تهران ، ولیعصر
021-987654

آموزش افزایش دید خود با بازاریابی محتوای املاک و مستغلات [Ebook]

تقریباً هر خرید ملکی به صورت آنلاین شروع می شود.

اما سفر از مرور تا خرید طولانی، دشوار و احساسی است.

محتوا کلید شما برای ماندن در بالای ذهن مشتریان بالقوه هنگام تصمیم گیری است.

«با تعداد زیادی از تعاملات که به صورت آنلاین شروع می شود، این روند اعتمادسازی قبل از ملاقات یا صحبت با مشتری آغاز می شود. چه نتایج جستجوی ارگانیک، چه بازاریابی ایمیلی، چه رسانه‌های اجتماعی یا سایر کانال‌ها، روش تحویل آن مطالب اعتمادساز محتوا است.”

این طبق گفته Chandal Nolasco da Silva، نویسنده جدیدترین کتاب الکترونیکی SEJ، “راهنمای بازاریابی محتوا برای املاک و مستغلات.”

در حالی که اصلاح فرآیند بازاریابی محتوای خود حیاتی است، همگام بودن با هر کانال و حفظ محتوای جدید زمان‌بر است.

چگونه از محتوا برای تقویت بازاریابی در همه کانال‌ها و ایجاد نقاط تماس جدید با مخاطبان به‌موقع و مؤثر استفاده می‌کنید؟

محتوای مناسب، در مکان مناسب، برای مخاطبانی که می دانید کلید آن است.

در این کتاب الکترونیکی، داسیلوا مفاهیم اصلی مهم در استراتژی‌های بازاریابی محتوای املاک و مستغلات را تجزیه و تحلیل می‌کند.

بیاموزید که چگونه:

فهرست های بازار برای مکان ها و افراد مرتبط

هر سفر مشتری در املاک و مستغلات در مکانی به پایان می رسد.

اولین قدم برای بازاریابی محتوای موثر این است که مطمئن شوید محتوای شما مخاطبان مناسبی را هدف قرار می دهد. این فقط مربوط به دیده شدن نیست، بلکه به این معناست که از طریق نمایش صحیح محتوای خود بیشترین بهره را ببرید.

وقتی افراد روی کاناپه دراز می کشند، دارایی ها را مرور می کنند و در مورد خانه بعدی خود رویا می بینند، شما می خواهید در نتایج آنها باشید.

لورن بیکر موسس SEJ گفت: «فهرست می تواند ارتباط بین یک رویا و یک مکان باشد. Chandal به ما می آموزد که چگونه بفهمیم مردم در مکان های جغرافیایی خاص به دنبال چه چیزی هستند. هدف‌گیری محلی خوب به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید محتوایی که روی آن سخت کار می‌کنید، بیشترین تأثیر را دارد.

نشان دهید که مکان و نیازهای افراد را درک می کنید. اینگونه است که یک فهرست می‌تواند شروع به ثبت رویاها کند.»

این رویکرد همچنین برای جذب سرمایه‌گذاران نهادی مفید است، زیرا بر درک شما از روندهای محلی تأکید می‌کند.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • از تحقیقات مخاطبان برای ایجاد فهرست و محتوای هدفمند بهتر استفاده کنید.
  • دریابید که مخاطبان شما چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند و چگونه ترجیح می دهند با شما تعامل داشته باشند.
  • استراتژی محتوای خود را بر اساس اقداماتی که می‌خواهید افراد انجام دهند، اصلاح و بهبود دهید.

با این ebook.

از کانال های مناسب در طرح بازاریابی املاک خود استفاده کنید

محتوا فقط اولین نقطه تماس شما با خریداران و فروشندگان نیست. ممکن است دومین، پنجمین، بیستمین باشد.

حتی اگر ابتدا فهرست شما را ببیند، یک مشتری بالقوه ممکن است قبل از تصمیم گیری بارها لیست ها و محتوای رقبای شما را ببیند. تا آن زمان، آنها ممکن است شما را فراموش کرده باشند.

شما باید بدانید که کدام کانال برای چه محتوایی بهترین است و چگونه می‌توانید کاربران را در چندین نقطه در سفر خریدشان جذب کنید.

کتاب الکترونیکی شما را از طریق بهترین استفاده از محتوا در کانال‌های زیر راهنمایی می‌کند:

  • محتوای SEO در وب سایت املاک شما.
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی برای املاک و مستغلات با استفاده از دارایی های بصری قدرتمند.
  • بازاریابی تأثیرگذار برای دارایی های شما.
  • بازاریابی از طریق ایمیل برای ارتباط با سرنخ های املاک و مستغلات.

اگر برای ایجاد یک استراتژی جامع بازاریابی املاک و مستغلات در چندین کانال آماده هستید، این کتاب الکترونیکی بازاریابی محتوا می تواند به شما نشان دهد که چگونه شروع کنید.

محتوای املاک و مستغلات ایجاد کنید

شاید “محتوا پادشاه است” را شنیده باشید، اما تولید محتوا زمان‌بر است و مدیریت همه پلتفرم‌های مختلف بسیار دشوار است. محتوای خوب ساخته شده، که در زمان مناسب در کانال مناسب ارائه می شود، بسیار موثرتر از تلاش برای حفظ سرعت انتشار ناپایدار در همه آنها است.

محتوای بصری در املاک و مستغلات حیاتی است. اما چیزی بیشتر از عکس‌های فهرست‌بندی با کیفیت بالا وجود دارد.

خانه ها معاملات بزرگی هستند. آنها بزرگترین خریدها یا فروش هایی هستند که اکثر افراد در طول زندگی انجام می دهند. کارهای زیادی می توانید برای آموزش و اطمینان دادن به مردم در مراحل مختلف انجام دهید، و ایجاد این اعتماد پاداش خواهد داشت.

بر اساس آنچه در فصل‌های اول کتاب الکترونیکی خواهید آموخت، داسیلوا به شما برای اولویت‌های ایجاد محتوا راهنمایی می‌کند.

اولویت‌های شما و نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید بسته به کانال و مرحله خرید مخاطبان شما تغییر می‌کند.

می‌آموزید:

  • مدت محتوای شما چقدر باید باشد.
  • چه زمانی و کجا انواع مختلف محتوا را پست کنید.
  • چگونه تصاویر خود را بهینه کنیم. این مرحله را نادیده نگیرید!

برنامه ریزی محتوای بازاریابی املاک و مستغلات خود را شروع کنید.

برنامه بازاریابی املاک و مستغلات خود را توسعه و پیگیری کنید

تصفیه بازاریابی محتوای خود برای مدیریت پذیرتر و موثرتر کردن آن نیازمند ردیابی است. ادامه سرمایه گذاری روی استراتژی هایی که کار نمی کنند منطقی نیست.

بازاریابی محتوا فرآیندی برای بهبود مستمر است. شما باید:

  • KPI و ROI را برای هر قسمت از محتوا و همچنین هر استراتژی و کانال کلی تعریف و اندازه گیری کنید.
  • محتوای خود را آزمایش کنید تا ببینید چقدر خوب عمل می کند و مخاطبان چگونه به آن پاسخ می دهند.
  • تلاش‌های خود را با تمرکز بر معیارهای قابل ردیابی اصلاح کنید تا بفهمید از بازاریابی محتوای خود چه نتیجه‌ای کسب می‌کنید.

محتوا به این معناست که چگونه رتبه‌بندی جستجوی خود را بهبود می‌بخشید، آگاهی از برند را افزایش می‌دهید و در نهایت مشتریان بیشتری به دست می‌آورید. اما راه های زیادی برای دستیابی به این اهداف و گام های زیادی بین بازاریابی محتوا و فروش وجود دارد.

شکستن این اهداف آخرین گامی است که داسیلوا شما را از آن عبور خواهد داد.

انجام مراحل بالا می تواند به موثرتر کردن بازاریابی محتوای شما کمک کند.

اگر مایل به جزئیات بیشتر در مورد هر بخش از فرآیند هستید، “راهنمای بازاریابی محتوا برای املاک و مستغلات.”

A Guide To Content Marketing For Real Estate

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *