تهران ، ولیعصر
021-987654

Inlinks ابزار تحقیق کلیدواژه و موضوع جدیدی را راه اندازی می کند

Inlinks به‌روزرسانی ابزار تحقیق موضوع کلیدواژه خود را منتشر کرد که کلمات کلیدی را بر اساس قصد پیدا و خوشه‌بندی می‌کند.

این ابزار امروز برای همه مشترکین در دسترس است. این موارد جدید است.

تحقیق کلمات کلیدی

در اوایل تا اواسط دهه ۲۰۰۰، ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی بر حجم کلمات کلیدی متمرکز بودند زیرا موتورهای جستجو به خوبی قصد کاربر را تشخیص نمی دادند.

این در سال ۲۰۱۳ با معرفی به‌روزرسانی مرغ مگس خوار شروع به تغییر کرد، که جستجوی زبان طبیعی و درک معنایی تری از عبارت‌های جستجو را با تمرکز فزاینده بر قصد معرفی کرد.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی تا به امروز تا حد زیادی یکسان باقی مانده اند و فهرستی از کلمات کلیدی را به ترتیب بر اساس حجم جستجو و CPC تولید می کنند.

ابزار تحقیق کلیدواژه و موضوع پیوندها

آنچه که Inlinks راه‌اندازی می‌کند، ابزاری است که قدم بعدی را برای شناسایی بافت کلمات کلیدی و هدف کاربر برمی‌دارد.

Inlinks سپس از این سیگنال‌ها برای تولید مجموعه‌ای از تغییرات کلیدواژه بر اساس موضوعات، به علاوه پیشنهادهایی برای سؤالاتی که نیاز به پاسخ دارند، استفاده می‌کند.

داده‌های هدف کاربر معنادار

نیت کاربر به طور سنتی به عنوان متعلق به چهار یا پنج دسته مختلف مانند ناوبری، معاملاتی، اطلاعاتی و غیره طبقه بندی می شود.

Inlinks از آن برچسب ها صرف نظر می کند و قصد کاربر را با استفاده از افعال بسیار خاص طبقه بندی می کند، در نتیجه کلمات کلیدی خاص تر از برچسب های عمومی است.

Inlinks از مثال عبارت کلیدی «انرژی تجدیدپذیر» استفاده می‌کند تا نشان دهد چگونه تحقیقات موضوعی می‌تواند بین کاربرانی که می‌خواهند از انرژی تجدیدپذیر «استفاده کنند» از کاربرانی که می‌خواهند آن را «تولید کنند» تمایز قائل شود.

امکان انتخاب انواع کلمات کلیدی مرتبط با تولید انرژی تجدیدپذیر مفیدتر از گروه بندی آن کلمات کلیدی در یک دسته، مانند اطلاعاتی یا معاملاتی، با گروهی از کلمات کلیدی دیگر است که لزوماً به موضوع شما مرتبط نیستند.

>

تشخیص مقاصد توسط افعال کمک می کند تا موضوعات کلیدواژه مناسب را مشخص کنید.

تصویر تصویری از موضوع کلیدواژه کلیدواژه

Screenshot of topic clusters

طرح محتوای Inlinks

عملکرد طرح محتوا روش جدیدی را برای در نظر گرفتن محتوا معرفی می‌کند.

یک رویکرد مفید این ابزار این است که نشان دهد سرفصل های رقبا در چه زمینه ای قرار دارند.

با بازگشت به مثال انرژی تجدیدپذیر، این ابزار عناوین رقبا را فهرست می‌کند و در ستون سمت راست، موضوعات مرتبط را فهرست می‌کند. موضوعات مرتبط می‌تواند ابزار، ذخیره‌سازی، فتوولتائیک، خورشیدی، صنعت و مواردی از این دست باشد که می‌توانند برای یک برنامه محتوا، با توجه به آنچه به شما مرتبط است، انتخاب شوند.

در مثال عبارت کلیدی، انرژی تجدیدپذیر، هر موضوع انتخاب شده می تواند موضوعات صفحات وب را تشکیل دهد. یا می‌توان از موضوعات برای تشکیل ستون فقرات دسته‌های موضوع برای کل وب‌سایت استفاده کرد.

بنابراین، این ابزار راه دیگری برای کاوش چند دسته موضوعی است که می‌توان آن‌ها را برای قرار دادن در ابزار ویرایشگر انتخاب کرد تا طرح محتوای بعدی را تشکیل دهد.

موضوع درون پیوندها و تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق در موضوعات کلیدواژه با استفاده از افعال برای شناسایی موضوعات مرتبط، رویکردی نوآورانه برای سرعت بخشیدن به فرآیند ایجاد محتوا است.


نقل قول

اعلامیه رسمی را در Inlinks بخوانید

ابزارهای تحقیق موضوع – تحقیق کلیدواژه جدید

تصویر ویژه: SvetaZi/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *