تهران ، ولیعصر
021-987654

داده های لینکدین نشان می دهد که چه نوع ایمیلی بهترین نتایج را می گیرد

مطالعه لینکدین در مورد InMail، ویژگی پیام‌رسانی برتر وب‌سایت، با هدف کشف انواع پیام‌ها بهترین نتایج را می‌گیرد.

این مطالعه ده‌ها میلیون InMail ارسال شده توسط استخدام‌کنندگان شرکتی در سراسر جهان را بین ماه مه ۲۰۲۱ تا آوریل ۲۰۲۲ تجزیه و تحلیل کرد.

در این مطالعه، سایت شبکه‌های اجتماعی پنج حوزه را مورد مطالعه قرار داد تا مشخص کند چه نوع پیام‌هایی به احتمال زیاد پاسخ دریافت می‌کنند. به دنبال پاسخ به سؤالات زیر بود:

  • پیام‌های طولانی‌تر یا کوتاه‌تر بهتر کار می‌کنند؟
  • کدام روز از هفته به احتمال زیاد پاسخ دریافت می کند؟
  • آیا پیام‌های شخصی‌شده نرخ پاسخ‌دهی بهتری دارند؟
  • آیا «منطبق‌های توصیه‌شده» احتمال بیشتری برای پذیرش InMail دارند؟
  • آیا نامزدهای “باز برای کار” بیشتر احتمال دارد پاسخ دهند؟

مشخص شد که InMailهایی که به احتمال زیاد در عرض ۳۰ روز پاسخ دریافت می‌کنند شخصی‌سازی شده‌اند، پیام‌های کوتاه‌تر ارسال شده به کاربران «مطابقات توصیه‌شده» یا «Open to Work» در روزهای دوشنبه ارسال می‌شوند.

پیام های کوتاه تر از پیام های طولانی بهتر عمل می کنند

LinkedIn دریافت که کوتاه ترین InMails بهترین عملکرد را داشته است.

پیام‌های زیر ۴۰۰ کاراکتر ۲۲% بهتر از میانگین عملکرد داشتند و با طولانی‌تر شدن پیام، اعداد کاهش یافت.

آنهایی که بین ۴۰۱ تا ۸۰۰ کاراکتر دارند، ۳٪ بهتر از میانگین عملکرد داشتند، در حالی که نویسه‌های ۸۰۱-۱۲۰۰ ۶٪ کمتر از آن را انجام دادند.

طولانی‌ترین پیام‌ها، آنهایی که بیش از ۱۲۰۰ کلمه دارند، بدترین عملکرد را داشتند، ۱۱ درصد کمتر از میانگین جهانی.

با این حال، بیشتر استخدام‌کنندگان پیام‌های طولانی‌تری ارسال می‌کنند، به طوری که ۹۰٪ از تمام InMail‌ها از تعداد ۴۰۰ کاراکتر بالاتر است.

LinkedIn نشان می‌دهد که پیام‌های کوتاه‌تر ممکن است عملکرد بهتری داشته باشند زیرا کاربران در بازار نامزد محور.

InMail های ارسالی جمعه و شنبه کمترین میزان پاسخ را دریافت می کنند

داده‌های LinkedIn نشان داد که روز هفته نقش مهمی در میزان پاسخ‌دهی ندارد، تا زمانی که در جمعه یا شنبه ارسال نشده باشد.

یک روز در میان کمتر از ۱٪ از میانگین نرخ پاسخ جهانی بود، با عملکرد دوشنبه‌ها کمی بهتر از روزهای دیگر.

پاسخ‌های جمعه ۴ درصد کاهش داشت و شنبه ۸ درصد کمتر از میانگین بود. با این حال، تنها ۲٪ از پیام ها در روزهای شنبه ارسال شده است.

پیام‌های شخصی‌شده پاسخ‌های بیشتری دریافت می‌کنند

طبق این مطالعه، InMail‌های ارسال شده به صورت انفرادی تقریباً ۱۵٪ بهتر از موارد ارسال شده به صورت انبوه عمل کردند.

این از روندهای اصول کلی بازاریابی ایمیلی پیروی می کند، که شخصی سازی پیام را به عنوان engagement.

“کاندیداهای پیشنهادی” و “باز به سمت‌های جدید” به احتمال زیاد پاسخ می‌دهند

استخدام‌کنندگانی که از کاندیداهای توصیه‌شده LinkedIn استفاده می‌کنند تا این مطالعه نشان داد که ۳۵٪ بیشتر احتمال دارد به پیام‌ها پاسخ دهند تا پیام‌هایی که تنها با جستجو یافت می‌شوند. نامزدها بر اساس مهارت‌های مرتبط فهرست‌شده در نمایه کاربر توصیه می‌شوند.

این مطالعه همچنین نشان داد که استخدام کنندگان بیشترین موفقیت را با نامزدهایی داشتند که نمایه آنها “باز برای کار” علامت گذاری شده است. این کاربران ۳۷ درصد بیشتر از سایر نامزدها پاسخ دادند.


منبع: وبلاگ استعدادهای مرتبط LinkedIn

تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *