LinkedIn در حال ارائه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد پیوندهای خارجی را به عکس های به اشتراک گذاشته شده در پست ها اضافه کنند.
این روش دیگری را برای هدایت ترافیک به وب سایت خود از صفحه لینکدین کسب و کار یا نمایه شخصی خود در اختیار شما قرار می دهد.
Geri Silver، مدیر سازنده در LinkedIn، نمونهای از برچسب پیوند جدید را به اشتراک گذاشت. در تصویر زیر، میتوانید ببینید که چگونه میتوان یک پیوند را به هر عکس اضافه کرد:
لیندسی گمبل، متخصص بازاریابی تأثیرگذار، چندین اسکرین شات از ویژگی جدید لینکدین را در توییتر به اشتراک گذاشت. برچسب پیوند می تواند از نظر اندازه متفاوت باشد و حتی در بالای ویدیوها قرار گیرد:
🚨 جدید 🚨 : @ LinkedIn در حال ارائه این قابلیت برای سازندگان است تا پیوند قابل کلیکی را به تصاویر و ویدیوهای خود در تلفن همراه اضافه کنند.
در نتیجه، سازندگان میتوانند محتوای خود را کاربردیتر کنند و ترافیک را به URL دلخواه خود هدایت کنند. pic.twitter.com/8X72jDmNPY
— لیندسی گمبل (@LindseyGamble_) 22 اوت، ۴ آگوست
به نظر نمیرسد که تنوع زیادی در طراحی برچسبهای پیوند وجود داشته باشد، اگرچه متن پیوند شده قابل تنظیم است. همیشه میتوانید برخی از شکلکها اضافه کنید تا از داشتن برچسبهای معمولی مشابه روی همه چیز جلوگیری کنید.
جزئیات در دسترس بودن و استفاده
میتوانید از طریق ابزار ایجاد پست در برنامه تلفن همراه LinkedIn، برچسب پیوند به عکسها و ویدیوهای خود اضافه کنید.
شما نمی توانید برچسب پیوند را از طریق رابط دسکتاپ اضافه کنید. با این حال، کاربران در هر پلتفرمی میتوانند با دیدن پستها در فید خود، پیوندها را ببینند و روی آن کلیک کنند.
۱برچسبهای پیوند به صورت مرحلهای برای کاربران پخش میشوند، به این معنی که برخی افراد قبل از دیگران به آن دسترسی خواهند داشت.
وقتی واجد شرایط استفاده از آن هستید، هنگام ایجاد پست در برنامه تلفن همراه LinkedIn، یک دکمه نماد پیوند زنجیره ای را مشاهده خواهید کرد.
منبع: LinkedIn
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock