تهران ، ولیعصر
021-987654

چگونه در هدف گذاری مجدد برنده شویم [Ebook]

با تکیه بر تبلیغات برای فروش با اولین کلیک، سبد خرید را بر اسب قرار می دهید.

کاربران در هر مرحله از قیف شما که با دقت ساخته شده‌اند، از جمله پس از اینکه مواردی را به سبد خرید خود اضافه کردند، کنار می‌گذارند.

و اولین قرار گرفتن در معرض نام تجاری شما از طریق یک آگهی جستجوی پولی، پست وبلاگ، ویدیو، یا محتوای آنلاین دیگری – ارگانیک یا پولی – به ندرت منجر به تبدیل فوری می شود.

درباره آن فکر کنید.

آخرین باری که چیزی به‌قدری شگفت‌انگیز آنلاین دیدید که فریاد زدید، “پول من را بگیرید!” و درست در همان ثانیه دستور داد؟

سفر خریدار نوعی رابطه است که نیاز به پرورش مداوم دارد.

قیف فرآیندی نیست که بتوانید افراد را به آن سوق دهید. این یک سفر در حال تکامل است که مردم ترک می‌کنند و به آن بازمی‌گردند.

این اتفاق در پلتفرم‌ها، دستگاه‌ها و گاهی اوقات در زمان‌های طولانی رخ می‌دهد.

مشتریان شما احتمالاً در دومین، هفتمین یا شاید پانزدهمین باری که نام تجاری یا محصول شما معرفی می‌شود، واقعاً به فکر بستن قرارداد خواهند بود.

با در نظر گرفتن این موضوع، آیا راهی برای افزایش سرعت سفر وجود دارد؟

آیا می توان با آن افراد بالقوه خاصی روبرو شد که از قبل شما را در نظر گرفته اند؟

اگر بتوانید با اطلاعات مرتبط تر و هدفمندتر و پیشنهادی که واقعاً آنها را به فکر وادار کند، سریعتر آنها را تحت تأثیر قرار دهید، چه؟

«اکنون، برخی از مشتریان (مشتریان با هدف بالا) این سفر را به سرعت تکمیل می کنند، گاهی اوقات پس از دیدن یک آگهی برای اولین بار. اما بیشتر آنها ممکن است به زمان و چندین نقطه تماس نیاز داشته باشند تا آنها را در قیف حرکت دهند و سفر خود را کامل کنند.

بازاریابی مجدد و هدف‌گیری مجدد تاکتیک‌هایی هستند که برای انتقال افراد از طریق قیف مورد استفاده قرار می‌گیرند، و به آنها کمک می‌کند تا از ناآگاهی از برند شما تا تبدیل شدن به مشتریان پولی شوند.

به گفته شان جانستون، یکی از نویسندگان «برنده شدن در هدف گذاری مجدد: نکاتی برای اتصال مجدد و تبدیل»، همراه با توری هالند، کارشناسان تبلیغات دیجیتال از حلقه بسته.

Winning at Retargeting in 2022

در این کتاب الکترونیکی، همه بهترین روش‌هایی را که باید بدانید تا بهترین نتایج را برای تلاش‌های بازاریابی مجدد و هدف‌گذاری مجدد خود داشته باشید، خواهید یافت.

چرا در حال حاضر این یک افزوده مهم به کتابخانه بازاریابی شما است؟

آماده باشید – مردم سفرهای خود را برای انجام تحقیق نمی‌خرند

و آنها در حال تحقیق در مورد رقبای شما هستند.

شما باید در ذهن خود باشید.

اما، چگونه می‌توانید این کار را بدون آزار و اذیت مخاطبانی که دائماً با اطلاعات بمباران می‌شوند انجام دهید؟

در حال حاضر، تعداد خریداران دیجیتالی ۲.۱ میلیارد.

فرصت‌های زیادی برای قرار دادن نام تجاری و محصولات خود در مقابل خریداران دیجیتال وجود دارد. و بقیه در حال انجام آن هستند.

مردم می دانند که انتخاب های زیادی دارند.

از آنجایی که مشتریان برای تحقیق در مورد گزینه‌هایشان مکث می‌کنند، سفرهای خرید مستقیم‌تر می‌شوند.

متوسط ​​نرخ رها شدن سبد خرید در صنایع منتخب ۷۹.۸%.

این افرادی هستند که تمام مسیر را از طریق قیف شما طی کرده‌اند و سپس قبل از خرید انتخاب می‌کنند که سرگردان شوند.

شاید آنها برگردند.

یا، شاید بعداً همان چیزی را از یک رقیب بخرند.

از طرف دیگر، اگر روی خرید کلیک کنند، نباید تعامل شما در آنجا به پایان برسد.

“این کتابی است که باید برای هر کسی در فضای تبلیغاتی بخواند. این مهم است که نه تنها بدانید که گزینه‌های شما برای هدف‌گیری مجدد چیست، بلکه از نوع داده‌هایی که می‌توانید استفاده کنید و تفاوت‌های ظریف در هر پلتفرم نیز مهم است. بروک اوسموندسون، رهبر بازاریابی دیجیتال در Smith Micro Software، می‌گوید مهم‌تر از همه، تسلط بر هنر هدف‌گیری مجدد با افزایش حریم خصوصی داده‌ها برای کاربران ضروری است.

با بازاریابی مجدد و هدف گذاری مجدد برای جذب مجدد مخاطبان حواس پرت آشنا شوید

به گفته میراندا میلر، ویرایشگر مدیریت در اینجا در مجله موتور جستجو، با توجه به اینکه قیف چقدر پراکنده شده است، هدف گذاری مجدد بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کل نگر شماست.

میلر می‌گوید: «به طور فزاینده‌ای توجه مخاطبان آنلاین به میلیون‌ها جهت جلب می‌شود.

«شما اعلان‌هایی دارید که روی ده‌ها برنامه اجرا می‌شوند، وقفه‌هایی از همه نوع در دنیای فیزیکی و مصرف اطلاعات در چندین صفحه نمایش اتفاق می‌افتد. قیف واقعاً پراکنده ای از نقاط تماس بی شمار است. این چیزی نیست که ۱۵ سال پیش به ما آموزش داده شد.»

هدف‌گیری مجدد شما را با پیام‌های هدفمندتر در مقابل آن مخاطبان گرم بازمی‌گرداند – هر کجا که مشتری شما در سفر است.

این امکان را به شما می‌دهد تا سرمایه‌گذاری‌های خود را در بازاریابی ایمیل، سئو، جستجوی پولی، و شبکه‌های اجتماعی با اتصال مجدد و داشتن فرصتی دیگر در انتقال مشتری به مرحله بعدی به حداکثر برسانید.

اما، همیشه آسان نیست.

میلر توضیح می‌دهد: «هنر و علمی برای هدف‌گیری مجدد موفق وجود دارد، و به همین دلیل است که ما از اینکه شان و توری این راهنما را نویسندۀ مشترکشان هستیم، هیجان‌زده شدیم.

«تجربه واقعی و عملی آن‌ها در برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های هدف‌گیری مجدد هوشمند در حلقه بسته در ستون‌های تخصصی که با خوانندگان ما به اشتراک می‌گذارند می‌درخشد، و این کتاب الکترونیکی همه ما را قادر می‌سازد تا در کنار آن‌ها به استراتژی موفق‌تری بپردازیم. ”

این جدیدترین کتاب الکترونیکی به شما می‌آموزد که چگونه توجه را دوباره جلب کنید و نقاط تماس را با مخاطبان خود زنده نگه دارید.

در پایان این راهنما، می‌توانید:

  • تفاوت های این دو تاکتیک را درک کنید و مشخص کنید کدام یک برای شما مناسب است.
  • عوامل کلیدی را که باید در راه اندازی تلاش های بازاریابی مجدد و هدف گذاری مجدد (RM/RT) در نظر بگیرید، شناسایی کنید.
  • ببینید کدام پلتفرم های تبلیغاتی برای اجرای کمپین های شما بهتر است.
  • اطلاعات و داده های مصرف کننده را برای تامین انرژی RM/RT خود اعمال کنید.

بدون زمینه، داده ها فقط اعداد هستند.

بررسی داده‌های تعامل و نیت تقریبی انسان به تجربه و همدلی نیاز دارد.

هدف‌گذاری مجدد و بازاریابی مجدد به این معناست: یافتن افراد مناسب، با نیت مناسب، در زمان مناسب.

اگر برای شروع یادگیری این فرآیند آماده هستید، کتاب الکترونیکی رایگان خود را دانلود کنید.

Winning at Retargeting in 2022

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *