تهران ، ولیعصر
021-987654

دید خود را در اینستاگرام افزایش دهید

دیدن خود را در اینستاگرام افزایش دهید

ما اینستاگرام را دوست داریم. این تنها جیب اعتباری است که مارک باقی مانده است. ما به شما نکاتی را برای به دست آوردن دید آموزش می دهیم.

اینستاگرام امروزه یکی از سریع ترین کانال های در حال رشد است. کاربر آن بسیار متصل است و بیش از ۷۱ درصد از برندها در حال حاضر در این شبکه اجتماعی هستند.

برخی آمار در مورد استفاده از اینستاگرام:

  1. ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه.
  2. مخاطبان زن بیشتر با ۱۰ درصد تفاوت نسبت به مخاطبان مرد.
  3. ۹۵ میلیون عکس هر روز منتشر می شود.
  4. ۹۱% از مطالب را عکس تشکیل می دهند.
  5. ۵۸ برابر بیشتر تعامل به ازای هر دنبال کننده نسبت به فیس بوک.
  6. بیش از ۱۰۰۰ نظر در ثانیه
  7. بیش از ۴۲۰۰ میلیون لایک قوی> در روز
  8. ۳۸٪ تعامل بیشتر در ویدیو نسبت به عکس ها.
  9. ۸۰٪ از کاربران برندی را در آن دنبال می کنند. اینستاگرام.

صحبت از برندها شد…

به پادکست ما گوش دهید:

چگونه دید خود را در اینستاگرام بهبود دهیم؟

۱. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

کاربر در اینستاگرام بسیار فعال است. اگر توانستید یک جامعه مشارکتی داشته باشید، از محتوای تولید شده توسط دیگران برای آوردن آنها به حساب خود استفاده کنید. این یک روانشناسی اساسی است: ما دوست داریم شناخته شویم.

علاوه بر این، به ما امکان می دهد بدون صرف منابع زیاد محتوا تولید کنیم. آنچه واضح است این است که شما باید از تصویر مراقبت کنید و حساب شما از کدهای بصری منسجم پیروی می کند. این به این معنی است که شما چیزی را آپلود نمی کنید، سعی کنید یکنواختی را حفظ کنید.

آنچه واضح است این است که هیچ چیز برای شما بهتر از تولید محتوا به لطف جامعه شما و مشارکت دادن آنها نیست. این چیزی است که جوامع در مورد آن هستند.

۲. از هشتگ ها به درستی

استفاده کنید

#ما #تلاش نمی کنیم به #چیزی #برچسب بزنیم. شیطون باش این در مورد یافتن با کدام هشتگ‌هایی است که می‌خواهید دسترسی خود را بهبود ببخشید (که به طور پیش‌فرض بسیار کم خواهد بود، ما قبلاً می‌دانیم در شبکه‌های متعلق به فیس‌بوک چه اتفاقی می‌افتد).

اگر #Love رقابت زیادی داشته باشد و محتوای زیادی در اطراف تولید شود این برای شما کار نخواهد کرد. خوش آمدید و فقط ربات هایی را جذب خواهید کرد که برای ایجاد یک جامعه فعال جالب نخواهند بود. از طرف دیگر، اگر به دنبال یک هشتگ خاص تر هستید، یک هشتگ فعال اما نه چندان اشباع از محتوا، مطمئناً افراد بیشتری شما را به لطف آن هشتگ پیدا می کنند و می توانید نه تنها دسترسی خود را افزایش دهید، بلکه می توانید دسترسی خود را نیز افزایش دهید. حضار.

برای این، چندین ابزار وجود دارد، یکی از موارد مورد علاقه ما Displaypurposes و دیگری Hashtagify.

3. پیوند داستان‌ها و فید به درستی

از یک طرف و از طرف دیگر. ما بسیاری از داستان‌های معمولی پست جدید را می‌بینیم، اما شما باید از آن در طرف دیگر نیز استفاده کنید. چرا از یک پست فید برای جلب توجه به محتوای جدید در استوری ها استفاده نمی کنید. البته از همان عکس استفاده نکنید، سعی کنید آن را به شکل دیگری لینک کنید، مثلا: اگر پست جدیدی هست، از استوری ها تیزر بسازید. اگر یک سری داستان جدید (بهتر از یک داستان) وجود دارد، از فید خلاصه ای از آنچه را که می خواهید پیدا کنید، تهیه کنید.

این‌ها ایده‌هایی هستند، آن‌ها را متعلق به خودتان کنید، اما فرصت جستجوی پیوندها و تلاش برای افزایش دسترسی را از دست ندهید، هم در یک قالب و هم در قالب دیگر، چه در قرار یا در فید یا در Stories.

4. ابتدا سرگرمی، بعداً تجارت

اینستاگرام امروز چیست؟ این یک کانال سرگرمی است. خواه ناخواه. این بدان معناست که اولین چیزی که باید به آن برسید این است که مخاطب خود را سرگرم کنید. ما آن را به وضوح می بینیم، برندهایی که به هر طریقی موفق به سرگرمی می شوند، در مقایسه با برندهایی که سعی می کنند قانون خود را از طریق محصولات، خدمات، تخفیف ها و غیره تحمیل کنند، تعامل و دسترسی ارگانیک بیشتری دارند.

و منطقی است، به نحوه استفاده از اینستاگرام خود فکر کنید و سپس سعی کنید مردم را وادار کنید که از اینستاگرام شما به همان روش استفاده کنند. Voila، کار می کند.

و بهانه نیاورید، اگر نمی دانید چگونه سرگرم شوید، با درک اینکه کدام حساب ها امروز بیشترین تعامل را دارند و چرا شروع کنید.

۵. به طور مداوم به دنبال فرمول های جدید باشید

موفقیت در یک محتوا یا در یک خط محتوا در اولین بار به دست نمی آید. دومی نیست. احتمالاً هشتم هم نیست. حالا وقتی گرفتی، قانع نشو. به طور مداوم به دنبال فرمول های جدید باشید. همانطور که در جستجوی اعدام‌های جدید که نتایج را به ارمغان می‌آورند، سعی کنید آنچه را که برای شما مفید است، دراز کنید. تنها در این صورت مخاطبان بلندمدت به دست خواهید آورد. هیچ چیز بدتر از یک جلسه گذرا نیست.

۶. فرمت ها را امتحان کنید

نظرسنجی‌ها در استوری‌ها ظاهر می‌شوند، استفاده از آنها دو روز طول نکشید. سؤالات پیش می آید، همان. یکی از اجزای محتوایی که نتیجه می دهد، شگفتی است. اگر منتظر بمانید تا زمانی که دیگران آن را امتحان کرده اند از یک قالب استفاده کنید، تعجب نخواهید کرد. در مورد میم ها هم همینطور. در مورد چالش ها هم همینطور. سعی کنید تا حد امکان سازگار باشید و ویژگی های جدید را در اسرع وقت اتخاذ کنید. ممکن است با IGTV نتیجه نگیرید، اما پشتکار داشته باشید، می دانید که میانبر در اینستاگرام وجود ندارد

۷. در تبلیغات کوتاهی نکنید

یک راه خوب برای رشد و سرمایه گذاری بر موفقیت شما، تا زمانی که محتوای شما منطقی باشد و مخاطبانی داشته باشید که صحت محتوای شما منطقی است، تبلیغات است. وقتی تلاش‌های محتوای شما نیاز به انرژی بیشتری دارد، در سرمایه‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی پولی کوتاهی نکنید.

یا شما اول هستید یا کاری بسیار متفاوت انجام می دهید. هر چیز دیگری قابل پیش بینی خواهد بود.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *