اینستاگرام راه های جدیدی را برای درآمدزایی سازندگان راه اندازی می کند
امیر دانشی پور
متا در حال ارائه راههای جدیدی برای سازندگان است تا مستقیماً از مخاطبان اینستاگرام خود درآمد کسب کنند.
اشتراکها برای همه سازندگان واجد شرایط ایالات متحده گسترش مییابد، و اینستاگرام در حال معرفی ابزاری برای ساخت و فروش مجموعههای دیجیتال است.
در اینجا اطلاعات بیشتری درباره ویژگیهای جدید کسب درآمد اینستاگرام ارائه شده است.
اشتراک های اینستاگرام
به عنوان یک آزمایش محدود در ژانویه راه اندازی شد، اشتراک در اینستاگرام اکنون برای همه سازندگان واجد شرایط ایالات متحده در دسترس است. .
اشتراکها به سازندگان اجازه میدهد در ازای پرداخت ماهیانه مکرر از طرفداران خود، محتوای انحصاری ارائه دهند.
این ممکن است بهترین گزینه برای کسب درآمد قابل پیش بینی در اینستاگرام باشد.
برای اینکه ببینید آیا واجد شرایط اشتراکهای اینستاگرام هستید، برنامه اینستاگرام را باز کنید و به داشبورد حرفهای خود بروید.
اگر واجد شرایط هستید، گزینه ای برای تنظیم اشتراک برای حساب خود خواهید دید.
با فعال شدن این ویژگی، میتوانید پست کردن فقط برای مشترکین را شروع کنید:
جریانهای زنده
داستان ها
نشانها
پست ها
قرقره ها
چت های گروهی
کانالهای پخش
می توانید اشتراک ها را در استوری های اینستاگرام خود با استیکر اختصاصی تبلیغ کنید. وقتی کاربران روی برچسب ضربه می زنند، به صفحه اشتراک هدایت می شوند.
علاوه بر محتوای انحصاری، مشترکین هنگام نظر دادن روی پستها نشان ویژه در کنار نام خود دریافت میکنند.
عکس از صفحه: about.fb.com/news/2022/11/new-creators-tools-facebook-and-instagram/، نوامبر ۲۰۲۲.
هدایای اینستاگرام
سازندگان اینستاگرام اکنون میتوانند با ویژگی جدید «هدایا» که تقریباً شبیه به ویژگی TikTok به همین نام است، از Reels درآمد کسب کنند.
کاربران میتوانند هدایای دیجیتالی را برای سازندگان به عنوان راهی برای قدردانی از حلقههای مورد علاقه خود ارسال کنند.
هدایا با “ستاره” پرداخت می شوند که با پول واقعی خریداری می شوند.
وقتی سازنده هدیه ای دریافت می کند، مقداری از هزینه ای که کاربر برای ارسال آن هزینه کرده است، دریافت می کند.
هدایا در حال حاضر با تعداد محدودی از سازندگان در حال آزمایش هستند. اینستاگرام جزئیاتی در مورد تقسیم درآمد برای سازندگان ارائه نکرد یا نشان نداد که هدایای دیجیتال چگونه خواهند بود.
اینستاگرام فقط تصاویر زیر را از رابط پشتیبان ارائه کرد:
عکس از صفحه: about.fb.com/ news/2022/11/new-creators-tools-facebook-and-instagram/، نوامبر ۲۰۲۲.
کلکسیون های دیجیتال اینستاگرام (NFT)
اینستاگرام راهی را برای سازندگان راهاندازی میکند تا مجموعههای دیجیتالی خود را تولید کنند و آنها را به مخاطبان خود بفروشند.
سازندگان میتوانند مجموعهای دیجیتالی را با استفاده از یک جعبه ابزار سرتاسر بسازند و آنها را برای فروش در نمایههای اینستاگرام خود عرضه کنند.
اینستاگرام در حال آزمایش این ویژگی با گروه کوچکی از سازندگان آمریکایی است و ممکن است به زودی در کشورهای بیشتری گسترش یابد.
عکس از صفحه: about.fb.com/ news/2022/11/new-creators-tools-facebook-and-instagram/، نوامبر ۲۰۲۲.
علاوه بر این، اینستاگرام در حال گسترش انواع مجموعههای دیجیتالی است که سازندگان میتوانند به نمایش بگذارند تا شامل ویدیوها و اضافه کردن پشتیبانی برای بلاک چین و کیف پول فانتوم سولانا شود.
منبع: متا
تصویر ویژه: اسکرین شات از about.fb.com/news/2022/11/new-creators-tools-facebook-and-instagram/، نوامبر ۲۰۲۲.