تهران ، ولیعصر
021-987654

اینستاگرام کشف مشاغل محلی را آسان‌تر می‌کند

نقشه‌های موقعیت مکانی اینستاگرام اکنون قابل جستجو هستند و کشف مکان‌ها و مشاغل در منطقه جغرافیایی شما را آسان‌تر می‌کند.

این به‌روزرسانی برای نقشه‌های اینستاگرام، یافتن مؤسسات محبوب در نزدیکی شما و فیلتر کردن مشاغل بر اساس دسته‌ها را ممکن می‌سازد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، نمونه‌ای از تجربه نقشه‌های جدید را به اشتراک می‌گذارد که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Instagram Makes It Easier To Discover Local Businessesعکس از Instagram.com /زاک، ژوئیه ۲۰۲۲.

پیش از این، تجربه نقشه در اینستاگرام به کشف پست‌های برچسب‌گذاری شده با مکان‌های نزدیک محدود می‌شد.

اکنون می‌توانید حساب‌های رسمی اینستاگرام نقاط مورد علاقه را در سراسر نقشه کشف کنید.

پیدا کردن مشاغل در نقشه اینستاگرام به سادگی جستجوی نام شهر و کشیدن نقشه به اطراف است.

وقتی مکانی را پیدا کردید که به آن علاقه دارید، می‌توانید آن را برای مراجعات بعدی ذخیره کنید یا حساب اینستاگرام را دنبال کنید تا آن را در ذهن خود نگه دارید.

این به‌روزرسانی به کسب‌وکارها انگیزه می‌دهد تا حضور فعال خود را در اینستاگرام ایجاد و حفظ کنند.

موقعیت‌ها مانند Google Maps از قبل پر شده یا توسط کاربر ارسال نشده‌اند. به عنوان یک کسب و کار، تنها راه پیدا شدن در نقشه اینستاگرام این است که یک حساب کاربری حرفه ای با اطلاعات تماس خود پر کنید.

Instagram Searchable Maps vs. نمایه های کسب و کار Google

در عمل، تجربه جدید نقشه‌های اینستاگرام شبیه به کشف نمایه‌های کسب و کار Google در Google Maps است.

تجربه اینستاگرام از برخی جهات جذاب‌تر است، زیرا می‌توانید انواع محتوای بصری منتشر شده توسط کسب‌وکار را ببینید و مستقیماً با آنها تعامل داشته باشید.

حتی می‌توانید محتوای اشتراک‌گذاری شده توسط سایر مشتریان را مشاهده کنید، مشروط بر اینکه آنها برچسب موقعیت مکانی مناسب را اضافه کنند. تنها چیزی که در این تجربه کم است، نظرات مشتریان است.

جستجو کردن نقشه های اینستاگرام یک به روز رسانی مهم برای مشاغل است. این زمانی اتفاق می‌افتد که کاربران جوان وب به‌طور فزاینده‌ای برای نیازهای جستجوی خود به جایگزین‌های Google روی می‌آورند.

حتی گوگل نیز تغییر در رفتار جستجو را تایید می کند. پرابهاکار راغوان، معاون ارشد گوگل در کنفرانسی اوایل این ماه بیان شد:

«در مطالعات ما، تقریباً ۴۰٪ از جوانان، وقتی به دنبال مکانی برای ناهار هستند، به Google Maps یا جستجو نمی‌روند. آنها به TikTok یا Instagram می روند.”

شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و TikTok سریع هستند تبدیل شدن به موتورهای جستجو به خودی خود، زمینه کسب و کار را برای استفاده از رسانه های اجتماعی حتی قوی تر می کند.

اگر ناگهان هجوم مشتریان جدیدی را مشاهده کردید که وارد مؤسسه شما می‌شوند، ممکن است شما را در نقشه اینستاگرام پیدا کنند.


تصویر ویژه: Worawee Meepian/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *