در یک سری از بهروزرسانیهای تبلیغات اینستاگرام، این برنامه تبلیغات را در مکانهای بیشتری مانند نمایههای عمومی و برگه کاوش نشان میدهد.
بهروزرسانیهای اضافی شامل تبلیغات واقعیت افزوده (AR) و تبلیغات چند تبلیغکننده است.
در نهایت، اینستاگرام به تبلیغکنندگان مجموعهای از موسیقیهای رایگان میدهد تا با تبلیغات Reels از آنها استفاده کنند.
در اینجا تمام جزئیات مربوط به آخرین بهروزرسانیهای تبلیغات اینستاگرام آمده است.
تبلیغات اینستاگرام در نمایه ها و فید کاوش
اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات در نمایه های کاربر است، اگرچه فقط سازندگان منتخب درآمد حاصل از آن را مشاهده خواهند کرد.
آگهیها در فیدهای نمایه برای حسابهای عمومی اینستاگرام کاربران بالای ۱۸ سال نشان داده میشوند.
فید نمایه به تجربه پیمایش عمودی اشاره دارد که زمانی که شخصی روی یک تصویر کوچک در نمایه کاربر ضربه میزند فعال میشود. به نمایه شبکه اشاره نمی کند، که بدون تبلیغات باقی می ماند.
اینستاگرام در حال آزمایش توانایی اشتراکگذاری درآمد حاصل از تبلیغات نمایه با سازندگان است، اگرچه به نظر نمیرسد این گزینه به طور گسترده در دسترس باشد.
اینستاگرام در اطلاعیه ای بیان می کند:
“بهعنوان بخشی از این آزمون، فرصتی برای کسب درآمد آزمایش میکنیم که به سازندگان واجد شرایط اجازه میدهد از آگهیهای نمایش دادهشده در فیدهای نمایهشان درآمد بیشتری کسب کنند، که از سازندگان منتخب ایالات متحده شروع میشود.”
در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره معیارهای واجد شرایط بودن یا اشتراک درآمد در دسترس نیست.
یکی دیگر از سطح جدیدی که اینستاگرام در حال درج تبلیغات در آن است، فید خانه کاوش است، که شبکه اولیه ای است که هنگام انتخاب برگه جستجو روی آن قرار می گیرید.
در مثال زیر ببینید تبلیغات کاوش جدید چگونه به نظر می رسد:
تبلیغات چند آگهی دهنده
قالب جدید چند آگهیدهنده اینستاگرام، تبلیغات را واجد شرایط نشان دادن در کنار تبلیغات سایر تبلیغکنندگان میکند.
در برخی موارد، این شامل تبلیغات کسبوکارهای مرتبط یا مکمل میشود. به عنوان مثال، یک تبلیغ برای یک لباس عروس ممکن است در کنار یک تبلیغ برای یک کیک عروسی ظاهر شود.
هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهطور خودکار گروهبندی تبلیغات را تعیین میکنند.
برای تبلیغکنندگانی که ترجیح میدهند تبلیغاتشان در چرخ و فلک با سایر مشاغل نمایش داده نشود، اینستاگرام امکان انصراف از تبلیغات چند تبلیغکننده را ارائه میدهد.
تبلیغات AR
اینستاگرام در حال راه اندازی نسخه بتای باز تبلیغات AR در فیدهای اصلی و Stories است.
از طریق تجربه AR ارائه شده توسط Spark AR، مارکها میتوانند افراد را تشویق کنند تا از طریق محیط اطراف خود با این جلوه ارتباط برقرار کنند.
یک مثال در زیر نشان داده شده است:
استفاده رایگان از موسیقی برای تبلیغات قرقره
اینستاگرام به تبلیغکنندگان اجازه میدهد از مجموعهای از موسیقیهای بدون حق امتیاز در تبلیغات Reels استفاده کنند.
موسیقی رایگان و با کیفیت بالا از کتابخانه Meta Sound Collection اکنون میتواند به تبلیغات چرخ و فلک در Reels اضافه شود.
تبلیغکنندگان میتوانند آهنگها را بهصورت دستی انتخاب کنند یا به اینستاگرام اجازه دهند تا بهطور خودکار بهترین موسیقی را برای یک تبلیغ بر اساس محتوای آن انتخاب کند.
منبع: اینستاگرام
تصویر ویژه: AmbrosiniV/Shutterstock