تهران ، ولیعصر
021-987654

لینکدین ابزارهای سئو را برای مقالات معرفی می کند

LinkedIn ابزارهای جدیدی را برای کمک به برجسته کردن محتوای شما و دسترسی به افراد بیشتری منتشر می کند.

در میان به‌روزرسانی‌ها، راهی برای سفارشی کردن نحوه نمایش مقالات LinkedIn شما در موتورهای جستجو وجود دارد.

اکنون، می‌توانید عنوان سئو و توضیحات مقالات LinkedIn را تغییر دهید تا یافتن آنها آسان‌تر شود.

علاوه بر این، LinkedIn راه‌های جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بهترین کارها را در نمایه خود نشان دهید و مشترکین خبرنامه بیشتری را به دست آورید.

در اینجا تمام جزئیات مربوط به آخرین به‌روزرسانی‌های LinkedIn آمده است.

SEO بهبود یافته برای مقالات LinkedIn

اکنون می توانید عناوین سئو و توضیحات مقالات LinkedIn خود را تغییر دهید.

برای انجام این کار، به هر یک از مقالات خود بروید و روی منوی “انتشار” کلیک کنید.

سپس، روی “تنظیمات” کلیک کنید.

اکنون باید کادرهای متنی را ببینید که در آن می‌توانید عنوان و توضیحات سئو مقاله را تغییر دهید.

LinkedIn Introduces SEO Tools For Articlesعکس از لینکدین، فوریه ۲۰۲۳.

این ویژگی بهینه سازی محتوای شما و یافتن کلمات کلیدی خاص را آسان تر می کند.

بهترین کار خود را نشان دهید

اکنون می توانید انواع مختلف محتوا را در بخش فعالیت نمایه خود به طور برجسته نمایش دهید.

این به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد تصاویر، ویدیوها، خبرنامه‌ها یا اسناد را در همان بخش برجسته کنید.

شما می توانید انتخاب کنید که کدام محتوا ابتدا نمایش داده شود، بنابراین بهترین کار خود را در جلو و مرکز قرار دهید!

LinkedIn Introduces SEO Tools For Articlesعکس از لینکدین، فوریه ۲۰۲۳.

این به‌روزرسانی در هفته‌های آینده در دسترس خواهد بود.

موقعیت مکانی مرکزی برای ابزارهای تجزیه و تحلیل و ایجاد

LinkedIn در حال افزودن یک مکان مرکزی برای تجزیه و تحلیل و ابزارهای ایجاد است که به شما امکان می‌دهد محتوا ایجاد کنید و عملکرد را در یک مکان اندازه‌گیری کنید.

برای دسترسی به این ویژگی جدید، حالت ایجادکننده را روشن کنید و “Analytics & tools” را در بالای نمایه خود از طریق تلفن همراه یا دسک تاپ انتخاب کنید.

دسترسی و کشف خبرنامه خود را افزایش دهید

خبرنامه‌ها و مقالات برنامه‌ریزی‌شده اکنون در لینکدین امکان‌پذیر است و برنامه‌ریزی محتوای خود و اشتراک‌گذاری آن را در بهترین زمان آسان‌تر می‌کند.

برای استفاده از این ویژگی، روی دکمه «زمان‌بندی» در کادر اشتراک‌گذاری ضربه بزنید و تاریخ و زمان پخش زنده را انتخاب کنید.

علاوه بر این، برای کمک به نویسندگان خبرنامه در یافتن مخاطب مناسب، لینکدین یک URL اشتراک با یک کلیک و یک دکمه قابل جاسازی ایجاد کرده است.

این به خوانندگان موجود و بالقوه امکان می‌دهد مستقیماً از لینکدین یا کانال‌های دیگر در خبرنامه‌ها مشترک شوند.

در نهایت، لینکدین با نشان دادن بیشتر آنها در نتایج جستجو، کشف خبرنامه را افزایش می دهد.

کاربرانی که نویسندگان خبرنامه را جستجو می کنند، خبرنامه خود را زیر نام خود در نتایج جستجو می بینند.

به طور خلاصه

هدف ابزارهای جدید LinkedIn این است که به شما کمک کند متمایز شوید و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

با قابلیت سفارشی کردن عنوان SEO و توضیحات مقالات LinkedIn، می‌توانید محتوای خود را بهینه کنید و دید آن را در موتورهای جستجو بهبود بخشید.

بخش فعالیت به‌روزرسانی شده نمایه به شما امکان می‌دهد انواع مختلف محتوا، از جمله تصاویر، ویدیوها، خبرنامه‌ها و اسناد را به نمایش بگذارید.

با ویژگی اضافه شده خبرنامه ها و مقالات برنامه ریزی شده، می توانید محتوای خود را در لینکدین در بهترین زمان برنامه ریزی کرده و به اشتراک بگذارید.

موقعیت مرکزی جدید برای ابزارهای تجزیه و تحلیل و ایجاد به شما امکان می دهد کارهای بیشتری را در یک مکان انجام دهید.

در نهایت، لینکدین خبرنامه ها را در نتایج جستجو بیشتر نمایان می کند و یک URL اشتراک با یک کلیک و یک دکمه قابل جاسازی ایجاد کرده است.

این به‌روزرسانی‌های LinkedIn راه‌های ارزشمند جدیدی برای ایجاد، اشتراک‌گذاری و تبلیغ محتوای شما در پلتفرم ارائه می‌دهند.


تصویر ویژه: آبل جاستین/شاتر استوک

منبع: LinkedIn

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *