اینستاگرام در حال آزمایش راه هایی برای ارزشمندتر کردن هشتگ ها با تنظیم نحوه رتبه بندی پست های برتر در صفحات هشتگ است.
اکنون، محتوای جدیدتر و بهموقعتر در بخشی که هشتگهای برتر را مدیریت میکند، ظاهر میشود.
پیش از این، محتوای اخیر در برگه خودش جدا شده بود. این بدان معناست که بخش «برترین» میتواند حاوی محتوای منتشر شده هفتهها یا ماهها باشد.
اینستاگرام در حال حذف برگه “اخیر” است زیرا کاربران اکنون می توانند محتوای جدیدتر را در برگه “بالا” بیابند. برگه “قرارها” بدون تغییر باقی خواهد ماند.
این شرکت امیدوار است که این تغییرات هشتگها را برای کاربران ارزشمندتر کند، که احتمالاً با افزایش قابل اندازهگیری سطوح تعامل مشخص میشود.
همانطور که بعداً به آن خواهیم پرداخت، مطالعات نشان میدهد که هشتگهای اینستاگرام تأثیر قابلتوجهی بر تعامل ندارند. آیا تغییر نحوه رتبه بندی پست های برتر باعث می شود افراد بیشتری با محتوا درگیر شوند؟
ابتدا، اجازه دهید نگاهی دقیقتر به نحوه تغییر صفحات هشتگ بیندازیم.
نمایش محتوای جدیدتر اینستاگرام در صفحات هشتگ
در اطلاعیهای از تیم ارتباطات اینستاگرام، این شرکت توضیح میدهد که چه چیزی در حال تغییر است و چرا:
«ما در حال آزمایش چند چیز جدید هستیم تا هشتگها را تا حد امکان برای مردم ارزشمند کنیم. چند هفته پیش، Destinations را معرفی کردیم که به افراد کمک میکند اطلاعات بیشتری در مورد علل اجتماعی مرتبط کنند، و اکنون، چیز جدیدی را امتحان میکنیم.
برای یک گروه کوچک، محتوای جدیدتر و بهموقعتری را در برگههای «برترین» و «قرار دادن» در هشتگها آزمایش میکنیم و برگه «اخیر» را حذف میکنیم. ما میخواهیم ببینیم که آیا این به افراد کمک میکند تا با محتوای جالبتر و مرتبطتر در هشتگها ارتباط برقرار کنند، و در عین حال آنها را در جریان آنچه که در حال حاضر هستند حفظ میکنند.»
اینستاگرام نمونه ای از ظاهر صفحات هشتگ جدید را به اشتراک می گذارد.
همانطور که می بینید، منهای برگه “اخیرا” دقیقاً یکسان هستند.
صفحات هشتگ ساده شده برای کمک به کاربران برای یافتن محتوای محبوب و به موقع طراحی شده اند.
با طراحی قدیمی میتوانید محتوای باکیفیتی را ببینید که ممکن است قدیمی باشد یا نباشد، یا محتوای اخیری که ممکن است کیفیت داشته باشد یا نباشد.
اکنون هنگام جستجوی یک هشتگ، محتوای اخیر و با کیفیت را پیدا خواهید کرد.
زمان نشان میدهد که آیا این آزمایش نتایج مورد نظر اینستاگرام را ایجاد میکند.
در حال حاضر، دلیل محکمی برای استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام بر اساس ارزشی که ارائه می دهند وجود ندارد.
شاید اینستاگرام در حال توجه به مطالعاتی مانند آنچه در بخش زیر مشخص شده است.
مطالعه یافتن هشتگ های اینستاگرام باعث افزایش میزان مشارکت در پست نمی شود
Socialinsider بیش از ۷۵ میلیون پست اینستاگرام منتشر شده در سال گذشته را برای تعیین رابطه بین هشتگ ها و بازدیدها تجزیه و تحلیل کرد.
این مطالعه نتیجه میگیرد که هیچ افزایش قابل توجهی در میانگین نرخ تعامل مرتبط با استفاده از هشتگ وجود ندارد.
«…تعداد هشتگهایی که یک پست دارد واقعاً بر توزیع پست تأثیر نمیگذارد، که ما آن را به عنوان میانگین نرخ تعامل بر اساس نمایشها محاسبه کردیم.
دادهها تفاوت قابلتوجهی را در میانگین نرخ تعامل بر اساس برداشتهای پستهای اینستاگرام تجزیهوتحلیلشده نشان نمیدهند، صرف نظر از اینکه آن پستها چند هشتگ دارند.»
اگر از او درباره هشتگها بپرسید، کم و بیش، آدام موسری، رئیس اینستاگرام به شما میگوید.
در واقع، او ماه گذشته در یک استوری اینستاگرام به یکی از این سوالات پاسخ داد و وقتی از او پرسیده شد که آیا هشتگ ها به بازدیدها کمک می کنند، گفت: “واقعا نیست”.
به دلیل موقتی بودن داستانها، ضبط دیگر در دسترس نیست، اما مت ناوارا، کارشناس رسانههای اجتماعی، یک اسکرین شات گرفت:
آیا هشتگ ها به بازدید از اینستاگرام کمک می کنند؟https:// t.co/3hNNmaTP3i pic.twitter.com/TrCGLozG6M
— مت ناوارا (@MattNavarra) 17 مارس ۲۰۲
هشتگ در اینستاگرام برای چیست؟
هدف هشتگ ها در اینستاگرام دسته بندی محتوا است. هیچگاه ادعایی از سوی این شرکت در مورد افزایش توزیع پست توسط هشتگها وجود نداشته است.
با این حال، به نظر میرسد اینستاگرام میخواهد این تغییر کند.
اگر استفاده از هشتگها را در اینستاگرام متوقف کردهاید، زیرا آنها هیچ مزیت قابلتوجهی ارائه نمیدهند، اکنون زمان آن رسیده است که استفاده خود را از آنها مرور کنید.
منبع: @InstagramComms در توییتر
تصویر ویژه: Bibit Unggul/Shutterstock