم علاقه آنها شروع کنید.


منبع: Google

تصویر ویژه: sdx15/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *