LinkedIn الگوریتم خود را به روز می کند و نحوه رتبه بندی محتوا در فیدهای افراد را تغییر می دهد.
علاوه بر این، کاربران کنترل بیشتری بر فیدهای خود خواهند داشت و میتوانند دستههای خاصی از محتوا را مسدود کنند.
همچنین میتوانید انتخاب کنید که محتوای بیشتری از رهبران فکری، کارشناسان صنعت، و سازندگانی که در شبکه شما نیستند مشاهده کنید.
این بهروزرسانی برای ایجاد تجربهای شخصیتر و مرتبطتر در نظر گرفته شده است، در حالی که مکالمات معنادار و تعامل بین کاربران ایجاد میکند.
در اینجا یک نمای کلی از همه تغییرات اعمال شده در فید لینکدین آمده است.
کاربران کنترل بیشتری بر محتوای فید خواهند داشت
LinkedIn اکنون گزینه هایی را برای کاربران فراهم می کند تا محتوایی را که به آن علاقه ای ندارند محدود کنند.
میتوانید گزینه «نمیخواهم این را ببینم» را برای پستهای جداگانه انتخاب کنید، و همچنین محتوای نویسندگان خاص را به حداقل برسانید.
لیندا لئونگ، مدیر مدیریت محصول در لینکدین، در یک پست وبلاگ
می گوید
«ما در حال آزمایش راههای جدیدی برای نحوه دریافت بهروزرسانیهای وضعیت در هر گزارش جداگانهای هستیم که ارسال میکنید. ما همیشه به دنبال بهبود هستیم، بنابراین کنترلهای فید چیزهای بیشتری وجود دارد. در آینده، هرچه بیشتر از این استفاده کنید، ترجیحات شما را بیشتر یاد میگیریم و میتوانیم تجربه شما را متناسب کنیم.”
کاربران همچنین میتوانند میزان محتوای سیاسی را که در فید آنها نشان داده میشود محدود کنند. این عملکرد در حال حاضر فقط در ایالات متحده آزمایش می شود، اما ممکن است به مناطق و زبان های بیشتری گسترش یابد.
فید اخبار و بهروزرسانیهای نامربوط کمتری نشان میدهد
تغییرات الگوریتم فید لینکدین بدین معناست که اکنون فعالیت هدفمندتری از شبکه کاربر نشان میدهد.
این تلاش میکند پستها و اقداماتی را که ارزشمند هستند، اولویت بندی کند، نه اینکه نظرات یا اقداماتی که اعضا مفید نیستند.
فید LinkedIn اکنون موارد بیشتری را نشان می دهد:
- پستها، ویدیوها و سایر محتوای مرتبط با علایق فردی کاربران
- فرصت هایی برای تعامل معتبر
- مکالمات ایمن و سازنده که از دستورالعمل های انجمن پیروی می کنند
بر اساس بازخورد، LinkedIn نظرسنجیها را فیلتر میکند تا فقط موارد مفید و مرتبط را نشان دهد.
محتوای با کیفیت پایین که صراحتاً درخواست تعامل دارد، تبلیغ نخواهد شد، زیرا لینکدین در تلاش برای تشویق محتوای با کیفیت بهتر است.
فید LinkedIn کمتر از موارد زیر را نشان می دهد:
- بهروزرسانیهای نامربوط، به عنوان مثال، نظر یک اتصال در مورد پست شخصی که به او متصل نیستید
- پست های سیاسی (در صورت تمایل)
- هشدارها – کاربران دیگر از هر تغییر موقعیت یا به روز رسانی در شبکه خود مطلع نمی شوند
- پستهای طعمه کلیکی با کیفیت پایین که برای تعامل طراحی شدهاند
- نظرسنجی از افرادی که نمیشناسید
این برای کسب و کارها به چه معناست
LinkedIn شاهد افزایش تعداد تعاملات خود برای شش فصل متوالی. این بدان معناست که فرصت برای کسبوکارهایی که از آن به عنوان بخشی از استراتژیهای بازاریابی و استخدام خود استفاده میکنند، همراه با آن رشد کرده است.
با این حال، با توجه به این تغییرات جدید، برخی از شرکت ها ممکن است مجبور شوند در رویکرد خود تجدید نظر کنند. آنها دیگر نمیتوانند از «هکهای رشد» برای جذب مخاطبان زیادی استفاده کنند، و در عوض، سازندگان باید روی ایجاد محتوای باکیفیت تمرکز کنند که باعث ایجاد تعامل و جذب مخاطب میشود.
منبع: هدف LinkedIn
اعتبار تصویر: آبل جاستین/Shutterstock