تهران ، ولیعصر
021-987654

یاد بگیرید که مشتریان جدید SaaS را با بازاریابی محتوا جذب کنید [ebook]

نرم افزار شما چه مشکلی را حل می کند؟ چه کسی مشکل دارد و کجا به دنبال راه حل است؟

شما باید مخاطبان خود را بشناسید تا برند SaaS خود را در مکان و زمان مناسب در مقابل آنها قرار دهید.

زمانی که تمام تعاملات شما با یک مشتری به صورت آنلاین انجام می شود، بازاریابی محتوا بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شما و کلید جذب و حفظ مشتری جدید است.

بازاریابان SaaS در بازارهای رقابتی به یک استراتژی خاص SaaS نیاز دارند تا شما را به این میزان بیشتر برسانند.

پس چه چیزی در مورد بازاریابی محتوا برای SaaS منحصر به فرد است؟

با رقابت برای جلب توجه کاربران بسیار بالا، چگونه متمایز می شوید؟

Chandal Nolasco da Silva آن را در کتاب الکترونیکی جدید ما، بازاریابی محتوای SaaS: راهنمای کامل برای شما معرفی کرده است..

شناخت مخاطبان هدف خود، تعیین بهترین کانال ها برای جذب آنها، اصلاح فرآیندهای محتوای خود، و ارائه مداوم ایده های محتوای خلاقانه می تواند به شما کمک کند تا از رقبا پیشی بگیرید.

از آگاهی از نام تجاری گرفته تا تعامل و ایجاد سرنخ تا حفظ مشتری، نکات کاربردی و توصیه‌های تخصصی را خواهید یافت تا به شما در اجرای این مفاهیم کمک کند.

در این راهنما، یاد خواهید گرفت:

  • چالش‌های منحصربه‌فردی که شرکت‌های SaaS با آن‌ها روبرو هستند و این که چگونه فرصت‌هایی را برای برقراری ارتباط با مخاطبان شما از طریق محتوای بهینه ارائه می‌دهند.
  • چگونه بازاریابان محتوای SaaS مخاطبان خود را تعریف می‌کنند و کجا باید آنها را به صورت آنلاین درگیر کنند.
  • چه نوع محتوا در پلتفرم‌های مختلف طنین‌انداز می‌شود و چگونه مردم محتوای SaaS را به روش‌های مختلف در کانال‌ها، دستگاه‌ها و قالب‌ها مصرف می‌کنند.
  • نحوه شکل دادن به یک قیف بازاریابی SaaS و تقویت آن با محتوای جالب و مرتبط که در هر مرحله از راه نیازهای کاربر را تامین می کند.
  • چرا محتوای مضمون اینقدر با خوانندگان طنین انداز می شود و چگونه می توان از آن به بهترین نحو استفاده کرد.
  • نحوه ساختار و ساخت یک برنامه محتوایی که به طور مداوم محتوای SaaS با کیفیت بالا را برای تقویت همه کمپین های بازاریابی شما ارائه می دهد.
  • منابع اضافی برای استراتژی اندازه‌گیری خود را در کجا پیدا کنید تا مطمئن شوید که ارزش داده‌هایی را که برنامه تولید می‌کنید به حداکثر می‌رسانید.

Chandal Nolasco da Silva، معاون بازاریابی و ارتباطات Mako Fintech، از سال ۲۰۱۴ تخصص و دانش خود را با مخاطبان Search Engine Journal به اشتراک گذاشته است.

در این راهنما، او چارچوب‌ها و استراتژی‌های بازاریابی محتوای SaaS و همچنین دنیای واقعی را به اشتراک می‌گذارد. نمونه هایی برای کمک به الهام بخشیدن به برنامه خودتان.

با تشکر ویژه از حامی ما MarketMuse برای حمایت از تولید این راهنمای کامل.

SaaS Content Marketing: A Complete Guide

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *