LinkedIn دادههای بهروز را برای بازاریابان و تبلیغکنندگان به اشتراک میگذارد، از جمله اطلاعات در مورد تعامل کاربر، محتوای محبوب و رشد کلی پلتفرم.
این اطلاعات میتواند به کسبوکارها و تبلیغکنندگان کمک کند تا تصمیمهای استراتژیک در مورد نحوه دسترسی و جذب مخاطب هدف خود در LinkedIn بگیرند.
علاوه بر این، میتواند بینشی در مورد چگونگی تکامل و تغییر پلتفرم ارائه دهد و به بازاریابان اجازه دهد استراتژیهای خود را مطابق با آن تطبیق دهند.
این داده ها منبع مهمی برای هر کسب و کاری است که به دنبال اولویت بندی لینکدین به عنوان یک کانال بازاریابی است.
اگر نیاز به منبع آماری دارید، مانند تعداد کسبوکارهایی که در LinkedIn هستند یا تعداد کاربرانی که هر ماه با کسبوکارها درگیر هستند، اینجاست که آن را پیدا خواهید کرد.
این مقاله تمام آمارهای گزارش لینکدین را خلاصه میکند و آنها را در سه دسته دستهبندی میکند: عمومی، ارگانیک و پولی.
مگر اینکه غیر از این ذکر شده باشد، آمار بر اساس دادههای داخلی LinkedIn است.
آمار عمومی لینکدین
- LinkedIn بیش از ۸۵۰ میلیون عضو در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه دارد.
- ۹ میلیون شرکت دارای صفحه لینکدین هستند.
- ۲.۷ میلیون صفحه لینکدین حداقل به صورت هفتگی پست می کنند.
- ۱۱ میلیون عضو از زمان راهاندازی آن در مارس ۲۰۲۱، حالت سازنده LinkedIn را روشن کردهاند.
- بیش از ۳۹۰۰۰ مهارت حرفه ای در نمایه های اعضای LinkedIn فهرست شده است.
- بیش از ۴۰ درصد از شرکتهای لینکدین اکنون برای شناسایی نامزدهای شغلی به فیلترهای مهارتها متکی هستند.
- در ۱۲ ماه گذشته، ۹۶ درصد از بازاریابان B2B از LinkedIn برای توزیع محتوا استفاده کردند. (موسسه بازاریابی محتوا، جولای ۲۰۲۰)
- ۸۰٪ از بازاریابان B2B برای توزیع محتوای خود در لینکدین پول پرداخت کردند. (موسسه بازاریابی محتوا، جولای ۲۰۲۰)
آمار تعامل ارگانیک LinkedIn
- 40% از بازدیدکنندگان لینکدین هر هفته به صورت ارگانیک با یک صفحه درگیر می شوند.
- اعضای LinkedIn سالانه ۱۷۶٪ رویدادهای Live LinkedIn بیشتری را برنامه ریزی می کنند.
- تعداد رویدادهای خود به خودی LinkedIn Live در سال ۷۵ درصد افزایش داشته است.
- اعضای LinkedIn در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال ۲۰۲۰ ۱۵۰٪ رویدادهای مجازی سالانه بیشتری ایجاد کردند و ۲۳۱٪ اعضای بیشتری در این رویدادها شرکت کردند.
- اعضای LinkedIn در سال ۲۰۲۲ ۲۲٪ بهروزرسانیهای فید بیشتری را مشاهده میکنند.
- صفحات لینکدین که به صورت هفتگی پست میکنند، ۵.۶ برابر بیشتر از صفحاتی که ماهانه پست میکنند، دنبالکنندگان بیشتری دارند و تعداد فالوورهای آنها ۷ برابر سریعتر از صفحاتی که ماهانه پست میکنند، رشد میکنند.
- اعضای LinkedIn بیش از ۲ میلیارد بار در ماه با صفحات LinkedIn تعامل دارند.
- بیش از ۳۶۰۰۰ خبرنامه بطور فعال در لینکدین منتشر شده است.
- ۲۹ میلیون نفر منحصر به فرد از آوریل ۲۰۲۲ در حداقل یک خبرنامه LinkedIn مشترک شده اند.
آمار تعامل پولی LinkedIn
- راه حل های بازاریابی LinkedIn برای اولین بار در جولای ۲۰۲۲ از ۵ میلیارد دلار درآمد سالانه فراتر رفت.
- در شبکه مخاطبان لینکدین، بازاریابان می توانند تا ۹ برابر بیشتر به نقاط تماس ماهانه دسترسی داشته باشند.
- تبلیغات مکالمه لینکدین نسبت به ایمیل های سنتی ۴ برابر نرخ باز و ۴ برابر نرخ تعامل بیشتر و دو برابر تبلیغات پیامی تعامل دارند.
- پیامرسانی حمایتشده LinkedIn دو برابر بیشتر از ایمیلهای سنتی نرخ باز و تعامل را افزایش میدهد.
- بعد از مشاهده تبلیغات آنها در لینکدین، برندها به طور متوسط ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش عملکرد تبلیغات کوتاه مدت را تجربه کردند.
- تبلیغات LinkedIn نسبت به سایر پلتفرمهای برتر برای برندهای B2B و B2C در افزایش برند مؤثرتر بودند. (مطالعه نیلسن).
- در فناوری، لینکدین ۲ تا ۵ برابر بیشتر از سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی بازدهی بیشتری در هزینه تبلیغات ایجاد کرد (مطالعه شرکای تحلیلی).
- در خدمات مالی، لینکدین ۷ برابر بیشتر از رسانه های نمایشی ثبت نام های افزایشی مشتری ایجاد کرد (مطالعه شرکای تحلیلی).
- در آموزش، لینکدین ۲ تا ۴ برابر موثرتر از سایر رسانه های نمایشگر بود (مطالعه شرکای تحلیلی).
منبع: LinkedIn
تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock