تهران ، ولیعصر
021-987654

بهترین روش های اینستاگرام برای محتوای توصیه شده

اینستاگرام بهترین شیوه های جدید را برای سازندگان منتشر می کند تا واجد شرایط بودن آنها برای توصیه ها افزایش یابد.

توصیه‌ها عکس‌ها و ویدیوهایی هستند که در اینستاگرام از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید می‌بینید.

سطوح محتوای توصیه شده در فید اصلی اینستاگرام، فید کاوش، و برگه حلقه‌ها.

اینستاگرام بر اساس سیگنال‌هایی مانند تعداد و سرعت لایک کردن، نظر دادن، اشتراک‌گذاری و ذخیره یک پست توسط افراد دیگر تعیین می‌کند یا نه.

تعاملات قبلی یک کاربر با یک سازنده محتوا، و همچنین پست‌هایی که فرد دوست داشته یا روی آن‌ها نظر داده است، یک عامل است.

وقتی محتوای شما به‌عنوان یک عکس یا ویدیوی توصیه‌شده ظاهر می‌شود، می‌تواند تأثیر مثبتی بر دسترسی شما داشته باشد و رشد مخاطب را تسریع کند.

دریافت محتوا توسط الگوریتم توصیه اینستاگرام هدف همه کسب و کارها و سازندگانی است که سعی می کنند دنبال کنندگان بیشتری به دست آورند.

برای کمک به افراد بیشتر در تحقق این هدف، اینستاگرام مجموعه‌ای از بهترین روش‌ها را برای کاربران به اشتراک می‌گذارد تا آنها را دنبال کنند.

بهترین روش های توصیه های اینستاگرام

واجد شرایط بودن

اول، اگر می‌خواهید برای توصیه‌ها واجد شرایط باشید، باید یک حساب عمومی داشته باشید. اینستاگرام محتوای حساب‌های خصوصی را توصیه نمی‌کند.

در مرحله بعد، باید دستورالعمل‌های توصیه اینستاگرام را دنبال کنید.

اینستاگرام دستورالعمل‌های خاصی دارد که انواع محتوایی را که سعی می‌کند در فیدهای افراد توصیه کند پوشش می‌دهد.

دستورالعمل‌های توصیه‌ای با دستورالعمل‌های انجمن متفاوت است، که قوانینی است برای اینکه چه چیزی می‌تواند و چه چیزی نمی‌تواند در اینستاگرام باشد.

محتوای مغایر با دستورالعمل‌های توصیه‌شده اینستاگرام شامل موارد زیر است:

  • محتوای که ممکن است خشونت را به تصویر بکشد، مانند دعوای مردم
  • محتوای که استفاده از برخی محصولات تحت نظارت را ترویج می‌کند، مانند تنباکو یا محصولات بخارپز
  • محتوایی که ممکن است از نظر جنسی صریح یا وسوسه‌انگیز باشد، مانند تصاویر افراد در لباس‌های شفاف

در نهایت، شما باید دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را دنبال کنید. اگر از دستورالعمل‌های انجمن پیروی نمی‌کنید، متوجه خواهید شد زیرا اینستاگرام اخطاری ارسال می‌کند یا محتوا را حذف می‌کند.

با این کار، بیایید وارد بهترین شیوه‌ها شویم.

بهترین شیوه ها

اینستاگرام توصیه می‌کند این بهترین شیوه‌ها را برای افزایش دسترسی از طریق توصیه‌ها دنبال کنید:

  • پست کردن محتوای اصلی: هدف اینستاگرام به جای جمع‌آوری محتوای افراد دیگر، افزایش دسترسی سازندگانی است که محتوای خود را ایجاد می‌کنند.
  • ایجاد محتوای حلقه‌ها: حلقه‌های اینستاگرام را بخشی از استراتژی محتوای خود قرار دهید تا فرصت‌های بیشتری برای توصیه محتوای خود داشته باشید.
  • بهینه سازی برای جستجو: از زیرنویس ها و هشتگ های توصیفی برای نمایش محتوای خود در نتایج جستجو استفاده کنید. همچنین به بهینه سازی بیو و نام نمایه شما کمک می کند.

دوبرابر کردن توصیه‌های اینستاگرام

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، تعهد این شرکت را برای نمایش توصیه‌های بیشتر در فیدهای افراد دو چندان می‌کند.

موسری آن را به‌عنوان یک جهت مثبت برای کاربران، به‌ویژه کسانی که محتوای اصلی ایجاد می‌کنند، ترسیم می‌کند.

در ویدیوی بالا، موسری می‌گوید (تأکید از من است):

«ایده پشت توصیه‌ها این است که به مردم کمک کنیم خالقان شگفت‌انگیزی را در اینستاگرام پیدا کنند که حتی هنوز از آنها اطلاعی ندارند. و امید ما این است که آینده فید عمدتاً توسط توصیه‌ها هدایت شود، زیرا می‌بینیم که اشتراک‌گذاری دوستان به طور فزاینده‌ای به سمت داستان‌ها و پیام‌های پیامکی می‌رود.

اگر کارمان را به درستی انجام دهیم، و من می‌خواهم واضح بگویم که هنوز آنجا نیستیم، به مردم کمک می‌کنیم سازندگان شگفت‌انگیزی را کشف کنند، به‌گونه‌ای که هم به این معناست که مردم زمان بیشتری را در پلتفرم سپری می‌کنند، هم اینکه محتواسازان متوسط ​​دسترسی بیشتری پیدا می‌کنند.

و اگر واقعاً متفکر باشیم، می‌توانیم توزیع‌های بیشتری را از جمع‌آورندگان، که فکر می‌کنم امروز بیش از سهم منصفانه‌شان در توزیع اینستاگرام در اینستاگرام دریافت می‌کنند، به سازندگان تغییر دهیم.

باز هم، به‌ویژه سازندگان کوچک، من فکر می‌کنم که می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم، زیرا می‌خواهیم پلتفرمی باشیم که در آن هرکسی بتواند مخاطب خود را افزایش دهد و در درازمدت امرار معاش کند.”


منبع: اینستاگرام

تصویر ویژه: Worawee Meepian/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *