تهران ، ولیعصر
021-987654

اینستاگرام ویژگی‌های جدید Reels را منتشر کرد

اینستاگرام امروز ویژگی‌های جدیدی را در Reels ارائه کرد و راه‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار داد تا خلاقیت خود را در کلیپ‌های ویدیویی کوتاه اعمال کنند.

این ویژگی‌ها برای کمک به سازندگان محتوا با مخاطبان خود، جذب بینندگان و بیان خود به روش‌های جدید طراحی شده‌اند.

در حال حاضر، ویدیوی پلتفرم رسانه اجتماعی سریعترین ویژگی در حال رشد در سراسر جهان، با بیش از ۶۷۵.۳ میلیون کاربر.

این بدان معناست که بیش از یک چهارم از بیش از ۲ میلیارد کاربر اینستاگرام از این قابلیت استفاده می‌کنند.

افزونه‌ها شامل گزینه‌های صوتی جدید، تعامل، و الگوها هستند

Instagram Reels علاوه بر به‌روزرسانی مجموعه جلوه‌های صوتی خود، اکنون به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً فایل‌های صوتی خود را آپلود کنند.

مناسب برای تفسیر، صدای جینگ، یا نویز پس‌زمینه، سازندگان می‌توانند صدا را از هر ویدیویی که حداقل پنج ثانیه طول می‌کشد، در فیلم دوربین خود وارد کنند. سپس این ضبط‌ها برای استفاده در Reels توسط حساب‌های دیگر در دسترس خواهند بود.

به‌روزرسانی دیگر محدودیت‌های طولی جدید است. پیش از این، تمام ویدیوها به ۱۵ ثانیه محدود می شد، اما اینستاگرام اکنون این زمان را تا ۶۰۰ درصد افزایش داده است و به کاربران اجازه می دهد تا کلیپ های ۹۰ ثانیه ای ارسال کنند. تبلیغات قرقره اکنون حداکثر ۶۰ ثانیه طول دارند.

استیکرهای تعاملی که قبلاً فقط برای استوری اینستاگرام در دسترس بودند، اکنون برای استفاده در ویدیوها نیز در دسترس هستند. این فرصت‌های جدیدی را برای تعامل با مخاطب از طریق نظرسنجی، آزمون‌ها و اسلایدرهای شکلک فراهم می‌کند.

اینستاگرام اکنون همچنین به سازندگان اجازه می‌دهد تا هنگام ایجاد حلقه‌های خود از ویدیوی دیگری به عنوان الگو استفاده کنند. با از پیش بارگیری مکان‌نماهای صوتی و کلیپ از ویدیوهای منبع، کاربران فقط باید کلیپ‌های منحصربه‌فرد خود را اضافه و کوتاه کنند.

Reels برای بازاریابان، تبلیغ‌کنندگان و برندها ارزش ارائه می‌کند

با تعداد بازدیدهایی که ویدیوهای آنلاین ایجاد می کنند، از سال ۲۰۱۸ تقریباً دو برابر شده است، به یک ابزار مهم در زرادخانه بسیاری از بازاریابان تبدیل شده است. این به ویژه در مورد Reels که ثابت شده است به جذب بیننده کمک می کند صادق است.

طبق گزارش اینستاگرام، حساب‌های عمومی با بیش از ۱۰۰۰۰ فالوور که حداقل پنج حلقه در یک دوره ۶۰ روزه پست کرده‌اند، ۲۵۰ درصد بیشتر از افرادی که در همان دسته هستند که حلقه‌ها را پست نکرده‌اند، دنبال‌کنندگان بیشتری به دست آورده‌اند.

پست‌های ویدیویی اینستاگرام در حال حاضر نرخ تعامل ۱.۵٪ایجاد می‌کنند. >، که نشان می‌دهد مردم بیشتر از پیمایش کردن انجام می‌دهند. علاوه بر این، ۸۶٪ از مصرف کنندگان می گویند که احتمال بیشتری دارد محصولی را با محتوای اینستاگرام که به عنوان “شارکت پذیر” رتبه بندی شده است، بخرید.


منبع: اینستاگرام

تصویر ویژه: اسکرین شات از creators.instagram.com/blog/، ژوئن ۲۰۲۲. 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *